Během pár týdnů nám dojdou peníze, varovala Lufthansa
Airbus A320neo. Foto: Lufthansa
Letecká společnost Lufthansa oznámila ve své předběžné zprávě o hospodaření za první čtvrtletí, že jí dojdou během několika týdnů peníze,
Je doufám všem jasné, že Lufhtansa i jiné aerolinky jsou čistě soukromé společnosti a mají své majitele, akcionáře. Ti jsou zodpovědní za to, že společnost bude schopna financovat své závazky. Taková společnost by správně měla vydat nové akcie a rozprodat je investorům (ať již stávajícím či novým), aby získala dodatečné finanční prostředky na překlenutí obtížného období – říká se tomu navýšení kapitálu. Ale všichni najeli na schéma „když se daří, shrábneme zisky, když se nedaří, natáhneme ruku směrem ke státu“. Politici z různých pohnutek často podlehnou, a jakmile krize přebolí, stát maximálně dostane zpět svoje prostředky, ale vydělá na tom… Číst vice »
Tohle je sice pravda, ale platí to hlavě pokud chce společnost expandovat.
Pokud nastane situace jako je takto, tak se akcionáři také mohou rozhodnout pro bankrot a v takovém případě by následky byly hodně negativní pro celé hospodářství. Lufthansa Group je svým rozsahem a velikostí úplně jiná liga než SW Group, které nahradí kdejaký lowcost. Kromě toho je to zisková společnost, která má potenciál úvěry vrátit.
too big to fail. Tak to prostě je.
Já myslím, že pan Jurán už dává dohromady peníze na odkoupení Lufthansy.
Nedavno jsem psal,ze neni normalni,aby lufthansa kazdou hodinu tratila 1 milion euro a nekteri mi davali minisy a tvrdili,ze lufthansa nemuze krachnout. Jsem rad, ze opak je pravdou.
Uz me stvou aerolinky, ktere furt generuji ztraty (Alitalia, SAA), pricemz je furt nekdo zachranuje.
Němci to pravděpodobně krachnout nenechají, neboj se.
Ale i kdyby krachli, tak je urcite brzo nekdo nahradi
Brzo? Lufthansu? To jsou stovky strojů, v rámci jedné skupiny. To by trvalo pekelně dlouho je nahradit. Ale Němci je podrží, oni jsou na svojí aerolinku hrdý.
podívejte se nejdřív, jak je LH potažmo LH group velká.. než něco plácnete.
Akcie. Koupit, či nekoupit. To je oč tu běží.
Nechat radeji krachnout. vzdy v cem je letecka doprava tak uzasna? Jsou mnohem podstatnejsi pro zivot a svet vyrobkx veda atd.
A jak jste se rozhodnul – koupíte či nikoliv ?
Může to být zajímavá spekulace na několik let, na dlouhodobé držení to ale není.
Březnový pokles na trzích byl výživný, třeba bude ještě jeden, kdy bude výsledkem dvojité W.
Každopádně kvalitní společnosti jako Johnson & Johnson, Microsoft, Pepsi, Visa, Procter & Gamble se vzpamatovali velmi rychle a ceny jejich akcií se blíží únorovému vrcholu.
Jak „závazky na obzoru … výplatu náhrad za zrušené letenky.“ ? Jak na obzoru? To oni si muzou urcovat, za jak dlouho zacnou ty nahrady vyplacet? Mne LH zrusila let zpatky, takze jsem neletel ani tam. To bylo 27.3. Slibili, ze vrati celou castku v penezich. Od te doby ani slovo.
Penize jen tak neuvidite.
To udělaly tak nějak všechny aerolinky, zabetonovaly se ve svých sídlech a sedí na penězích. Řeším obdobnou věc s Easyjet, už je to více jak 6 týdnů, co „zpracovávají“ vrácení mých peněz. Napsat se jim nedá (e-mail nikde nedohledáte) a na jejich call centru si s vámi chvíli pokecá automat a pak zavěsí, že toho mají moc a zkuste zavolat jindy. Hlavně že lákají lidi na nákup letenek třeba za rok a plnou flexibilitu. K čemu je mi jejich flexibilita, když krachnou a přestanou poskytovat služby. O finanční náhradě ani nemluvě, to fakt bude na dlouho.
No konečně přístup hodný kvalitního podnikatele. Jak dlouho se nelétá a oni až teď řeknou, že jim za pár týdnů dojdou peníze. Naše ČSA nelétalo týden a už jsou v krachu. Opravdu dobrá prace managementu.
Může je převzít TVS.
Hub budou mít v Budějovicích
FRA – VIE via LKCS 😱
TVL a to jako celou skupinu? Takze na letadlech by byl napis Lufthansa/Swiss/ … cokoliv – Smart wings group 😂😂😂
Tak to me rozsekalo 🤣
Jo a prezidentem může opět být Jarda Tvrdík
Ano! Luftjardu do Lufthansy!
Tak jdi klidně k čertu, Lufthanso, už jsi se v Evropě roztahovala dost.
Tohle může vážně myslet jen nějaký chudák, pro kterého byl životní letecký zážitek, když jednou vyměnil Ryanair za Wizz Air 🙂
Po pravdě nevím, za co uživatele „prodejce z fóra“ všichni tolik mínusujete. Po opakovaných osobních zkušenostech s Lufthansou bych neměl nic proti tomu, kdyby je nahradil nějaký uživatelsky příjemnější poskytovatel leteckých služeb. Lufthansa se po Evropě chová jako kdejaký low-cost, ale za vše si účtuje prémiové ceny. Poměr cena/kvalita je absolutně neodpovídající. Kdybychom s nimi nemuseli létat v rámci obchodních cest do míst, kam nic jiného nelétá, tak bychom od nich rádi dali ruce pryč.
To by mě teda zajímalo, kdo je ten zlatý grál, kdo vás po Evropě sveze s kufrem, obědem na palubě a levně.
LH je naprosto v pohodě, Já byl vždy spokojen
Možná má ty mínusy za to okamurovské roztahování Němců po Evropě. Takovéhle kecy nejsou žádný relevantní argument, aby šli k čertu nebo kamkoliv jinam.
Já nevím co si pořád lidi představují na dvou hodinovém letu na palmu…3chodove menu nebo co. Taky nedostanete jídlo v pendolinu v první třídě
Tak jdi klidně k čertu, Lufthanso, už jsi se roztahovala v Evropě dost.