Bern zdvojnásobí flotilu tříčlánkových trolejbusů, dodá je Carrosserie HESS
Trolejbus lighTram 25 DC. Foto: Bernmobil
Bern trolejbusy nasadí na novou linku na jihozápad metropole.
Bern trolejbusy nasadí na novou linku na jihozápad metropole.
Asi neviděli reportáž na Primě že tyhle trolejbusy jsou fiasko
A neprovozujou to v úzkejch středověkejch uličkách, typu Evropská…
Když se tu porovnávají jízdní vlastnosti, já jsem v Curychu jel starší verzí trolejbusů Hess a oproti novým trolejbusům v Praze bych řekl, že curyšští řidiči na to daleko víc „šlapou“ při rozjezdech. V Praze jsem se těšil na akceleraci proti kopci z Palmovky, a nic. Bojí se řidiči trolejbusů DPP, že jim popadají kaštani, nebo že jim ty problémové SOR TNS 18 vypoví službu, když mu dají plný knedlík?
Za víc lovů víc muziky. Tohle bych chtěl vidět v šalingradu na linkách t 25/26.
Já ve Zlíně na 6, 2 a 8
44/84
Tento trolejbus je naprosto nesrovnatelný s tím co objednala Praha od Solarisu.
Chci říct, že rozdíl 14 milionů je poznat jak v interiéru, tak v exteriéru a končně i v jízdních vlastnostech (z pohledu cestujícího).
Tohle jezdí v Linzi, ne?
Ne. Tam jezdí Van Hool Exqui.City 24
To je fakt, díky za upřesnění…
Tímto typem trajflu jsem se měl možnost svézt a musím říct, že úplně top. Subjektivně velký vnitřní a vzdušný prostor, nikde nic netrčí. Velmi mě zarazila celková tichost při jízdě i po žulových kostkách. Nikde nic nemlátilo, nedrnčelo. Za mě super komfortní vozidla. A navíc hezky vypadají.
Já jel včera Škodou 32Tr, loni vyrobenou, a lepší nástroj na testování infrastruktury si neumím představit. Při sebemenší nerovnosti na asfaltu všechno drnčí a přejezd trolejovéjo křížení působí dojmem, že někdo kope do střechy…holt, není trolejbus, jako trolejbus…
Ten cenový rozdíl oproti Soru, Solarisu či Ivecu musí být někde vidět.
To jistě.
To bude hlavně také vidět na ceně !!!
Mně se exteriér moc nelíbí, ale to je samozřejmě subjektivní názor 🙂.