AZAL posouvá dodávky MAXů, Keňané navrhují jejich přejmenování
Vizualizace Boeingu 737 MAX 8 v barvách Azerbaijan Airlines. Foto: Boeing
Ázerbájdžánské aerolinky Azerbaijan Airlines (AZAL) se rozhodly o pět let posunout převzetí deseti Boeingů 737 MAX 8. Dopravce ale odmítl
Přejmenovat ???
To jako vážně nekoho napadlo?
A co se tím jako získá? Běžný cestující pravděpodobně nepozná jestli jde o MAX nebo ne, ale odborná veřejnost, zaměstnanci aerolinek i manažeři schvalující nákup tohoto typu letadla dobře vědí s jakým letounem mají tu čest.
Uplně to vidím…. Ne, my Boeing 737 Max 8 už nemáme v nabídce, ale mohu Vám nabídnout naši novinku Boeing XB1, který má čistě náhodou úplně stejné parametry.😃
Vývoj letadla trvá roky, a u Boeingu teď jako zašátrají v kapsáři a vytáhnou náhradu, která jakoby z oka vypadla MAXům? Dovolte abych se zasmál.
Zřejmě na tom budou co se týká inteligence Keňané a Američané stejně.
Navrhl bych, aby ty staré, uzemněné, přejmenovali na Airbus 322.
A ty nové naopak přejmenovali na Boeing 797.
Zabili by tím dvě mouchy :-D.
Ja by som to úplne nezavrhoval. Ľudia fakt obvykle netušia, čím letia, ale vďaka hystérii teraz každý tretí tvrdí, že „do MAXu nikdy nesadne“. V praxi to spočiatku vyzeralo tak, že si cestujúci zisťovali typ stroja len preto, aby zistili, či je to MAX, pretože predtým nemali tušenie.
Keby to premenovali na Boeing 737-8000, napríklad, tak by to určitú časť hysterického davu určite dokázalo obalamutiť.
Ke znalostem MAXů bych si dovolil upozornit ještě na jednu věc: zhruba obden mi chodí fotky 737-800 TVW, které má udělané winglety jako MAX. Začíná to obvykle stejně: to jako Smartwings létají s MAXy, když se to nesmí?)))
😀
Tak vyměnit vinglety jen je záležitost financí, téměř bez ohledu na stáří stroje.
o tom, ze to je zalezitost financi , reakce p. Sury fakt není 🙂
Ta je o necem jinem 🙂
Ano, ale cestující jsou v téhle hře až na druhém místě. Na prvním je snaha prodat další Maxe a ty neprodaváte cestujícím, ale aerolinkám nebo leasingovkám. To jsou vaši zákazníci. A u těch musíte začít jako první a získat jejich důvěru.
Jedna výhoda je v tom, že pořadník na výrobu je dlouhý na několik let dopředu a pokud si v dopravce řekne, že končí s nákupem Maxů tak mu zbývá jediné. Dopsat se nakonec pořadníku na A320 neo u Aribusu a čekat mnoho let.
A nebo risknout nákup u Irkutu nebo C 919, ale to je sázka do loterie.
Důvěru získají jen přes FAA, probíhající recertifikaci systému vyvážení a podporou Boeingu ohledně sdílení informací. To je praktická stránka věci. Pak je tu ta subjektivní. Nové jméno je o negativních subjektivních pocitech, obyč lidu se přes masmédia vrylo „Max je to nebezpečný éro“, aniž by vůbec tušili kde co a proč. Prostě negativní kontext. Řeší to jen problematiku histerie. Teď nicméně není vhodná doba na změnu názvu, nejdříve musí být uvolněny k létání všude na světě. Momentálně stále jsou to letadlo s problémem. Asi by to bylo na zajímavou psychologickou studii, jak to lidi vnímají, jak se rozhodují, jestli ví… Číst vice »
tak kdyz to fungovalo u Zyklonu B, ktery se dodnes vesele vyrabi v Koline a prodava jako Uragan D2, tak proc ne u letadla?