- Železnice •
- Infrastruktura •
- Logistika •
- Dopravci •
- Zprávy
AWT začala provozovat terminál Zaječí, první linka vede z přístavu Lübeck
Vlak AWT. Autor: AWT
Dopravní skupina AWT začala na jižní Moravě provozovat druhé vlastní tuzemské překladiště. Terminál Zaječí bude díky své poloze přednostně zaměřen
Petr.R:
Nevím,ale červené vagony se motají i v Břeclavi, ale nějak předpokládám že to není korporátní barva a pokud ano, tak spíš výrobce/pronajimatele, takže čí to je nevím, ale bývají na tom bílé návěsy.
Nicméně se zde jedná o návěsy, nikoliv kontejnery, to je něco trochu jiného. Jenom je možná škoda že to postavili v Zaječí a ne v Břeclavi, měli by to asi pohodlnější včetně kolejí na odstavení. na druhou stranu to nemají ani do Maloměřic, ani do Břeclavi daleko.
V USA měli svého času k tomuto alternativu, tzv. roadrailery, ale to by asi přes nějaké TSI neprošlo.
Škoda, že na D2 chybí mezi dálničními sjezdy na 25km (Hustopeče) a 41km (Podivín) ještě sjezd mezi nimi na Velké Pavlovice / Zaječí…
Byl v plánu, nevím proč nebyl vybudován,před pár lety se jej opět starosta Pavlovic dožadoval, nadjezd tam ale je, tak snad by to mohlo vyjít.
Spíš by mne ale zajímalo jak se tam jezdí, přehodí mašiny už v Brně a jedou přímo, nebo to elektricky dotáhnout o Zaječí a tam to pak tahají po částech? Já jenom že Zaječí nemá ani na jednu stranu výtažnou kolej.
AWT nejezdí s kontejnery po ferdinance?
Vjedou na 6.staniční (jediný sudý zadrátovaný bok u zvýšené nástupištní hrany), zezadu najede motor BFL, který vlečku obsluhuje a po několika částech – vlak má kolem 650m – posunem do 2.stk (potažmo 2.TK) směr Šakvice přestaví. S provozem neřešeno – bylo to velké překvapení. Na 3.stk ve všední dny přes noc odstavené soupravy ČD na ráno. Pokud se bude dařit, má to jezdit dvakrát týdně.
Koník:
Díky.