Autobusová krize na severu. Polovinu provozu může kvůli Busline převzít krajská firma

Autobus SOR v barvách pro linky v Ústeckém kraji. Foto: Kr-ustecky.czAutobus SOR v barvách pro linky v Ústeckém kraji. Foto: Kr-ustecky.cz

Ústeckému kraji došla trpělivost se společností Busline a jejím navyšováním požadavků za platby na mzdy řidičů, opravy a servis autobusů,

9 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Petr Moravec

Když ústecký kraj vyhlásil podmínky soutěže, bylo jasné, že vítěz vzdá v polovině závodu.

Romanero

To se nám pěkně historie opakuje. Před 10 lety DP Ústeckého kraje, teď Busline. Moc bych za to nedal, že jsou to pořád ti samí lidé..

železničář v důchodu

„Moc bych za to nedal, že jsou to pořád ti samí lidé..“
Myslíte-li ty na KÚ ÚK, tak v naprosté většině asi jsou – jen tehdy lezli do análu Šulcovi, který se posléze (a asi i raději) uklidil do nenápadnější pozice a nahradili jej jiní (v postupně několika obměnách) …

Gogo

Když se soutěžilo tak se počítalo s tím že plat autobusáků bude v určité výši, jenže nikdo nepočítal s tím že stát do toho vstoupí s tím že musíte dát řidičům o dost víc než jste počítal a pak máte tři možnosti: 1) buď to budete dotovat ze svého (ale chtěl bych vidět někoho kdo to bude dlouhodobě dělat) 2) požádáte toho kdo si vás objednal aby vám na to přidal ( v tomto případě kraj a ten by to měl naúčtovat státu který to zvýšení nařídil) 3) prostě toho necháte protože se vám to nevyplatí je zajímavé že ze… Číst vice »

Honza

Opravy, servis autobusů, palivo. Tohle podstřelili (teda žil jsem v domnění, že se část platby – za palivo – se odvíjí podle reálné ceny…) a teď natahují ruku. Co byste dělal vy? Nízká základní cena a pak dosyp nad rámec je obvyklá sviňárna, tak aspoň někdo si to nenechá líbit.

Daniel Mach

V článku je ale uvedeno, že se dotace pro zvýšení platů řidičům zvýšila. A vláda skokové navýšení platů nařídila pouze jednou. Ostatní navýšení tedy měl mít ve své nabídce dopravce třeba na základě vlastního odhadu míry inflace.

PetrB

Ja k temto koncernum typu Icom, BusLine ci Arriva mam nejak odpor…

Petr.R

Největší koncern v česku je zemek a synové a ti to dotáhli už do kriminálu, ale zlínský kraj musí skákat jak oni pískají a divím se, že třeba v usteckým nemají dopravci tam svoje lidi jak ve zlínským, kde už jedou rok a půl bez výběrka.