Arriva ulovila dalšího exmanažera Českých drah. Michal Štěpán bude výkonným ředitelem

Michal Štěpán. Foto: České dráhyMichal Štěpán. Foto: České dráhy

Někdejší šéf osobní dopravy Českých drah Michal Štěpán bude novým výkonným ředitelem společnosti Arriva vlaky. Jeho nástup k 1. červnu

30 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Ne Hanakovi

Zaprodanec!!!!

T. K.

A tak se Arriva stává působištěm ex ředitelů z GŘ ČD, ať už neschopných, či z jakéhokoliv důvodu vykopnutých (na vlastní žádost, že)…..Adamka, Nálevka, Hnulíková, Štěpán – jeden lepší ředitel zeměkoule vedle druhého. Kdo asi bude další ? Tak hodně úspěchů……… 🙂 🙂 🙂

Apollo

Joo samý experti viz třeba ve zlínském kraji je u arrivy každej druhej z leo Expressu a podle toho to tam taky vypadá. Viz třeba ředitel provozu ZK který vystřídal několik pozic u draznich organizací a na školení nám tvrdil jak všechno ví a všechno zná…. Tak proč není třeba o SŽ jak nám vychloubal

Tvarda

Máte pěkně staré informace. Člověk, o kterém mluvíte už v Arrivě dávno není.

ask

Generální, obchodní, provozní, výkonný ředitel. Ještě bude nutný marketingový, technický, tiskový, finanční. Tipuju že tento supertým časem posílí i Dvořák, Kupec (Paroubek), Ondrůj a „ekonom“ Bělčík. Pak se modří, žlutí, černí (i jinakbarevní) třeste !

pssst

Pro ambiciozní prase není žádné korýtko dost vysoko. Jenom aby se v tom chlívku nesežrali navzájem…….

Miloň

Taky to podle toho vypadá, např. totálně amatérské zpracování výluk, které končí fiaskem s obrovskými sekerami např. právě skončená 6-týdenní Příbram-Písek, výlukové opatření plné nesmyslů, na připomínky nikdo nereaguje… Jen houšť další supermanažery, čím dřív tenhle spolek pohřbí, tím lépe.

BR193EEL

Jsem zvědav koho sebou přibere,měl několik svých věrných. Bůh žehnej Arrivě a už dnes lituji jejich personál nejen na nižších manažerských pozicích.

Dopravak

Ad L. H.,
Na její “ odbornou“ přednášku, kde kromě jiných perel padlo, že by se cyklisté měli ve vlacích zakázat, že kdo chce jezdit na kole ať jezdí a neotravuje ve vlaku…. nezapomenu….
Snad ostatní reditelé mají vyšší skutečnou odbornost……

Železničářka

Kdyby nebylo lobistické skupiny na MDi pod vedením náměstka Čočka, který panu Štěpánovi rázně „doporučil“ ať se nepokouší přihlásit do dalšího výběrového řízení po ukončení 5 letého období v představenstvu ČD , tak pan Štěpán byl dále na ČD.

fensterglaser

Pan Čoček už to má za pár. Konečně.

fensterglaser

Nechápu, čemu se zde někteří diví. Vždyť plat výkonného ředitele společnosti Arriva vlaky je několikanásobně vyšší, než kolik měl u Středočeského kraje. Jeho rozhodnutí je naprosto pochopitelné.

55p

Tak se těším, jaké novoty u Arrivy vzniknout. Třeba povinnost hlásit skupinu 6 a více osob alespoň 3 dny předem.

55p

*vzniknou… 🙂

Martin11

Nechce Arriva i nějaké kancelářské odborníky z carga? Než ho úplně zlikvidují??

Původní varák

Souhlas. Třeba Cimboš a Bimboš z Majlontu jsou žhavými kandidáty 🙂

Martin11

U nás na severní Moravě kluci šmahem zrušili celý staniční posun a všichni dostali výpověď vozmistři a posunovači a žádné umísťování jinde i když práce tam byla žádné argumenty neobstály Pan Tóth je na to odborník!😆😆😆

dada

vy musite Arrivu opravdu menit rad, ze jim nabizite „tohle“

Anonym

Zajímavé, Štěpán neměl s provozem a údržbou u ČD nic společného. Ale co si ho pamatuju z Pardubic, kecal do toho dost. Hodně štěstí.

dopravák

Bývalých zaměstnanců ČD působících dříve i na vyšších pozicích u ČD je víc – a (nejen) ČD se možná budou muset časem i dost starat, aby tam od nich nepřešli i jejich další odborně zdatnější zaměstnanci …

Jiri

S panem Stepanem jsem se potkal nekolikrat a nikdy mi nic spatneho neudelal, naopak se s nim dalo bavit rozumne a myslim, ze to nebyl spatny namestek u CD. (Tot muj nazor, samozrejme nekteri s nim muzou mit jine zkusenosti.) Ale toto prechazeni k Arrive ci jinemu soukromnikovi se mne osobne nelibi. Drahy ho stedre vyplacely roky, v podstate kvuli nim se taky vysplhal tak vysoko, takze cekal bych trochu vic loajality vuci svemu dlouholetemu byvalemu zamestnavateli. Ne se podilet na pomoci konkurenci…

Kubrt

A to má až do důchodu dělat někde v Lidlu??

Jiri

No tak. 🙂 Mohl by si prece vybirat z desitek, ne-li stovek jinych moznosti…

Kubrt

Když by chtěl zůstat v dopravě, tak značná část těch možností bude „u konkurence“. Standardně tuhle situaci řeší konkurenční doložka a cokoliv navíc už je čistě osobní volba. Kdyby ČD o jeho služby tak stály, tak mu udělají „nabídku, která se neodmítá“. Možná se tak stalo, možná ne, nevím, ale každopádně nelze od zaměstance očekávat celoživotní věrnost jedné firmě.

Jenda-71

Divím se, že nedostal „konkurenční doložku“. Vždyť s tím musel předochzí zaměstnavatel počítat, že skončí u konkurence. Asi je to „státním“ úplně jedno.

Kubrt

V představenstvu ČD skončil 21.2.2019, takže to je dávno mimo dosah i maximální možné lhůty plynoucí z konkurenční doložky. A mezi Arrivou a KNV konkurenční vztah není, takže OK 🙂

M&R

Evidentně ho Dráhy neplatily tak dobře, aby si mohl dovolit nedělat 🙂

Kirak

Ja bych spis rekl ze vyssi moci moc nelibilo ze dostal CD do plusu. Beztak za chvili vstoupi Arriva na Burzu

Jaaa

Tak vyšší moc chce hlavně trafiky a taky kontrolu nad penězotoky, žejo. O profit státní firmy jí jde jen zřídka.

ask

No doufám, že té konkurenci pomůže akorát do hrobu.