Arriva začala zdvojovat osobní vlaky z Liberce do Českého ráje, začala prodávat skupinové jízdenky
Zdvojená souprava Arrivy v Malé Skále. Foto: Liberecký kraj
Společnost Arriva vlaky posílila kapacitu na spojení mezi Libercem a Českým rájem. Nově začal vlak s odjezdem v 8:30 z
Jediné co mě mrzí je že ČD vidí že to funguje a to mě mrzí . Nebejt tolik nenažraných lidí v dozorčí radě a administrativy a predrazenych reklam býlí by úplně někde jinde.
K čemu je zdvojování autobusových spojů? 😀
Spřažením vlakových jednotek se ušetří kapacita trati, personál(fíra jeden i když jsou dva štíplísci), dá se debatovat o spotřebě(aerodynamika). Pokud jedou dva nespojené autobusy, může se za stejné náklady rozpůlit interval(nebo nějak jinak nabídnout lepší časy).
Zdvojené autobusové spoje na 650 na Smědavu (týká se to zpravidla prvního, případně u druhého spoje) mají logiku. Nejsou jen pro lidi z Frýdlantského výběžku, ale i z Liberce a proto jsou vázány na vlaky od Liberce, které jezdí v hodinovém taktu. První dva spoje jedou hodinu po sobě a na Smědavu přijíždí v 9:47 (v tu dobu se tam i začíná zaplňovat parkoviště, takže ta doba příjezdu je optimální) a 10:47. I ten posilový autobus (který neodveze kola) má smysl jako přípoj od vlaku, takže do jiné časové polohy znamená, aby přijel na Smědavu v 8:47 (což však znamená… Číst vice »
No a na R21 žádná posila nebude? A jak je tu zmiňován IDOL tak ten je také naprd jako turista si nemohu koupit celodenní jízdenku za 120Kč musím si k tomu pořídit opuscard a na ní si poslat penize nebo si koupit jízdenku Euro-Nisa pěkně přiblblý systém. Jako když bych si v Praze kvůli celodenní jízdence musel pořídit lítačku.
ROPID si neměl dělat apríl a měl to zavést po celé ČR 😄
Jupí! Vítejte v roce 2020! Můžete sí dokonce koupit skupinovou jízdenku !:)!:)!
A to je prosím něco nového?
Dvojmo už to jelo třeba 27.6., s druhou jednotkou se jelo až do Lomnice a to nebylo poprvé.
Takže fakt aktualita.
Srovnejte si to cs ČD! Ty namísto ujednanych nízkopodlažních vozů klidně pošlou staré chcipaky. Každá pozitivní zpráva je vítána! BRAVO hejtmanství Libereckého kraje! Je všude vidět, že konkurence je potřeba jako sůl do jídla!
Takže přidali další soupravu? , Kolik jich mají v Liberecku?
Další soupravu nebo jednotku? Asi se evidentně vyznáte…..
Pane Sůro, tohle je Vaše novinářská bomba letošního okurkového léta: „Například oblíbený autobus 650, umožňující přepravu jízdních kol na Smědavu, jezdí zpravidla každé ráno dvě vozidla najednou.
😀 😀 😀
a co je na tom tak vtipného?
a chudák jeden průvodčí bude uklízet dvě soupravy najednou… 😀 Německá kvalita.
je posílena vlaková četa a prodej jízdních dokladů zajišťují dva průvodčí
Máte to tam napsané. Asi … kvalita.
K cemu 2 pruvodci – zbytecost…
Stejne drtiva vetsina ma cestovni doklad formou QR kodu v mobilu…
Takže ve skutečnosti nejde o skupinovou jízdenku, ale pouze o to, že když jede skupina 20 lidí, tak jim těch 20 jízdenek Arriva nově umí vytisknout na jeden lístek? A to jako Arriva doteďka neuměla? Inu, pokrok se nedá zastavit. 🙂
Jmenuje se to skupinová jízdenka a tak to Arriva podává:)Názor si jistě udělá každý sám
A jedná se o tarif Arriva nebo o IDOL? Měl jsem za to, že na L3 se má prodávat hlavně IDOL, který skupinové jízdenky za zvláštní tarif kromě přednastavených výjimek jako je IDOL5+ nezná, takže je žádný dopravce nemůže prodávat. A jakou vůbec mají smlouvu – brutto nebo netto? Na každý trati je to jinak a člověk se v tom už nevyzná.
Brutto.
Taky jsem se nachytal na marketingovou vábničku, očekávaje skupinovou slevu. V případě Arrivy je to však marné:(
To taky Gw train neumí…před rokem nám vytiskl pro 30lidi asi tak dlouhej lístek jako ty dvě jednotky
Měl by to umět.
Arriva to umí experte ale jsou to jízdenky Idolu ne Arrivy a tarif Idol to neumožňoval!!!
autobus umožňující přepravu jízdních kol? to přece není možné….
Zřejmě tažné za sebou vozík na ty kola.
Nebo háky na zadku. Ale dvě, tři kola se dají naložit i na plochu pro kočárky ke středním dveřím. Osobně mám vůči tomuto způsobu přepravy bicyklu averzi. Obzvlášť, když jede sotva kilometr, ale je to do kopce. V prázdném spoji mimo špičku ještě budiž.
Ale je a ve Středních Čechách jsou minimálně dva… https://seznam-autobusu.cz/vuz/10335 a https://seznam-autobusu.cz/vuz/10372 a nepotřebují ani přívěs 🙂
Arriva jede! Super. Nejflexibilnější dopravce.
To má být ironie? České dráhy umějí „multilístky“ už asi 27 let, tedy od počátku své existence. Dokonce bych řekl, že se to považovalo za samozřejmost.
Tady jde o tarif IDOL, přímo tarif AVL umí vydávat skupinové jízdenky od začátku provozu. ČD tady neumí vydat více jízdenek v tarifu IDOL, ale zase mohou prodávat tarif ČD. Arriva se na linkách v Libereckém kraji podle smlouvy musí řídit pouze tarifem IDOL
Takže pointa je v tom, že Arriva si teď dokázala u KORID LK vyjednat nějakou výjimku, nebo že se jí podařilo přinutit KORID ke změně tarifu? Nebo se odvážně rozhodla ten tarif přestat respektovat?
Pointa bude v tom že Arriva nestanovuje tarif. Pokud chcete do někoho kopat, že má blbý tarif, mate jít na Liberecký kraj, který takový tarif vymyslel.
Arriva by to uměla, ale není jí to dovoleno. Není to doufám tak složité pochopit, žejo?
Tak právě proto se ptám, co se teda teď vlastně změnilo, žejo?