Bahnitý únor trápí stavbaře. ŘSD rozdalo pokuty za špinavé značky a silnice
Stavba D6, Hořesedly obchvat. Pramen: ŘSD
Udržení pořádku kolem staveb je za současného počasí přes veškeré nasazení lidí a techniky téměř nemožné.
kdy budou řešit D4? Tam je pomalu víc bláta jak na tom poli…
Kdysi se na stavbách používala úzkokolejná železnice a s rozježděným blátem tak problém nebyl. Kdysi se v lomech používala úzkorozchodná železnice a problém s prachem a hlučnými nákladními auty nebyl. Kdysi se v cihelnách používala úzkorozchodná železnice a problém s blátem nebyl. Kdysi se v lesích používala úzkorozchodná železnice a problém z rozježděnými lesními cestami v CHKO nebyl. Kdysi se na polích používala úzkorozchodná železnice a odpadl tak problém se zablácenými výjezdy z polí. Proč si nyní stěžují, když je dokonalá automobilová doprava tak preferovaná? Proč když někdo navrhne smysluplné řešení problému, využívat více kolejovou dopravu, je označen za hlupáka… Číst vice »
Že by napřed natáhli koleje , aby je za sebou trhali jak bude postupovat stavba? No nechte si to patentovat, třeba se to ujme.
Ano
Tak hlavně že se staví, vypadá to že se za pár let dopravní sítí konečně posuneme do 21. století…
Tak leda do století 20.
Nebo vy vidíte nějaké stavby vysokorychlostních tratí nebo samořídících vlaků?
Ne , my opravdu do 21 století. Protože v tom dvacatem většina té západní Evropy tu základní síť měla dávno hotovou. Takže ano pro nás fakt nové století pokroku.
To je zase uplakanku. Dalnice chcete tak se nedivte. Chcete je vsichni rychle tak se stavi i pres zimu a kdyz prsi tak je blato. To je proste normalni. V Nemecku uz nic noveho nestavi tak tam bordel neni. A v utery jsem jel v Rakousku po okresce a blato od traktoru tam bylo taky, takze tak. Proste kdo chce zit ve sterilnim prostredi zcela odtrzeny od prirody, mel by se odstehovat do nejake betonem zalite megapole.
Nejvíc uplakánků je v korporacích.
Ale nehledě na nářek přeplácených manažerů se jim mají dát takové pokuty, aby přestali kašlat na své povinnosti a u přejezdů ze stavby na silnice zřídili vysokotlaké ostřikovače kol.
u těch staveb na D6 by nebylo ani to kde, tam je to fakt hodně blízko, všude všechno totálně promáčený. A není to jednoduchý, ale jezdit tam jde. Ten pohled na tu vznikající dálnici je pořád o trošku hezčí, jak na to červenohnědý auto.
Co se divíte? Myslíte, že v těch „ne“podseknutých cenách je ještě místo pro položku „umývání vozidel před nájezdem na veřejnou komunikaci“? Frantíci jdou tvrdě za svým cílem.
Není tam uvedena D4. Přitom tam na tom PPP staveništi je takovej svinec už od září, že to si nedovolí ani jezeďáci. Nikdy jsem nezažil že by někde byl takovej bordel jako tam. Speciálně u Mirotic je mezi pruhy tlustá vrstva bahna a kamení, úklid naprostá 0.
Naopak u Milína se o úklid pokoušejí.
Jezdím kolem D6 každej pracovní den, radost mi to blato pochopitelně nečiní , myslím , že to dokážeme přežít a ty kluky co se tam v tom blátě broděj obdivuju . PS: Kdyby jste to někdo nechápal , tak si vezměte holinky a alou na procházku
Deštivý? Vždyť převážnou většinu února srážky nebyly.
A kdyby bylo pod nulou (i přes den), nebyl by zase problém se zmrzlou zeminou?
Koukal jste v únoru alespoň z okna baráku, nebo ani to ne? Jinak by jste tohle nenapsal teda. Vody leží už i v polích tolik že vznikají laguny a není už snaha země tu vláhu pobrat.
U někoho možná ne, ale takový Kostelec nad Orlicí
http://www. pocasi-kno. cz/thismonth.php
Sucho max 3 dny v kuse, deštivých dní po sobě bylo 7. Celkově za měsíc 82 mm což je vysoce nad průměr.
Oproti tomu Sudoměřice ukazují opak, takže ano, počasí se různí a 1 pozorování nevypovídá nic o vedlejším kraji: http://www. meteotom. cz/thismonth.php
V odkazu smažte mezery
Panebože..
Špína ze staveb na silnicích je asi taková východní kultura… Nedávno jsem jel přes Ořech (19.km D0) a pod obcí bahno, hunus, hroudy bahna. Nájezd na D0 k D5, stejný, D0 hnědá břečka, sjezd na Poncarou, břečka s hroudama, atd. Pak že si zajedu na Magistrát s techničákem do Vysočan, podívám se na O2 rotundu a projdu se až na Dopr. inspektorát. Přecházím Freyovu – hnědá břečka na silnici, vcházím do ulice Pod Harfou!! Staví se tam, ne na ulici, ale vypadá to tak. Bahna na silnici po kotníky. Už před 30 léty jsem koukal v Německu jako to dělají,… Číst vice »
Ano, také mám pocit, že se jedná o jakousi východní „nekulturu“. Nejedná se jen o stavby, tam je to do jisté míry pochopitelné. Často jde o výjezdy z deponií, polí a jiných špinavých provozů. Ono slézt z traktoru a alespoň lopatou odrbat ty největší hroudy je zřejmě pod úroveň našince. Omlouvám se, že jsem odbočil, ale toto je jeden z výrazných rysů, který nás stále odlišuje od západu Evropy. Stačí se vracet třeba z Rakouska. Udržet čistotu veřejného prostoru je zřejmě nad naše možnosti. Nánosy letitého bordelu na krajnicích, u obrubníků, plevel ve spárách. Neobnovované vodorovné značení. Zajímalo by mě,… Číst vice »
ten bordel na krajnicích je přesně důvod, proč spousta cyklistů jezdí v pruzích, místo na krajnici, kde je to často o defekt
Spíš je to takové to bezmezné obdivování božské automobilové dopravy, která přece nemá žádné nevýhody. A pokud má, tak se to řeší hlavou strčenou v písku a děláme, že bláto neexistuje, prach a hluk neexistuje. Autíčkářská posvátná doprava je tak dokonalá, že o tom, že se máchají v blátě, nemůže být ani zmínka. Kdo by to chtěl nějak řešit bude umínusován a dán do klatby, protože pomlouvá posvátnou autodopravu, která nemůže mít žádné nevýhody. Proto i když někde hloupej kamion s pohonem zadních kol někde zapadne, ve zprávách jsou nadpisy typu, ublížený kamion uvázl, zlá příroda rozblátila, počasí znemožnilo, kamionek… Číst vice »
Já o voze, vy o koze…
Ne tak docela. Souhlasím s vámi, že s rozbahněnými staveništi a výjezdy zablácených náklaďáků nikdo nic nedělá, nikdo neřeší. Ale já mám víc zkušeností s těmi výjezdy z polí. To je pane teprv vrstva hlíny.
Asi jsem dost dobře nepochpoil Váš předchozí příspěvek… Ale s humusem z polí na silnici mám taky mnoho zážitků, hlavně na motorce a na kole. Na motorce člověk nezatočí, obzvláště po lehkém deštíku. Na kole naopak musí cyklista náhle měnit směr jízdy, což s nelibostí nesou řidiči aut. Stejně tak cyklisté memůžou jezdit u kraje vozovky, kvůli nepořádku – jak už tu bylo zmíněno. Policii jakékoli to ale zjevně nevadí – zajede si do myčky za erár a je vyřešeno!
Letošní extrémní únor v Česku (podobně jako poslední listopad) připomínající v celé své délce spíše druhou půlku března je projevem změn klimatu způsobených 200, ale hlavně posledními 50 lety vypouštěním skleníkových plynů, primárně CO2. Ale jelikož planetární systémy mají svou setrvačnost, tak jsme teprve na začátku tohoto trendu. Řítíme se do velkého průšvihu. Teploty směrem nahoru totiž nemají hranici a tak je reálné, že na Blízkém Východě, jihu USA či Austrálii budou letní vlny veder dosahovat 60°C, což je pro člověka nezvladatelné. Stejně tak projevy počasí v jeho extrémech jako přívalové deště, délka vln suchá atd. nemají své limity a… Číst vice »
Jak vysvětlíte, že cca 10 dnů za sebou v první polovině ledna bylo velmi chladných (i přes den cca mínus 5 – 10 stupňů)?
Extrémní výkyvy at už na jednu či druhou stranu jsou pro změnu klimatu typické. Netvrdím, že se jedná pouze o vliv posledních 50 let, jako kolega výše, protože pro to neexistují přímé důkazy, ale rozhodně jsem proti možnosti nechat věci na náhodě a čekat jak to vlastně všechno dopadne, což se zdá býti mantrou velké části zdejší populace. Minimálně redukovat emise nejen v dopravě, ale prakticky ve všech odvětvích je nezbytné.
Leden je v novodobém průměru. Velmi chladný by znamenalo, kdyby (v nížinách) většinou měsíce mrzlo a část z toho, třeba týden teplot konstantně pod -10°C a v noci kolem -20°C. Takové zimy byly před desítkami let normální, ale prakticky zmizely.
Btw. pokud se podíváme na profesionální stanici Praha – Libuš, která je dobrým indikátorem pro střední Čechy, protože je na hranici nížiny a středních poloh a zároveň je již minimálně ovlivněna tepelným ostrovem (na rozdíl od Klementina), tak kde tam máte těch 10 přes den cca – 5°C až -10°C? Nevymýšlíte si trochu náhodou?
https://www.in-pocasi.cz/archiv/praha_libus/?&typ=teplota&historie_bar_mesic=1&historie_bar_rok=2024#monthly_graph
Kdysi bylo přes den cca -5 až -10 stupňů od listopadu do března. Paměť už neslouží?
Víš kolik skleníkových plynů způsobuje internet? HODNĚ !!!! Tak si ho raději nech vypnout.
Takže musíme vzít kladivo na čarodějnice, jinak nastane konec světa.
Soudobé Kladivo na čarodějnice říká zastavit Temelín a nahradit ho pěstováním energetických plodin na 110 % rozlohy ČR, aby neubylo orné půdy…
A) jak to souvisí s tématem článku?
B) Vy jste přišel z budoucnosti, nebo jste šarlatán?
Bohužel je to tak, a žádné klausovské: Když řeknu, že klimatická změna neexistuje, tak není“ pro přírodu neplatí. Kdo samozřejmě chce žít z hlavou zarvanou v písku (potažmo zadnici ropných společností) může. Ovšem na realitě to nic nezlepší.
Tak konečně se někdo odhodlal ještě se jet podívat na stavbu D4.Nechapu proč když je sucho tam jezdi a kropí silnici 1/4 a vytvářejí bláto uměle .To asi aby naštvali spousty rodičů kteří si ušpiní auto.
Stavbu D4 provází neskutecny bordel, nepamatuju za X let vetsi humus, denne zasvihany auto, kaminky do skla, prujezdy tekoucim bahnem uplne bez y
Přesně tak neskutečný bordel,toho v tom pojízdným kropaci s kartáčem vepředu by nejraději nakopal do zadní části těla
Vylivat si zlost na tom poslednim v rade. Neco jako nadavat pokladni, ze chyby rohliky.