Bez překvapení: dozorčí radu ČD povede Moos, představenstvo zůstalo
Novým předsedou dozorčí rady Českých drah se dnes stal Petr Moos. Někdejšího ministra dopravy a profesora ČVUT dnes zvolila na
Novým předsedou dozorčí rady Českých drah se dnes stal Petr Moos. Někdejšího ministra dopravy a profesora ČVUT dnes zvolila na
Ještě musí uplatit komunisty, kteří jim do rozdrbání ČD (zatím) hází vídle. V provinčním měřítku (JČ kraj, „Provozní soubor Šumava“) je uplatili, jsem zvědav, jaká je nynější cena souhlasu s rozkradením (privatiSSací).
Opravdu zvláštní úkol pro předsedu dozorčí rady,zlikvidovat schopné vedení ČD,které neuhýbá „dostatečně rychle“ soukromému dopravci(RJ),z čehož je pan majitel velmi nervozní.Dle zákonů,má pan Moss spravovat majetek státních ČD k jejímu prospěchu,ne ji tzv.“připravovat na příchod konkurence“(odevzdávat výkony bez boje).Konkurence se musí prosadit sama-a také se tak děje.Správa majetku takovou formou,je zralá na trestní oznámení,doufám,že se tak stane.
Abych řekl pravdu, tak mě na článku nejvíc zaujal asi zdroj fotky prof. Moose v popisku: „Dozorčí radu Českých drah povede Petr Moos. Foto: Krajská nemocnice v Liberci.“ Proč sakra zrovna KN v Liberci? 🙂
Vysvětleno v předchozím textu. Zachránili mu v Liberci v nemocnici život po nehodě na motorce, tak k ní má trošku užší vazby.
Moosovi se divím, že mu v jeho věku („70+“) a při jeho zkušenostech stojí ještě za to angažovat se ve prospěch cizích zájmů – místo toho, aby si užíval důchodu na chalupě a občas si něco přivydělal nějakým poradenstvím apod. …
Ano, zvláště dle pořekadla: „dvakrát nevstoupíš do téže řeky,“ divím se, že to vzal. A ministrem dopravy byl před dvaceti lety v úřednické vládě sedm(!) měsíců. Jestli má posloužit k likvidaci ČD a.s. jako „národního“ dopravce, trochu smutné.
Vy se s panem Moosem znáte, že se vám svěřil,že bude zastupovat cizí zájmy?Tak nám to zde sdělte,jaké to jsou cizí zájmy.
Podle toho jak mluvil na ČT24 (UK), tak to bude fakt tragédie. Taky se divím, že to má zapotřebí. Trochu nehezký konec jeho kariéry.