Podcast: Zajímá mě sezonní vlak na Jadran i spojení na Ukrajinu, říká Bednárik
Ivan Bednárik. Foto: Jan Chaloupka/ České dráhy
České dráhy plánují nové tablety pro strojvedoucí, chystají investice ve výši 130 miliard korun.
Draha redakce, udelejte prosim podcast nebo rozhovor s otcem AVV panem Ivo Myslivec. To by bylo hodne zajimavy!!! Dekuji.
dobrý den chci se zeptat pana bednarika proč české dráhy nevypravuji v létě nízkopodlažní vlaky do polska nebo aspon vlaky s plošinou pro vozíčkáře gdyž jediný vlak co vlétě jezdí k baltu do polska je přes ostravu je vlak polských drah ec sobiesky 106 a ten má ve vlaku jen dvě místa pro vozíčkáře což se mi zdá moc málo i gdyž vlétě jezdí jednou denně od června do srpna na pane bednáriku ptal jsem se na to samé na infu čd a timi řekli že nemáte kapacitu vlaku s plošinou nebo nízkopodlažních vlaku ale berte to tak že i… Číst vice »
Četl jsem pouze nadpis a už nevidím důvod číst dál.
„Zajímá mě sezónní vlak na Jadran“
Aha, nemá pán náhodou originální nápad, zavést vlak do Chorvatska? Mohl by jezdit jen v létě a to každý den, vyjel by v noci a ráno je tam. Škoda, že jsme něco takového neměli minulý rok 😀
Já doufám, že to „zajímám se“ znamená, že ho to zaujalo jako dobrá inspirace (a pozitivní zkušenost) pro zavádění podobných spojení do jiných destinací – je jich po Evropě mnoho, kam pohodlné spojení není. Je dobře, že někdo konečně ukázal, že to jde (když ČD se toho vždy bály) a bylo by ideální, kdyby si z něj ostatní vzali příklad. Ale samozřejmě by byl nesmysl konkurovat na stejné trase – zvlášť když ten první dopravce je nejspíš schopen vyhovět veškeré poptávce.
Poslechl jsem si. Nechybělo megaobrovské ego, nechyběla tradiční ubohá babička na lokálce, nechyběla rovnice „železničář = ten, kdo pracuje ve skupině ČD“.
Pak tam spousta věcí chyběla, ale bylo jasné, že Kubala to nepovede nijak konfrontačním tónem.
Celkově – kdyby to bylo o trochu míň odborné, klidně se to ztratí v nějakém mainstreamovém lifestylovém médiu. Takovej McDonalds – rychlovka, která nějak zasytí hlad, ale nenadchne.
Díky za zajímavý rozhovor. Trochu překvapilo, koho považuje p. Bednárik za minulého úspěšného ředitele. Souhlas.
Ano, pořád ještě existuje „modrá hrdost“ a je mi u zadku, kolik minusů zase bude.
Hodně štěstí, pane řediteli.
Proč překvapilo? Snad jste nečekal, že bude jmenovat Dalibora Zeleného?
Hrdost??? A na co??? Na ten státní bordel?
Nejsem absolutně žádný expert, či skalní fanda na železnici, vše vnímám jen z okna vlaku, nemámuž ani auto:) , ale přijde mi, že pan Bednárik mluví hodně fundovaně, co říká dává hlavu a patu a používá i selský rozum. A jakkoliv to není zrovna sympoš od pohledu, tak má neuvěřitelně příjemný hlas a ta slovenština je luxusní. Takže vůbec nechápu, že někomu zde vadí, že nemluví česky. To už je totální absurdita, kam se to dostáváme.
V rozhovoru není jasné kdy mluví o ČD – osobní doprava a kdy za ČD Holding.
Kdyžtak, Skupinu ČD. Uf.
Tak to je i tím, že holdingová struktura ČD je taková schizofrení – matka všeho zároveň provozuje většinu businessu a pak vlastní dcery, které dělají některé další aktivity (ČD Cargo, ČD IS, ODP, ČD Telematika, JLV, …) Správně by osobní vlaky a reality měly taky být v dceřinných společnostech, aby to bylo čisté a nemuselo se řešit, jestli si teda křížově nefinancují aktivity.
Křížově financovat se bude, přiznal to sám Bednárik, akorát tomu říká „konsolidace“.
Je sobota po dvanacte ,
preji panu velkomožnemu generalnimu dobre rano. Jiste opakovane dohnal spankovy deficit. A jeste jeden vzkaz ,kdyz chce ridit Ceske drahy ,at mluvi ceskym jazykem. Pri jeho vzdelani by to nemel byt problem.
Dobrý deň, pán kolega pre vašu informáciu,aj u nás na Slovensku máme riadiacich pracovníkov českej národnosti príklad šéf Daňového úradu ministerstva financií SR a nemám s tým problém. Je to skôr otázka výberového konania na príslušné pozície, stále pre mňa lepšie ako číňan, američan,ten by už potreboval tlmočenie do češtiny resp slovenčiny a to by bol už pre moje jazykové znalosti problém.
Plný souhlas, ať mluví pěknou slovenštinou, samozřejmě tou liptovskou. Omlouvám se za pana Lachima.
Proč se za něj omlouváte? Vy jste jeho opatrovník?
Souhlas, kdyz vidim toho “experta” Babise v cele České republiky, mam obavy z bratov. Dobre si pamatuji, jak nam vycitali, jak je uzurpujeme a okradame. A nyni je jim ČR dobra i koruny misto eura.
Kde vám to mám podepsat? Souhlas!
Na zadnici.
A váš text je v jakém jazyku ?? okradame, vycitali, …….
Je fakt, že lidé na Slovensku nebyli informování správně o hospodaření mezi ČR a SR za socialismu. Např. strojírenské a jiné federální resorty v době po federalizaci investovaly na 1 Kčs v ČR 2kčs na Slovensku. A to málokdo ví. Měl jsem přístup k takovým plánům, vím to přesně. Slováci si sami podělali ta odvětví, která už nebyla federální, a tam pak většinou později zkrachovala. Ale to vše je dávno pasé.
A rozhodně je nesmyslné šířit mezi ČR a SR jakékoliv diskrepance.
Tupost našla nové dno.
Urážet umí kde kdo, argumentovat jen inteligent. Pane Silvera…
Můžete mi v příspěvku nicku Lachim najít alespoň jeden věcný argument. Děkuji.
Ti, co dávají – by se měli odstěhovat (opět) na Slovensko, ha ha.
Ekonomické dopady epidemie? Však žádné u ČD nejsou když si jako dopravce můžou posílat mašiny jejichž lak je v dobrém stavu na přelakování do Krnova a za každou mašinu tím pádem utratit přibližně 350 tisíc. Takto neefektivně hospodařícího dopravce jsem snad v životě neviděl.
Je dobře že se pan Bednarik zaměřuje prioritně na vyřazení vozů 810. Je to člověk na správném místě. Děkuji panu Havlíčkovi za jeho dosazení. Být tam Kremlík, tak se šukafonů nezbavíme.
No jo. Nahrada 810 souhlas.
Ale u nás v Ms kraji jich nechal Unucka bývalý náměstek pro dopravu zrenovovat celou řadu a mají jezdit na tratích jak od Opavy po Bruntál tak i Studénka Štramberk a samozřejmě Suchdol Budišov tak u nás budou hrát zřejmě dlouho prim.
Velice často nahrazují pendly Svinov Kunčice. Řekl bych že jezdí více a více.
Jsou z nich 811/011 mají klimu wifi nový nátěr, interiér…
Tady se jich asi jen tak nezbavíme…
Prioritou není něco vyřadit. Prioritou je nabídnout kvalitní moderní vozidla.
což s RegioMousy opravdu neuděláte, i kdyby se nakoupilo x railjetů , panterů apod
Je fajn, že p.Bednárik používá svůj mateřský jazyk, narozdíl od jednoho nejmenovaného osla v čele vlády jedné nejmenované země, s dvouocasým lvem ve znaku.
Průměrně inteligentnímu jedinci by mělo být zřejmé, že je zásadní rozdíl mezi ústavním činitelem a generálním ředitelem firmy ….
Nejsem si jistý, zda bylo reálně zrušeno opatření GŘ ČD z 90. let minulého století stanovící, že osoba, jejímž mateřským jazykem není jazyk český ucházející se o zaměstnání u ČD se musí podrobit na státní jazykové škole zkoušce z češtiny …. Ano, takový nesmysl dokázal někdo „na nábřeží“ stvořit
Pokud se nemýlím, tak na občany Slovenské republiky se vztahuje výjimka, což je podle mne v pořádku. Poslouchat Čecha nebo Slováka, který se snaží napodobit jazyk svého souseda, patří mezi nejhorší akustické zážitky.
To je legrace, když si nějaký Armando stěžuje, že Slovák blekotá český.
Potíž je, že tomu blábolení exota z STB není rozumět ani česky a ani slovensky.
Toto je skor otazka pre volicov z CR preco si ho volili a urady v CRa temy obcianstva. Mozes mi verit, ze za Andrejom nikomu v sv, kto ma mozog smutno nie je. Uzite si ho!V pripade ak bude malo pribalime bonus darcek ( Robert F., Robert K. Igor M a Peter P.)
Duti důchodci a kamaradicci ho volili.. je mi jasné že vám tam nechybí ta svině ulhana
Zase už promlouvá ta inteligentnější část národa.
Děkujeme, ale víc těchto migrantů směr západ už přijmout nemůžeme.
Babiš neblekota český .. on ten jazyk kur.. mnel by mluvit normálně slovenský.to je přetvářka některých hlavně Slovensko co se tady účelové provdaly .. mluví Česko..slovenštinou a kurví to
… jste se rozjel….
Jerry, začněte u sebe. Vaše příspěvky se někdy také vyznačují poněkud zvláštní češtinou a nejedná se překlepy písmen, která jsou na klávesnici vedle sebe.
Hlavně je fajn, že na rozdíl od zmíněného osla používá také mozek. Na jazyku až zas tak nesejde…
To je fajn. Ale nemusel by si sebevědomí dodávat zbytečnými vulgarismy. To není o jazyku, ale o jisté kultuře vystupování člověka na takto významné pozici. Stejně tak informace, že má 152 kg není něco, co by musel sdělovat veřejnosti. Váha ředitele závisí na jeho kompetencích a schopnostech, ne na jeho hmotnosti. Ale jinak panu B. fandím. Vzbuzuje ve mně naději, že by mohl být schopen pozitivních změn.
Ideálně do Lvova, protože je to nádherné město. Pokud vím, tak ČD plánovaly přímý spoj do Przemyslu a odtud je to už jen stovka.
Najděte si to EC s odjezdem v 10:23 z Prahy…
Do Przemyslu by měl snad konečně letos začít jezdit ten RegioJet, sliboval i garantovanou návaznost na UŽ. Ale souhlas, že vlak až do Lvova by byl naprostej top, ale… vede tam normální rozchod? Jsem si nějak myslel, že ne, protože občas vidím nějaké články, že se tam plánuje postavit právě normální trať.
Spojení na Ukrajinu, hlavně na tu Zakarpatskou, by smysl dávalo. Bohužel je to závislé na slovenské zastaralé infrastruktuře. Člověk se normálně diví, že po 100letech je ta železnice ve směru na Košice prakticky stejně časově náročná.
Na Ukrajinu se jezdí přes Polsko. Slovensko po rozdělení ČSFR ztratilo na této trase smysl. Proč jet přes několikery (minimálně troje) hory, když to jde po rovině?
Tak z Prahy nebo Brna se na Ukrajinu přes Polsko asi nepojde.
Proč ne? Něco tomu brání?
Upřímně za mne, je mi jedno kudy, protože pokud to pojede přes noc v kuse, tak je to vlastně jedno 😉 Do Blavy v hospůdce, pak spánek a v deset můžeme být na hranicích. Co je kritické tak ani není úsek Blava-Košice – Gr, ale spíš Gr – cokoliv – řekněme Mukačevo. Kor na to Zakarpatí to dává přes Slovensko větší smysl, aspoň za mě + jako bonus to obslouží i to východní Slovensko. Ale je to spíš mé zbožné přání, než výsledek ekonomické studie, jestli se to může uživit, to fakt nevím. Ikdyž šukafonem na ukrajinu to byla dobrá… Číst vice »
Široká 810 v Čierne je.
Zakarpatí ano. Ale pan Bednárik mluví o Kyjevě.
Tak většina Ukrajinců v Česku, což jsou vlastně z velké části lidi z Podkarpatské Rusi a západu Ukrajiny, to budou mít z Prahy do Užgorodu určitě rychlejší mimo Polsko, dostanu se z Prahy do Lvova rychleji přes Polsko?
Můžete toto tvrzení podložit nějakými fakty, nebo se jedná pouze vaše osobní dojmy?
představte si. že bus dopravci jezdí přes PL (mimo SK) již přes 20 let, pokud není cílem Zakarpatsko, je to přes PL nejlepší z Prahy a dokonce i z Brna, navíc Zakarpatsko je moc malé a málo významné (v porovnání se zbytkem UK), neříkám, že není turisticky atraktivní, ale v porovnání s potenciálem cestujících do/přes Lvov je to prostě o ničem…
Jméno písal o Zakarpatí. Tam cesta cez Poľsko naozaj zmysel nedáva, tá je vhodná pre Kyjev alebo Ľvov, ale rozhodne nie pre napr. Užhorod.
Ideálne by bolo keby sa aspoň podarilo dobudovať 1435mm rozchod z Maťoviec do Užhorodu a potom by šlo voziť aj priame vlaky do Prahy, Viedne a podobne.
viz můj příspěvek výše, i přes turistickou zajímavost Zakarpatska a společnou minulost, je pro dopravce lukrativnější směr PL + Lvov, navíc Zakarpatsko je vcelku slušně dostupné přes Košice
Kolej rozchodu 1435mm byla víceméně zrušena …. trať jejíž „základy“ byly položeny v roce 1909 byla dokončena v roce 1921 ….
Pan Bednárik zdůrazňuje jako cíl Kyjev. Ne Užhorod, Mukačevo nebo Jasiňu.
Pisu o Zakarpati, do Uzhorodu jezdit pres Polsko opravdu smysl nedava.
Ti co reagovali na váš příspěvek napsali jen to, že přímé spojení na Ukrajinu, hlavně na tu Zakarpatskou, přes Slovensko by příliš ekonomický smysl nedávalo a že z hlediska zájmu cestujících je výhodnější tzv. „severní“ varianta přes Polsko (Přemyšl – Lvov), která vede hustěji osídlenými regiony, kde lze předpokládat větší zájem cestujících.
RegioJet i Leo Express deklarovali záměr spojení na Ukrajinu přes PPS Mostystka. Jak je tento záměr daleko, nevím.
No právě. Všichni tři možná čtyři dopravci zamíří přes Polsko. Tam bude toho dost zvlášť když by to co se avizuje vyšlo…
Tak by možná bylo lepší aby na to zakarpatí aspoň někdo jel…
To jen tak na okraj. Samozřejmě nejsem ten kdo to platí…
Kdybych to měl k něčemu přirovnat tak např k ježdění do Budapešti.
ČD jezdí léta přes Nové Zámky a RJ prodloužil vlaky na Budapešť z Vídně.
Vznikají tak také nové možnosti či cíle…
Ty nové možnosti a cíle v trasování spojů na sebe musí vydělat. Myslím, že zájem potenciálních cestujících z Česka na zakarpatskou Ukrajinu není tak velký, aby uživil pravidelný komerční vlak.
Našel jsem spojení od RegioJet – viz link, a i oni nabízejí pokračování z Košic do Mukačeva pouze busem. Nejsem si jistý, jestli toto spojení ještě funguje, konkrétní jízdní řád jsem nenašel.
https://www.regiojet.cz/novinky/autobusy/cesko-slovensko-ukrajina.html
Slovenské dráhy inserují spojení Košice – Mukačevo mezistátním regionálním rychlíkem 2x denně. Jízdní doba +- 4 hodiny. Na fotkách z otevření této linky je klon vozu rady 810. To by bylo něco pro pana Luboše. 🙂
https://www.zssk.sk/aktuality/ukrajina-laka-navstevnikov-nielen-svojimi-pamiatkami-ale-aj-kuchynou-vyskusajte-vlak-z-kosic-do-mukaceva/
Píšete o Zakarpatí, Bednárik mluví o Kyjevu. Kdo má na strategii ČD větší vliv?
No ja neviem. Pravda je, že v niektorých staniciach je ešte stále elektromechanické zabezpečovacie zariadenie, čo je hanba. Na druhej strane, už sa pracuje na modernizácií (napr. Svit – Poprad a i.). Áno, kde kto sa na tom nabalí, dlho to potrvá, vlaky budú občas meškať viac ako v Albánsku, no na druhej strane je úspech, že sa vôbec niečo začalo robiť. A osobne si myslím, že aj tá časová náročnosť je napriek súčasnému nelichotivému stavu aspoň o málo menšia ako pred rozdelením.
Vlaky do Ruska jedoucí v minulosti přes Ukrajinu byly přesměrovány kratší a rychlejší trasou přes Varšavu – Brest ….
Uvital bych ted i stejnou praci s panem Zaludozmh, treba co dela ted, jak vzpomina na praci jako GR, jak vidi CD a konkurenci, co si mysli on o praci pana Bednarika apod. 🙂
Podcast jsem neposlouchal, víc mi vyhovuje čtení. Doufám, že informace z podcastu pak vyjdou v samostatných článcích. Z kontextu ostatních komentářů jsem pochopil, že ČD by chtěly Jadranský expres. Po úspěchu Regiojetu se zdá, že na Ličské a Dalmátské pruze bude docela přejadranováno. To máme Adria Expres z Budapešti, nově Split Expres z Bratislavy a Vídně, Regiojet z Prahy, Bratislavy a Budapešti… A teď ještě ČD? HŽPP se asi nestačí divit. 🙂
Nic takového nebude a pokud náhodou, tak za naprosto nekonkurenceschopnou cenu, viz jeho nicneříkající blekotání o mezinárodním tarifu.
Problémem Jadranů v režii ČD je hlavně financování. Prostě jak to udělat,aby vlak nezavalily davy zaměstnanců na FIP. Vlak si musí na sebe vydělat,ale to by muselo být aspoň 80% platícího obecenstva. Pokud tam ale zaměstnanecké jízdné nebude platit,tak se zdejší nadšené výkřiky zase brzy vytratí,a nový generální bude jako obvykle v očích Jerryho nebo Ušaté lump.
Prostě jednoduše: Globalpreise
A co na to devět odborových svazů?
Objevujete „Ameriku“, tohle bylo v době, kdy se jezdilo přes Rakousko …..
Mne je nějaký rychlík na Jadran..
To mě taky…úplně na 💩
Na Jadranu jezdícím přes Rakousko FIP neplatila …. Přesto byl vlak plný ….
A proto ho ČD přestaly provozovat. Jo, to má logiku.
Již jsem to zde jednou psal – přes Rakousko přestal jezdit , protože to nechtělo ÖBB – nikdo tím od nich nejezdil a stálo je to lokomotivu , strojvedoucího a vl.četu. Získali jenom poplatek za dopravní cestu, což prý náklady ani nepokrylo … No a MÁV a HŽ zdražily poplatek neúnosně …
…až se toho ujal RegioJet a opět zbořil slavnou větu „nejde to“.
Je otázka , jestli na tom něco vydělal … samozřejmě to byla dobrá reklama, takže ekonomická stránka nemusí být až tak důležitá . ČD to měly nastavené tak, aby neprodělaly, což po zvyšování poplatků od HŽ již nebylo možné. A podle údajů, co jsem viděl, těch v žaludku ležících FIPkařů tam příliš nejezdilo …
Vzhledem k tomu, že RJ připravuje už druhou sezónu, tak to asi peníze generuje. Takováhle akce se nedělá jenom kvůli reklamě.
Pan ředitel celkem nejasně odpovedel okolo výberových řízení. Jak to tedy vypadá s nákupem 182 vozů na rychlíkové spoje? Děkuji a pokud to tam bylo řečeno tak se omlouvám.
Ještě běží, není dokončeno. Ale je už finální fáze.
tak děkuji za doplnění.
Co to znamená…“finální fáze“? Modus vivendi?
Tak hlavně, jestli ne „terminální“. 🙂
Rozhovor dobrý , odpovědi tak na 50 procent . Obhajovat toto asi úplně ani nejde , a když se chce sám za sebe tolik realizovat tak ve spolupráci s Českou poštou obě fy zrušit k pevnému datu cca za čtyři pět let a nikdo to druhý den nepozná a stát bezesporu ušetří ke spokojenosti všech. Schopné stroje pronajímat alternativcům .
U pošty by to hlavně chtělo zrušit třetinu poboček…
Pak se obnoví vlakové poštovní ambulance…
Pak přijde rozsáhlá vlna elektronizace státní správy…elektronická identita…
A nakonec se pošta omezí jen na balíky…protože mezitím vymřou pisatelé dopisů…
Tak kdepak jsou všichni šotoušci a elitní modrý gumy, aby nám vysvětlili, že Jadran je fuj-fuj covidexpress?
Mezistátní doprava se měla zarazit hned na jaře…
Všude, všechno, bez diskuzí!…
Pan Kubala má velmi příjemný hlas.
Zajímavý rozhovor.. hlavně se určitě k panu řediteli nedostanou všechny informace.. třeba by se divil jak fungují/ nefungují některé depa a udělat tam čistku. Zkostnatělé vedení dep to je dilo.
Nebojte, schopný manažer si tohle dokáže ohlidat. Ono čísla neokecáte.
Tak snad se povede ten Jadran… Myslím že koncept lehátek / lůžek , které mimo léto dělají studentské posily, je zlatý, nemusím pak vlak “ 9 měsíců leštit a čekat“…
Do příště bych zkusil Jančurou, nebo někoho z vedení Leoexpressu
Hlaz ne Jančuru.. ten všechno ví ,zná a od všeho má klíče. Jinak kdokoli
Proč? Takto si Vy představujete rovný přístup k partnerům?
Pan Jančura je představitelem solidní firmy, konkurující ČD. Rád si jej poslechnu, stejně jako zástupce dalších, nejen železničních, dopravců.
Pokud se Vám při vyslovení RegioJetu dělají pupínky, tak můžete ve vlastním zájmu uvedený mediální výstup ignorovat. Třeba potom bude v diskusi méně výkřiků do tmy.
Solidní firma ,to sem se zasmál. Většího krivska a ulizance jsem neviděl. Konkerence je v pořádku ale žlutý podvodník …
Můžete být prosím konkrétní?
Podvodník čím? Že založil firmu, což je zločin vůči zaměstancům, kterým tak byla dána možnost odejít jinam, což je nežádoucí?
Založil a provozuje firmu, která považuje cestující za své zákazníky. Předtím, za monopolu ČD, byl cestující považován za obtížný hmyz. Stačí porovnat si jízdné a služby na komerčních vlacích teď Praha – Ostrava a před rokem 2010.
Rozpadlé Karosy a jízdné za korunu.. směr liberec.ke mne se vždy ČD chovaly slušně.
Jerr: Co to meleš??
Jaký rozpadlý karosy??
Coo??
Je dobře , že ČD má spokojené pracovníky a teď ještě spokojené zákazníky .
A rozpadlých Karos a luxusních šukafonů má plné album 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂
To právě ČD spokojené zákazníky nemají
To byla ironie na Jerryho šotohovadiny
Nebo jízdné Praha – Brno – Vídeň za monopolu a nyní.
Jestli se vám stýská, tak klid.
Dožijete se dob, kdy bude jízdenka Praha – Vídeň stát právě tolik, kolik budou ÖBB potřebovat…
Budou to totiž jezdit na svoje náklady…
Já se při vyslovení jména „Regiojet“ chechtám až se za žebra popadám…
Můžete 3x hádat proč…😂😂😂
🚃 = 💲, 🙋= 💩
🚂 = ⌚
1 – jezdí levněji
2 – všechno zvládá jako prd
3 – vždy včas
jo ve čtvrtek měl sekeru ve vídni 70 minut večer, 30 minut ráno, railjety na čas. takže určitě
Adamku z Arrivy prosím
Jadran je o penězích. „Zkrachoval“ na základě chamtivosti HŽ zvyšujících požadavky na vozbu ze Zagrebu do Splitu. Jezdilo se lok 2062 ze Zagrebu do Splitu mimo Ogulin spojkovou kolejí. Cena jízdenky by se dostala za „psychologickou“ hranici …..
Cena nehrála roli. FIPkaři byli v přesile.
Tak jsem si to cele prehral a DIKY za ten dlouhy rozhovor. 🙂 Myslim, ze celkove je to dobre vedene a ze otazky byly solidni a na urovni, stejne jako odpovedi od pana Bednarika.
A treba s tim vlakem do/z Kyjeva ci ze oslovil ostatni zeleznice, ze CD by zajem o nightjety mely, me mile prekvapil. I ze si nejvic povazuje prace pana Zaludy.
Hodne uspechu, pane Bednariku! 🙂
souhlasim, ze zaluda byl nejelpsi pred nim. ivan bednarik ale je dobrej taky a doufam, ze pozvedne cd podobne jako zaluda.
Žaluda byl dobrej možná pro nezúčastněnou veřejnost, která neviděla kšeftíky uvnitř.
A hlavně ty zástupy podržtašků a podivných lidí okolo, předražených supermanažerů, masážní sedačky ve služební audině a paranoia, že zaměstnanci vynášejí informace. To byl taky Petr Žaluda.
Jelikož chce komplet zrušit šukafony, tak určitě ano
No jo, ale co budete řešit potom?
Pak se dořeší ostatní detaily
Luboši, vy byste mohl panu Bednárikovi z fleku dělat VIP poradce pro strategické záležitosti. To by se heslo „dohnat a předehnat“ DB/ÖBB…. naplnilo nejpozději do dvou roků. 🙂
No já jen na okraj k IN 100 ,když jí nemohu použít již na řadě tratí a cena je pořád stejná a nejde kombinace týdenní ,měsíční ,ale jen roční na rozdíl od sítovky SJT tak ten nápad tu měl být asi dříve.Konkurence k RJ ?Ale to sebou musí msknout a ne jednat jak sněmovna o blbostech rok ,nebo plánovat 2 roky vlak k Baltu a vše nutně konzultovat z 9 ti odborovejma organizacema ,to vlak na Jadran vyjede za pět let a to už Jančura bude jezdit v létě do Kalábrie ,obslouží Balaton ,Černou Horu ,Split a možná i Atheny.Úředník… Číst vice »
Dotaz na redakci: Plánujete do budoucna podcasty i s videem a druhý dotaz je jakou frekvenci podcastů si představujete. Díky JV
Videa neplánujeme. Podcasty budou jednou za dva týdny.
Já sem myslel že to bude s videem a bude to YouTube. Třeba kanál fly rosta se mi moc líbí.
Dobrý den, o videu jsme zatím nepřemýšleli. Frekvenci bychom rádi ustálili na 2xměsíčně.
Dobrý den, bez videa je to lepší. I pro zpovídané.
Pozdě
Dobrý den, díky za rozhovor, proč si do textu nevložíte přehrávač nebo nehodíte odkaz na podcast?
Přehrávač je myslím ten box pod čárou, takže až za článkem. Hned vedle reklamního boxu.
V textu je přehrávač.
Mně se zobrazuje až pod tagy, ne v textu. V textu je jen obrázek.
Je, ale v Opeře se mi nezobrazí, v Chromu ano. AdBlock nemám nebo něco podobného.
ani teď?
Už ano. Díky za opravu. Nachází se cca uprostřed textu.
díky za upozornění
Ja ho v opere vidim. Poustet budu pres spotify v aute. Super
Bohužel jsem se nestihl zeptat, nicméně dávám jako podnět redaktorům. Bude ČD sjednocovat/rušit ROC v Ústeckém a Libereckém kraji, když v těchto krajích přišly o obrovské množství výkonů ve prospěch soukromých dopravců? Dopravce ČD by tímto krokem jistě mohl podávat při soutěžích výhodnější cenové nabídky.
To chce napsat do Zlepšováku. Neboť takto se da redukovat plno jednotek na ČD. 🙂
Které?
To se nesluší propouštět v kanclech. Takový hloupý nápad. 😀
Souhlas, mrtě pasivních lidí v kancelářích, to je jeden z velkých problémů ČD.
A nebo umělé zaměstnávání svých manželek a milenek či milenců.
Pracuji na GŘ, a jen z našeho oddělení odešli 2 lidé v posledních 3 měsících. Takže v kancelářích se také propouští!
To snad není ani možný? :O A to si dráha uvědomila sama v reakci na úbytek výkonů nebo už Bednárik úřaduje?
Už když ČD vedl dočasně Radek Dvořák, tak se začali snižovat náklady. Např. rušit pevné linky.
Nebeský byl ke škrtu asi donucen, ale jako Generál byl opravdu jen figurkou, která nestála za nic. Nedokázal s nikým jednat.
A pan Bednárik nás doufám vytáhne na ekonomicky smyslnou firmu, která bude konkurenceschopná. A doufám, že se vrátíme s panem Bednárikem do dob pana Žaludy, alespoň co se investic týče 🙂
Tak to mají asi drahé pevné linky, když je musí rušit a ještě k tomu od ČDT.
Je zbytečné mít duplicitní služební telefon a navíc na každém stole / každé kanceláři pevnou linku.
U e-mailů je v pořádku, aby existovaly adresy jméno@zaměstnavatel a zároveň pozice@zaměstnavatel.
Mít pozice@zaměstnavatel je podle mého vhodné u člověka, který komunikuje třeba s mimofiremními lidmi, resp. na takový mail přijde prvotní mail a po té se to přidělí na někoho konkrétního a začne komunikace probíhat přes jméno@zaměstnavatel. Jinak u vnitropodnikové komunikace je zbytečné mít „obecný“ mail.
Smyslná firma? Hmmm, to zní lákavě.
😁
Ale vážně: pan Bednárik potřebuje 2 věci – dostatek času a co nejméně nekompetentních zásahů do řízení firmy ze strany politiků.
A peníze od politiků/státu potřebovat nebude?
Ještě nějaký ten rok ano…
V druhé překlenovací fázi to bude platit Regiojet a Arriva,…(z mýta)
A v třetí konečné fázi to budou platit cestující Státních drah…
To budou platit ČD mýto jako výpalné nebo proč ?
Samozřejmě že bude. Proto je to nekompetentní zasahování politiků do řízení firmy rizikem, které jsem zmínil.
Jednoznačně souhlas. Na GR se propouští dost.Jenom se o tom nemluví.
Ale málo
Pořád je to mnohem menší problém než šukafony
A co pravidelný provoz béček?
Liposukce na 60 vozů by nebyla marná…