Bez soutěže a o tři čtvrtiny dráž. Ústecký kraj vybral náhradu za provoz po TD Busu
Krajský náměstek pro dopravu Jaroslav Komínek (KSČM) před autobusem společnosti BusLine. Foto: BusLine
Ústecký kraj vyřešil na dva roky problém se zajištěním dopravní obslužnosti v regionech, ze kterých odešla společnost TD Bus (dříve
Tam bude nejaka mala domu. Jinak si nedokazu vysvetlit racionalni duvod nepridani 5Kc za kilometr soucasnemu provozovateli a pote pridani 15 Kc na kilometr novemu…Kolik chechtaku pristane radnim na kontech na Kajmanech?
Žádná malá domů. Jen si úředník usmyslel a tradičně nepřemýšlel.
To co udělal či ještě udělá soudruh Komínek s dopravou ať autobusovou či železniční nemá obdoby. Doufám že se za to bude brzy zodpovídat u soudu….
Za to, že odmítl jen tak přidat dopravci, když mu příšel brečet, že nevystačí s penězi, se kterými předtím vyhrál výběrko, nebo za to, že ušetří kraji asi 100 Kč na každý ujetý kilometr některých vlakových linek?
Já teda čtu „Bez soutěže a o tři čtvrtiny dráž“, tak kde vidíte šetření?
Přesně tak. Pokud teď jinému platí „o tři čtvrtiny dráž“, tak se tomu dosavadnímu dopravci nedivím, že přišel brečet.
Tím, že Ústecký kraj nenabagroval všechnu dopravu na železnici ČD, ale oslovil ostatní dopravce, docela slušně ušetřil. Nebo co myslel předřečník tím děláním se železniční dopravou?
Jestli máte něco konkrétního, tak podejte trestní oznámení, nebo ho zažalujte. Jinak jsou to plané řeči.
a co jako by to pomohlo, vy si jako myslíte, že dopravci nemají podplacené policajty, třeba jak je zmínka o zemkovi, tak jsem v uterý četl, že výběrko na autobusy na zlínsku jsou už po třetí odložené a je nejdražší? Vždyt je jednou nohou v kriminále.
Byly doby, kdy se dalo na články p. Sůry spolehnout, že jsou zajímavé a objektivní. Bylo to padni, komu padni. Bohužel i on sklouznul k osobnímu vyřizování účtů. A když se jednou nepohodl s náměstkem Komínkem, už asi na dopravě v Ústeckém kraji nenajde nikdy nic dobrého. Napsat článek o nových dopravcích, který se točí jen na ceně, bez jakékoli reflexe toho, co se stalo, jak se zachovala předchozí společnost, jak dlouhodobě nejezdila a kraj vydírala, jak se změnil dopravní trh v republice a ceny atd., je sice možné, ale není to zrovna objektivní a nevypovídá to o situaci nic.… Číst vice »
Dobrý den, kde konkrétně najdu informaci o tom, že kraj nechce zajišťovat vše svoji společností? Text popisuje aktuální vývoj, o situaci s TD Busem a BusLine jsme zde napsali x textů. Se soudruhem Komínkem si žádné účty nevyřizuji.
Informace o „dělení“ krajské autobusové dopravy v poměru cca 60:40 % zaznívaly v loňském roce opakovaně na veřejných jednáních krajského zastupitelstva (což samozřejmě nemusíte registrovat), ale jasnou informaci jste obdržel včera v odpovědi tiskové mluvčí na Vámi položený dotaz.
Však v textu nepíšu nic o tom, že jste měli převzít vše. To, že jsem položil špatně dotaz na tiskové oddělení, za to se hluboce omlouvám.
Nicméně do textu jsem na Váš popud doplnil ještě pozadí vzniku celé situace.
Děkuji za doplnění. Informace o převzetí veškeré dopravy krajským dopravcem však v textu je (konec 6. odstavce). Mně to může být jedno, ale může to vnášet nejistotu mezi odbornou veřejnost a dopravce, neboť kraj již 3/4 roku říká, že cca 40 % dopravního trhu mají do budoucna zajišťovat soukromí dopravci.
Díky za upozornění. Myslel jsem, že je to dočasné řešení. Opraveno.