LOT 3a leaderboard

BigMedia začala nabízet veřejně reklamu u dálnic, kterou stát zakázal

Společnost BigMedia dál nabízí reklamu v ochranném pásmu dálnice. Snímek z D10. Foto: plakatov.czSpolečnost BigMedia dál nabízí reklamu v ochranném pásmu dálnice. Snímek z D10. Foto: plakatov.cz

Společnost BigMedia, která patří do skupiny největšího hráče na trhu venkovní reklamy BigBoard, začala nabízet inzertní plochy podél českých dálnic

Zpět na článek
6 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
KL

Většina reklam je hnusná, ale naučil jsem se je ignorovat. Silnice jsou taky hnusné, reklama je vzhledově až tak výrazně nekazí. Poutače se mi nelíbí, ale nepovažuji je za až takový problém, jaký z nich dělá současná hysterie. Zaráží mne jiná věc: ty reklamy stojí většinou na pozemku silnice, někde ve škarpě. Tudíž bude existovat smlouva, kterou stát (kterému ta silnice patří) uzavřel s reklamní společností. Ten samý stát, kterému reklamy strašně vadí, tak moc až na to musel udělat zákon. Přitom to zjevně šlo vyřešit výpovědí těch smluv, nějaký pátek by to trvalo, ale řešení, které nyní probíhá taky… Číst vice »

R.L.m.

A nebylo by lepším (a globálním systémovým) řešením pokud by platilo, že úhradu škody při nehodě v blízkosti různých „lákadel / odvaděčů pozornosti“ by částečně hradili majitelé těchto „zařízení“? Stylem: Pokud by nehodu zavinivší řidič prohlásil, že jeho pozornost snížilo „něco“ (atypického samozřejmě) a v závislosti na druhu toho „něčeho“ by majitel „něčeho“ uhradil od 20 do 80% vzniklé škody (stylem: 20% pro neproměnné „zařízení“, 40% pro pohybující se (rotující), 60% pro proměnlivé a 80% pro video / animované + koeficient za velikost + (pokus o vtip :o) 5% škody by hradil „vládnoucí ansámbl“ (parlament + senát + president) srážkou… Číst vice »

To

Že někdo nabízí něco, co je zakázané, je to špatné… že si někdo pronajme tuto zakázanou plochu, je to ještě horší! Tyto zakázané plochy si běžně pronajímají politici, TV společnosti (viz titulka), kteří poté káží, jak jak ty firmy, co to nabízí jakou zlý.

DP

Oni si říkají, když může Babiš neoprávněně čerpat dotace, tak co my bychom nemohli mít reklamní plochy u dálnic. Oni tím přijdou o dost peněz, a když někdo do té firmy investoval, tak přichází o dost peněz.
A argumentace vlády, že je to kvůli bezpečnosti, se musím vysmát, na okreskách bez rekl. ploch zahyne více lidí než na dálnicích.
Kdyby se raději vláda vypořádala s pozemkovými restitucemi, kdy bývalé JZD pozemky převedli na někoho jiného a jejich majitelé se teď marně domáhají vrácení. To je morální problém.

To

Ty nechutné bilboardy jsou také morální problém – je to hnusné a ještě ohavnější. Podnikatelé budou pořád vzhlížet k západu, ale chtějí podnikat východním stylem. Podívejte se po Praze – jeden odporný plakát vedle druhýho – projeďte si jižní spojku a normálnímu člověku se musí chtít zvracet – velké plakáty na 10 m vysokých stěnách, střední plakáty jeden za druhým a malé plakáty na každém sloupu osvětlení. Tohle jsem neviděl ani v rozvojových zemích!

K.S.

A neříká se tomu „Česká cesta“, nebo „Specifický trh“? Ale to bude asi třeba poděkovat morálním destruktorům národa Českého, což se jenom objevilo když se začala loupat fasáda. Buď to můžeme opravit, nebo chodit kolem rozpadajícího se baráku kde padají stropy, omítka je už v háji a celé to drží už jen silou vůle.