Autobusové linky v Praze se od prosince změní, vzniknou čtyři nové pro periferii
Autobusy DPP, ilustrační foto. Pramen: DPP
Od neděle 1. prosince dojde k významným změnám vybraných autobusových linek na území Prahy. Změny souvisejí s přechodem na nové
Ve svý podstatě se na trase linky 153 kolikrát nevyhnou ani dva osobáky, s autobusem bude dost legrace.
V linku na PID není http, ale ttp
Odkaz pak nefunguje…
Děkujeme za upozornění a omlouváme se, už funguje.
S tou 185 a 182 je to nějaká hovadina. 185 totiž hlavně obsluhuje úsek Bakovská – Zamašská – Ctěnice – Bukovinská, kde kromě 302 nic jiného nejezdí, a 182 tudy podle všeho nepojede.
182 pojede po trase dnesni 185, akorat pojede az do Vinore.
Aha, to by pak ty slinty o zlepšení obsluhy Kbel dávaly smysl. Přesná trasa ale v žádných materiálech nebyla, přestože zrovna tahle informace byla už na stránkách ROPIDu (a snad i v novinách městské části) před nějakou dobou. Vy to víte odkud?
Na linku 182 i 185 jsou udělané už minimálně 4 dny JŘ.
A na stránkách PID, v záložce trvalých změn, je napsaná každá zastávka…
Aha, já se na to koukal před delší dobou a tehdy to tam ještě nebylo.
Ač se mi trasa linky 204 líbí, tak nechápu, proč nepojede až k metru. Pak je v oblasti Horních Počernic v podstatě k ničemu. Nebo je to snad zase ta nesmyslná úvaha, že linka je midibusová, tak bude schválně dělaná tak, aby ji využívalo co nejméně cestujících (jako je linka 166, která záměrně neobsluhuje zast. Letňany)?
166 záměrně nejede na metro Letňany,jelikoż by jakožto midibusová linka byla v této zastávce velice přetěžovaná.Stačí,když zastavuje u mezra Střížkov a Ládví.
A když jedu metrem z centra a pak autobusem do Čakovic, tak vystoupím na Letňanech. Je naprostý nesmysl nechat tuto linku jezdit okolo metra a nezastavit u něj jen proto, aby tam náhodou nemohl někdo nastoupit. S touto logikou bychom mohli všechny přetížené linky zkrátit, aby k metru nejezdily, to by zcela jistě nebylo vhodné řešení.
Idea je taková, že do Čakovic jezdí od metra dost spojů 136 a 140. Kdo potřebuje na 166, buď vystoupí na Střížkově, nebo si přestoupí někde na Tupolevově. Je to nepraktické, ale smysl to dává, kdyby 166 nabírala lidi na Letňanech, tak se do ní nacpou lidi jedoucí 3-4 zastávky a ti, kteří potřebují do Třeboradic a nejede jim tam za dvě minuty další bus, by mohli zůstat na nástupišti.
A nebo je to třeba také otázka jízdních řádů – jenže ty dělají „ouředníci“ z DPP a počet spojů (nikoli konkrétní časy odjezdů) zadává ROPID, a jak je dávno známo, tyto instituce nikdy nefungovaly synergicky, ale skoro vždycky jedna druhé chtěla ukazovat, kdo je na tom dvorečku pánem!
Z Vašeho příspěvku je jasné, že téměř chápete. Má v ní zbýt místo pro lidi z oblastí, k jejichž obsluze je zavedena …
Stávající linka 224 také jezdú k metru a nemyslím si, že je přetěžovaná. Zěch několik málo lidí, kteří ji chtějí využít k jiným cestám, se do ni bez problémů vejdou. Úvaha „nepojede to k metru, aby tím jezdilo co nejméně cestujicích“ je snad největší nesmysl, co jsem kdy u ROPIDu zaznamenal.
*jezdí
Linka 204 měla skončit u Nádraží, na Slatiňanskou a k OC jede navíc po dohodě s MČ. Od nádraží k metru jedou po Náchodské desítky jiných autobusů, stejně jako z Ratibořické (223+224) a Svépravic (221+222), takže midibus plní v tomto směru jen účel dojet k OC.