Bamboo Airways začaly prodávat letenky z Prahy do Hanoje, ceny začínají na 16 tisících
Boeing 787-9 v barvách Bamboo Airways. Foto: Bamboo Airways
Vietnamská letecká společnost Bamboo Airways začala s prodejem letenek na novou linku z Prahy do Hanoje. Dopravce na trasu nasadí
Drahota. Pro některé lidi je to celý plat. Takoví se k přátelům do Vietnamu těžko podívají.
Není to tak dávno, co byly mezikontinentální letenky i za několik slušných platů. A přece si na to lidi byli schopni našetřit, pokud se opravdu chtěli někam podívat.
Za tuhle cenu nic moc. Letím tam za 14000Kč s Qatar, zavazadlo 45kg v ceně (dá se i levněji v akci). Bambusáci sice letí přímo, ale zda se jim podaří obsazovat letadla ukáže čas.
prime lety jsou velmi casto o neco drazsi, nez lety s prestupem.
To je sice pravda. Ale i já čekala cenu tak cca o 3.000 níž.
a to na základě čeho? 🙂 ja si říkal … co ted delaji ti lidi, co si tu delěli naděje , že to bude za (pomalu) deset tisíc.
let s přestupem s katarem … kolem 14 – 15 tisíc. představa, že tohle bude levnější, byla imho poněkud… neopodstatněná.
Bamboo jsou u nás nezavedené aerolinie, Qatar jsou známé vysokou úrovní služeb. Taky bývá časté, že na nové lince bývají promotion akce k nalákání zákazníků. Tady ovšem možná dopravce víc než s turisty počítá s vietnamskou komunitou u nás.
Normálnímu cestujícímu je naprosto jedno, jestli letí katarem, emirátčíkem, bamboo, nebo smartwingem. zadá destinaci do letusky, a letí tím nejlevnejším (ti chudší) a nebo tím, co má bez přestupu (ti náročnější).
to, že my tady občas řešíme, ze smartwings je šmejd apod, to je jen omezená sociální bublina lidí kolem letadel. těch, co to řeší je (v rámci celé skupiny potenciálních cestujících) naprosto marginální počet.
Jsou nejenže dražší, někdy i dost výrazně, ale jsou i otravnější. Raději mít let rozdělený na dvě části, i když v součtu vychází let delší, zato s možností se projít, protáhnout, umýt, něco nakoupit…rychleji to uteče. Ale pro toho, kdo má naspěch, je lepší přímý let.
ja osobně preferuji taky spíše více přestupů … ale když to sleduji ve svém okolí … tak jsem ve výrazné menšině 🙂 hodně lidí v mém okolí odmítá lítat kamkoli s přestupem .)
Než tvrdnout v letadle třeba 11 hodin v kuse – např. z Mnichova do Bangkoku, tak raději letím z Prahy s Emirates s přestupem v Dubaji. Praha-Dubaj cca 6 hodin, Dubaj-Bangkok zhruba také tolik. V Bangkoku pak vystoupím z letadla naprosto v pohodě, kdežto po nepřetržitém jedenáctihodinovém letu je člověk jak zcepenělý. I já znám hodně lidí, kteří raději létají přímo, i když nemají naspěch. Prostě je přestupy stresují, možná mají podvědomý strach z toho, že jim návazný spoj uletí, že na velkém letišti zabloudí atd., což je samozřejmě nesmysl. Pokud je čekací doba v místě přestupu v rozumných mezích,… Číst vice »
Já raději létám přímo, i když je to dlouhé. Ale často kvůli ceně letím s přestupem a někdy i oklikou. Ale když je to s přestupem, snažím se z toho udělat výhodu. Teď do Hanoje jsem naplánoval 21 hodin přestup. V Qataru aerolinky dotují hotel a výlet po městě. Zpět máme přestup 4 hodiny, kratší to nešlo. Lze tak snadno a pohodlně poznat destinace, do kterých bych jinak zvlášť neletěl. Už jsem takhle nakouknul do řady míst (Dubaj, Bari, Lisabon, Porto…).
Když jsem příspěvek psal, stálo tam, že ceny jsou od 19000.
Zrovna dnes jsem koukal na https://www.facebook.com/tipy.levne.letenky/ , že ty letenky do Vietnamu s Qatar se dají aktuálně koupit za 12500 korun.
Ty asi jsou na jih, já chci do Hanoje. Ale i tam můžou být levnější než těch mých 14 tisíc. Kupoval jsem to mimo akci. Byla tam ještě levnější varianta s Číňany…
Už se ví kdo to bude na Ruzyni odbavovat?
Jednání probíhají.
Ale vypadá to, že to získá Menzies.
Tak super už máme i linku do Hanoje jen škoda že jen dvakrát týdně .
Zpět k tématu, nečekám že Eco letenka bez zavazadla a možná i bez jídla se dostane pod 15.000.
I za 13.000 by byl hladolet dražší než jiné, s přestupem, a plným palubnim servisem.
Možná jak se bude blížit čas letu se cena sníží, ale to ukáže čas.
Ale možná pro podnikatele že Sapy, co jedou v šedé ekonomice, neplatí daně a odvody bude cena OK 🙂
Často se to dá sehnat levněji s prestupem, ale pro lidi, kteří v cestování letadlem nejsou moc sběhlí, dají přímému letu určitě přednost i za vyšší cenu…
Teoreticky můžou část kapacity vyblokovat cestovky, o Vietnam je v posledních letech docela zájem.
Ceny začínají na 16 600 000 VND = 16 5000 Kč – viz let PRG – HAN 15.4., HAN -PRG 22.4.
https://www.bambooairways.com/reservation/ibe/booking;jsessionid=2B78D102DACB5E5E3F88851A174FAC8E.bamboo_IBE4?execution=e1s1&locale=en_US&llt=&agentId=&
No banner na jejich webu říká „Prague – Hanoi“ from 227 euro. Vyhledat Prahu mi však nejde.
Veru zpět. Přes global stránku to jde.
Praha – Hanoi a zpět. 15. – 19.4. za 771 USD = 17500 Kč
165 tisíc? Typo…
Menší dotaz na autora: Čtete si články před tím, než je zveřejníte?
Ale je pravda, že do takové Prtahy bych se klidně někdy podíval 🤔
Následuje opravy chyby a natož smazání tohohle komentáře…jakoby se nic nedělo
Autor to proste prehledl, zadny zly umysl bych v tom nevidel… Autorova cestina a odborne znalosti jsou podle me take na dobre urovni…
Trolling Filipa Litavského
Tak ty clanky nectete a jdete jinam…
Nečteme, záměrně v textu dělám chyby.