Billboardáři neuspěli u Evropské komise se stížností na stát kvůli zákazu reklam
Czech Outdoor a jeho reklamní zařízení. Foto: Czech Outdoor
Společnost Czech Outdoor, která patří do skupiny společností BigBoard, neuspěla se stížností na Českou republiku kvůli zákazu reklamních zařízení v
Hmmmm … argumet „bilboardářů“ mi přide trochu logický. Ono by bylo fajn minimalizovat vše, co odvádí pozornost od řízení a to všude, ale … v extrému by třeba nemohlo být v autě ani (auto)rádio. Česká vlajka na bilboardech je fajn, myslím, že pozornost odvádí minimálně a „podporuje“ „češství“. Až bude hůř, tak tam místo ní můžou zkusit dát kopie dopravního značení (směrové či „vzdálenostní“ cedule (alá např. BRNO 123km), nevim jaké to má přesné označení). Osobně si myslím, že by mělo platit, že pokud by některý účastník nehody přiznal, že se „věnoval při řízení bilboardu“, tak by majitel dotyčného „poutače… Číst vice »
Pozornost odvádí spousta věcí, ale co snad všichni chceme je, aby to tady vypadalo trochu jako v civilizované zemi. Neustále se omílá jak chceme patřit k západu, někteří vtipálci dokonce tvrdí, že patříme. Ale tento reklamní smog je přesně jeden z důvodů proč jsme pořád divoký východ.
Billboardářům doporučuji, aby se raději živili prací.
Nějak nevidím ty likvidační pokuty. Když za nevydanou účtenku k Tictakům může být pokuta 30000, tady bychom už měli být v miliardách. Nebo každému jiným metrem?
To víte, velké ryby se vždycky špatně chytají 😉
Dobrá zpráva,
už aby ten billboardel kolem silnic zmizel nadobro…!