AŽD Praha dodá diagnostiku pro Izraelské železnice

Měřicí vlak AŽD Praha. Autor: Zdopravy.cz/Jan ŠindelářMěřicí vlak AŽD Praha. Autor: Zdopravy.cz/Jan Šindelář

Tuzemská společnost AŽD Praha a Israel Railways (Izraelské železnice) podepsaly rámcovou smlouvu o dodávkách neinvazivní diagnostiky výhybkových přestavníků v izraelské

6 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Georg

111 000 eur neni tedy mnoho… 🙂 to je tak na kontejner pro zelezo a letenku plus diety pro tri lidi, co to budou instalovat…

Jan

Tak ak je to, čo myslím, tak to sú také „krabičky“, do ktorých ide na jednej strane pár drátov, na druhej z toho leze RS-485 alebo ethernet. K tomu centrálna jednotka a prípadne počítač. Nainštalujú to a zapoja v pohode dvaja ľudia. Aj jeden by stačil. Tá suma v pohode stačí na jednu stanicu. Ostatne píšu, že to je pilotná inštalácia.

SauberBahn

O kolik to budou mit Izraelci levnejsi nez SZDC?

Radek

Spíš se ukáže, že žádnou diagnostiku SŽDC nemá.

Jiří

Občas i má. Především na dálkově řízených tratích. Systém DDTS. Ale dodavatelem není AŽD a nepozná to poškození výhybky. Je to takový dispečerský dohled nad technologiemi ve stanici (ohřev výhybek, detekce požáru, hasící zařízení, zabezpečení vstupu, kamery apod.), to co je zmíněno v článku to ale není. A součástí SZZ ESA je pak ještě technologický monitor se stavem napájení, přejezdů, případně dalších jiných čidel. Ale poruchu na výhybce dřív než potřebujete postavit pro rychlík to stejně nezjistí.

Jan

Ja myslím, že to, čo sa bude dodávať do Izraela, budú DMS EP (+ eventuálne LDS) tak, ako ich pozná a používa aj SŽDC. A z toho sa zhoršenie chodu výhybky poznať dá (akurát neviem ci s tým zatiaľ vie GDS potažmo SŽDC ďalej nejak pracovať).