Asociace autobazarů chce po státu peníze za uniklé tržby, největší hráč je proti
Autobazar. Foto: Auto ESA
Podle asociace sdružující 14 autobazarů dosáhly ztráty téměř půl miliardy korun, 65 prodejců již muselo skončit.
Podle asociace sdružující 14 autobazarů dosáhly ztráty téměř půl miliardy korun, 65 prodejců již muselo skončit.
Vidím že drzost bazarníků nezná mezí. Za chvilku se na stát s žádostí o kompenzace obrátí šlapky nebo drogový dealeři. Kdo prodává poctivá nebouraná nestočená auta má dost šancí přežít do budoucna. A těch ostatních nebude škoda.
To není pravda. Poctivý obchodník nemá proti nepoctivým šanci přežít.
Nepoctivý stočí auto a dostane za něj víc.
Stát proti tomu nic nedělá.
Pokud zákazník není trumpeta, tak jde vybírat auto s někým kdo tomu opravdu rozumí pro koho je důležitější skutečný stav vozu než nějaká čísla. A takový člověk se jistě rád pochlubí co kde za perly našel. Stát nemůže lidi chránit před jejich vlastní blbostí.
Málokdo tomu rozumí a nebo si bere mechanika a to pak nahrává podvodníkům a poctivci živoří.
Což je ovšem jen hloupost či neinformovanost kupujících. Jen naivka by věřil bazarníkům. Samozřejmě kdo si kupuje auto za pár korun nemůže očekávat špičkový stav. Tam je důležité, aby auto nastartovalo, rovně jelo a brzdilo. Ale u dražších vozů je situace zcela jiná. Tam bych bez důkladného prověření mechanikem nic nekoupil. Ono i u těch levnějších je rozumné si nechat poradit od odborníků a ihned po koupi udělat preventivní servis.
Ač se zdá, že jsou plné bazary aut, tak auta nejsou. Nejsou kvalitní auta. Klesl a to o několik desítek procent prodej nových aut a tyto lidé neprodávají ta stará ani je nedávají protiúčtem, ani je nenabízí v inzerci, když nekupuji nové. A ty kvalitní ojetiny razantně zdražily. Dále firmy si déle drží stávající flotilu. To co se teď bude prodávat bude v žalostném stavu, budou auta co lidi dojíždí do sraček. V bazarech stojí auta co po nich v servisu chtějí 1500 a víc za hodinu práce. Lidi se těchto ojetin už bojí. Porsche Cayene za 250tis apod nikdo… Číst vice »
On jim někdo zakazoval prodávat auta?
Ano zakazoval
Obávám se, že se mýlite. Prodej aut jako takový nikdy zakázán nebyl.
Tak nějak. Jen bazaristi nemohli sedět na zadku pít kafíčko a čekat až nějaká ta kavka přijde.
Furt kolik desitek a stovek neceho krachlo… kde ziju a kudy cestuju nekrachl zadny autobazar. Ani jeden. Nekrachl ani jeden autoservis kde jsou ti,co zkrachli???
Kde jsou ti s tím vážným průběhem COVID ? Já neznám jediného???
Já chci taky nějaké kompenzace.
Kolik potřebujete, chcete to v jaké měně ?
Hodně hodně moc potřebuji. A na měně nezáleží. Kde se mohu hlásit? 🙂
Nabizim 500 miliard zimbabwskych dollaru. A prihodim dve vicka a jeden suchy rohlik….
A mohu se zeptat zdali k tomu rohlíku by jste nepřihodil nějaký ten plátek sýru či kolečko salámu 🙂 Raději ty rohlíky dva jak miliardy zimbabwských dolarů. 😀
Za korony se tolik ojetých aut do ČR nedováželo a bazarníci tak vydělali na vyších cenách. Pro ně byla korona naopak výhodná.
já za posledních 5 let neznám nikoho, kdo by si něco vzal v bazaru (v ČR)…. Ty podniky jsou do jednoho značně nedůvěryhodné…. Je to jako jít po Perlovce (dříve) s povědomím, že budu-li chtít rozkoš, tak jenom jedna z přítomných pracovnic nemá Luez. Do takového rizika pak skáče už jen zoufalec.
Mám pochybnosti, že zrovna tenhle segment najde u širší veřejnosti podporu…
Tezko
Ale ze tam ta sirsi verejnost stale leze
To jsou dvě věci.
Nikdo jim nezakazuje, aby tam chodili. Každý soudruh dle svého vkusu, jak se říkalo, já taky nelezu do Penny marketu a ti lidé, co tam tak rádi nakupují, tak s těmi se zase netlačím v Lidlu, který nemusí treba zase oni.
A když se nechají rádi oškubat, protože lesklé fáborky a sladké řeči a pohádky, to je zase jejich boj, na který mají svaté právo a budiž jim to přáno.
Ačka sázejí na to, že mají asi více hotovosti na rozdíl od konkurentů a vyjdou z toho jako vítěz. Nebo se pletu?
Zjevně počítají s tím, že jim ubude konkurence.
To zcela jiste ale jejich nejblizsi mozna konkurence ESA je na to aktualne lip nez Acka
To je možné, já mezi těmi bazary jako (zcela nepotenciální) zákazník vidím rovnítko. Ale pokud ubude pár menších bazarů v okolí, tak to pomůže i jim.
Tyhle přeprodávače kovošrotu vyhodit z Evropy.
Přesně tak. Majitel automobilu by neměl právo jej prodat někomu jinému. Bude povinen ho sešrotovat a namísto sešrotovaného se vyrobí nové. Totak, aby někomu sloužil bývalý služebák na dojíždění pár kilometrů do práce s nájezdem 7.000 km ročně. Tes si taky bude muset koupit nové, takže místo jednoho vozu se vyrobí dva. A bude to ekologické.
PS: Traktor pro všechny nebo pro nikoho. Totak, aby si někdo oral traktorem, zatímco jiná nemá ani tu zahrádku.
A to si představte, že jsou země, kde si může každý cestovat bez povolení, kam chce, třeba i do 200 km vzdáleného města. Prostě vezme peníze, koupí si lístek nebo benzín a jede. Taky nemusí mít žádné povolení, když si chce koupit auto, dům nebo hodinky. Jak v takové anarchii někdo může žít?
:))))))
Opravdu? Doporucuji take vyhodit z Evropy preprodavace zborenin tedy realitni kancelare a dalsi co
Koupil jsem v AAA jiz 2 auta a obe byla OK. Jestli ono si tam spise neplni svuj sen mnoho takovych, kteri chteji do 100 kKc karu v plne plabe dysl….. Co pak cekat, a je jedno jestli jdete do AAA nebo kamkoliv jinam. Napr. za 100 kKc se da koupit slusne bezproblemove auto, ale musite byt realista tj. neco maleho ve zakladni vybave. Pak budete mit vysokou pravdepodobnost jeste dlouheho bezproblemoveho provozu, ale pravda, na souseda asi dojem neudelate. Mate pravdu v tom, ze dost aut co jsem v AAA videl bych si nikdy nekoupil, z duvodu vyse popsanych,… Číst vice »
Asociace pronajímatelů chce po státu kompenzace za ušlé nájemné. Zákazníci bankrotují a předčasně opouštějí nájemní byty namísto slíbeného automatického prodlužování dalších 10 let.
Uliční organizace Vlhký klín také chtěla kompenzace za ušlý zisk. Byla odmítnuta s tím, že by to beztak byl jen zbytečně proje.aný čas.