Bezplatné cestování v části Pardubického kraje končí, BusLine zruší přes 80 spojů
Autobusy SOR společnosti BusLine Pardubicko. Foto: BusLine
Nejvíce odřeknutých spojů zůstává na Moravskotřebovsku a Jevíčsku.
Nejvíce odřeknutých spojů zůstává na Moravskotřebovsku a Jevíčsku.
Pomocí kraje se podařilo situaci vylepšit ???? Včera odpoledne v seznamu nejedoucích spojů byl bus ve 14:09 ze Svitav do Mor.Třebové (Jevíčko) – na tento problém nás již v minulém týdnu upozornil i řidič. Jela jsem tedy z práce busem ve 13:34 (tedy chtěla), musela jsem se z práce uvolnit dříve. Bus nepřijel, v seznamu nebyl. Na info lince, nic nevěděli, ale doporučili mi, že mohu jet ve 14:07 přes Koclířov a Boršov. Ano, ale ještě ve 14:45 žádný bus nepřijel. Vzdala jsem to, se spolujezdkyní jsme si objednali taxi, cesta z práce domů nás každou stála 100,00 Kč. Čekat… Číst vice »
od 27.06.2022 bezplatné cestování končí , jen 84 spojů nepojede
A odvolaji nebo nejak postihnou za to pana Kortyse nebo Netolickeho, ze to nezvladli pri vyberu dopravce? Jizdne zdarma je fajn, ale kdyz nic nejede na te dane lince nebo spoji, tak je ji to asi k nicemu.
„Nejvíce odřeknutých spojů zůstává na Moravskotřebovsku a Jevíčsku.“
Chtěli autobusy na náměstí místo vlaků na nádraží, a teď nemají vlaky ani autobusy. A nevypadá to, že bude hned tak lépe…
+ hlavně, že byly ‚mnohem levnější‘.
Ty jsi neskutečný … (každý si jistě dosadí dle svého vkusu)
Tak hlavně, že u vlaků vůbec, ale vůbec nikdy nebyly odřeknuty žádné spoje, co?
Už se zastřel, fakt…
Takže už mají jednoznačně dané třeba týden dopředu, kteér spoje „určitě pojedou“ a které „možná“ ?
Nezlobte se, ale věta „Poprvé za dva týdny zítra nevypraví méně než sto spojů, konkrétně 84.“ nedává žádný smysl a jev rozporu se základy logiky. My sice asi všichni chápeme, co jste chtěli říci (když jsme o situaci četli v předchozích článcích), ale aspoň trochu byste mohli přemýšlet.
Jak byste to vlastně chtěl napsat?
A kde jsou slíbené penále 500tis. za den při neslnění smlouvy? Pokud jsem si ji dobrě pročetl, tak až do výše 5.000.000Kč. Nic? Dobrý příklad pro všechny co nebudou plnit smlouvy….
Podle mě by tedy zdarma za takovou ostudu měli jezdit přes celé prázdniny (a to i v případě, že by časem ustaly výpadky spojů zcela). A ne že místo 170 odřeknutých spojů denně je jich už jen 80 a tak že je to „skoro v pořádku“.
To je ostuda a des a bes
Takže podobné jako u Lea na letohradsku, lepší odřeknutý Lint , než když jede 810 apod…..
Jako by ČD neměly problémy s nasazením vozidel. Důvod znali od roku 2016, nebylo to způsobeno sražením sebevraha a dvěma nehodami na přejezdech, což se předikuje dost špatně.
Situace, kdy děti do škol rozvážejí hasiči , čekání na autobus připomíbá loterii a s řidiči vypomáhá i Správa silnic připomíná zvládání nějaké apokalypsy. Cože? On se jen vysoutěžil nejlevnější dopravce? Aha, tak to jo 😃
Nejlevnější dopravce byl vysoutěžen i leckde jinde, a funguje. Takže problém není v „nejlevnější“, ale v „Busline“.
Problém je v nastavení podmínek soutěže, zejména pokut.
Jakože je pro Busline výhodnější nedostat za spoj zaplaceno a ještě zaplatit pokutu, než si sehnat subdodavatele? (Zvlášť pokud je pravda, že vozy BL má, chybí jen lidi).
Jakože shánění lidí řeší kraj, a ne sám dopravce (jestli by si dopravce kromě agentury řekl třeba i silničářům, dobře by udělal)
Funguje? A co ICOM na Teplicku bylo co? Tam to trvalo cca. 5 měsíců.
Cítíte rozdíl mezi slovy leckde a všude?
A teď si představte, že by radního pro dopravu odvolali první den a nebyl by nikdo, kdo by domluvil ty hasiče a řidiče od SÚSky. Poté by vypověděli smlouvu a nejezdilo by všech 1700 spojů.
Možná lepší než tohle
Já jen, že nemálo lidí požadovalo přesně takový přístup…
Myslím, že radní pro dopravu by měl po stabilizaci situace odejít sám. Přinejmenším ze slušnosti…
Já si myslím, že ne jenom radní pro dopravu by měl odejít ale s ním i soudruh Netolický co by „super“ hejtman ! Ten umí jen hezký lhát a kecat. A už mělo být vyhlášeno nové výběrové řízení a hlavně bez tučných obálek, lobiistů a politických náměstků !
To je jako na Balkáně. Jízdní řád mají „jede od 6:00 do 20:00“. Takže si sednete na zastávku a čekáte 😀
Jestli někde považuje za úspěch mít zrušeno přes 80 spojů, tak je něco špatně. To není úspěch, ale ostuda. Prostě vyjet se všemi spoji má být samozřejmost a ne kasat se zrušenými spoji.
Přesně něco takového jsem chtěl napsat.
Ještě bych rozuměl kdyby napsal od zítřka vyjezdime komplet. Ale oni napíší nepojede jenom 80 spojů. Takhle kdyby pracovala většina z nás tak jsme do týdne bez práce..
Souhlas
Ta „falešná práce“ za komunistů přece jenom měla nějaké výhody. V počítačovém světě se hovoří o výhodě redundancí, tak pčroč ne u autobusů?
Jediný rozdíl je v tom, že lidi navíc prostě stojí víc peněz, než nějaké druhé úložiště a připojení.
Slušné firmy to mají. U DPP je možné plné vypravení (včetně záloh) a při tom tvrdit že je podstav řidičů. A velká zpoždění řešit dispečerskou zálohou, ne zpožděním obracáku.
Nám se to jízdné zdarma dost vyplatilo. Každý den dvakrát 30 lidí ze Žamberku nádraží do města. Díky za akci 😁