Benzin je nejlevnější za 11 let. Jen někde, Tank ONO zlevnilo na 23,90 Kč za litr
Čerpací stanice Tank-Ono. Foto: Tank-Ono
Ceny ropy spadly tento týden na nejnižší hodnotu od roku 2003, Tankování pohonných hmot v Česku je tak nejlevnější od
Tak to je asi stále ropy dost, když se s ní může takhle plýtvat. Chápu ale, že slovní spojení udržitelný rozvoj šejkové v Emirátech nikdy nepochopí.
a kolik na onu stojí LPG?
http://m.tank-ono.cz/cz/index.php?page=cenik
to moc dolů nešlo
ono vliv ceny ropy na produkci lehkých frakcí moc velký není
Nemají LPG.
maj, ale ne na všech pumpách. Např v Jindřichovým Hradci jsem si ho všiml, v Brně nemaj.
http://www.tank-ono.cz/cz/index.php?page=cenik
https://www.kurzy.cz/kalkulacka/spotrebni-dan-benzin-nafta/
zde je to moc krásně zpracováno.
Po odečtení různých daní je cena benzinu levnější než litr balené vody v marketech.Při složitosti výroby,dopravy atd benzinu až do nádrže, je ta voda pěkně předražená. Dřív by mě to nenapadlo.
předražená jen kvůli nenažranosti a neefektivitě hospodaření státu. To jsou ty „neviditelné“ daně.
jednoduše. Při cene benzínu 23,9 je dph 4,15 a spotřební daň 12,84 Kč,
Tj 17Kč z 23,9 je stát. zbylých necelých 7Kč je benzin, doprava marže prodejce.
pěkné, žeáno!
Jo, příjem ze spotřební daně je cca 80 miliard kč. Plus k tomu DPH a překročí se 100 miliard Kč. No a pak musí přijít exernalisté a externalitami vysvětlovat, že silniční doprava (mimo jiné potravin) je pro stát vysoce ztrátova. Přímé náklady státu a krajů jsou cca 50 až 60 mld. kč ročně vč. investic. Stát z toho má naopak těžké peníze.
Soudruzi, s tím by se mělo něco udělat! Možná při příštích volbách.
Omlouvám se za oslovení. Rozčílil jsem se, neuvědomil jsem si, že nejsem na půdě strany, i když mnozí z vás jistě straníky jsou.
Tak pijte vodu z kohoutku. Ta je 5 haléřů za litr.
mám svou studnu, takže ještě míň.
Jo, dokud nepřijde někdo z úřadu s povinností vodoměru. S dálkovým odečtem, aby to bylo fest. A pak už tady byly i nápady, že nic jako soukromá studna neexistuje a každý bude povinen dát pitnou vodu k dispozici. Takže přijede vodocuc vodárenský a studnu vycucne i se samotížným přivaděčem, ve kterém bylo 100 litrů vody. Máte nárok na 50! Hlavně že jede městský akvapark.
no jestli padne nafta pod 20Kč doplním své strategické rezervy…
Tak to ty rezervy musí po pár letech hezky vypadat.
tady je vidět, jak na palivech rejžuje stát a prodejci. Přičemž prodejci podstatně méně než stát. Cituji: „Bez všech daní je nyní cena benzínu z rafinerie na úrovni kolem čtyř korun za litr.“
?
Sorry, ale dnes dopo jsem tankoval na Onu za 24,90 a současná cena je 24,50. Viz http://www.tank-ono.cz/cz/index.php?page=cenik
A teď?
Natural 95 za 23,90, přesně jak se píše v článku. Co tam máte dál?
Tank ONO, Cvikov, benzín 23.90 a nafta 24.50Kč. Čas 9:50h SEČ / 21.03.2020.
Sorry, ale cena se změnila odpoledne, resp. navečer (nevím přesně čas, cca mezi 15-18). Současná cena je 23,90.
Tank ono má plně přístupný archiv. Cena se změnila v 15:37 a natural 95 nikdy nestál 24,50, sorry jako totiž kouká na naftu, i když se nadpisu píše o benzínu.
Zpevňovali se ale odpoledne. Sorry, pracuji na ono
Omlouvám se a sypu si popel na hlavu, jsem naftový a že se jedná i benzín jsem v rychta přehlédl. 😉
Elektromobily sešrotovat, nebo v elektrárnách spalovat benzín.
Dobře že je zveřejněna i cena obvyklá na výstupu z rafinerie. Čtenář si pak udělá obraz o nenažranosti státu. Cena kolem 23 Kž za litr je podle mne odpovídající, jak byla cena kolem 33 považoval jsem ji za dost „nemorální“.
Co to plakáty, kde je cena na na výstupu z rafinerie?
umíte číst? Cituji: „Bez všech daní je nyní cena benzínu z rafinerie na úrovni kolem čtyř korun za litr.“
To je dobře i špatně. Jízdu autem si bude moci dovolit skoro každý, problémem je zase více aut na silnici a tím snížení bezpečnosti. I když současné korovinová krize to trochu zabrzdí.
Pokud se podíváme na silnice, aut příliš neubylo. Důvod je prostý: kancelářské pracovníky (nyní na home office) totiž nahradili ti, jejichž profesi z domova vykonávat nelze a zároveň chtějí přijít do kontaktu s co nejméně (potenciálně nakaženými) lidmi.
Aut možná neubylo, ale velcí odběratelé paliv (v Evropě např. Lufthansa, Air France…) značně omezili poptávku. To se taky projeví na prodejní ceně paliv.
A co je spatneho na tom že si skoro každý může dovolit jizdu autem? Nebo žijeme v nějaké nadřízené společnosti kdy se určuje kdy a kdo smi čím jezdit?
Žádný problém to není.