Arriva shání depo, jedná o Vsetíně, v Praze je před podpisem
Zázemí Arrivy v malešické teplárně. Autor: Zdopravy.cz/Jan Šindelář
Společnost Arriva vlaky shání před svým prosincovým vstupem na dotované rychlíkové a regionální linky vedle personálu i údržbářské zázemí. To
To brzo…..
A ty autobusáky přeurčené na strojvůdce už mají?
Proč? Budou pro ně jezdit ti samí strojvedoucí, co jezdili pro ČD. Teda pokud ty strojvedoucí odboráři nepopraví za velezradu a dezerci. Nebo myslíte, že všichni strojvedoucí zůstanou u ČD a začnou třeba jezdit kolem Prahy?
Tak rozhodně ve Zlínském kraji budou pěkně v pr…
Z ČD přechází asi 2 z 50. Jenom pro aby jste byl v obraze.
Tak přecházet v červenci je trochu předčasná ejakulace. V listopadu jich bude přecházet 40 z 50, protože nikdo nebude chtít dojíždět z valašských kotárů na elefanty v pražském příměstě… na to ideologie nemá vliv, „ani muže ze závodu“ je jen šotoušská pozice.
No a u depa Vsetín se zjistí náhlé zhoršení technického stavu a havarijní situace bude muset být vyřešena jeho demolicí 🙂
Tohle je pouze výkřik do tmy. Ti co jsou na vs prostě jednoduše budou jezdit ve vm. 15 min cesty z domu. To je prostě fakt. Ti co jsou ve veselí budou jezdit směr Brno. Tak to prostě je.
Výpovědní doba je 3 měsíce ( pokud nejste vázáni smlouvou o odpracování pěti let ).
To vychází na konec září, tedy k soukromníkovi 1. 10. Dva měsíce na zaučení a získání licence na nový typ možná stačit může , ale nevšiml jsem si, že by v ČD nějak strojvůdci nějak masové dávali výpovědi
Zlínský kraj zvedl počet požadovaných kilometrů. A jelikož již v tomhle kraji ČD strojvedoucí chybí,někteří pracují v důchodovém věku….,nemá národní dopravce důvod strojvedoucí propouštět. A nemyslím si, že by hrozilo ,že je budou nutit jezdit ku Praze jak píšete. A jestli ano,pak určitě mají v pracovní smlouvě místo práce. Takže po odmítnutí dojíždění do dálky by byli vyhození z odstupným a pak s úsměvem na rtech šli s životopisem k Arriwě , která bych po nich ráda skočila….
Určitě.
Všichni jsou žhaví odejít od ČD k soukromníkovi.
Při přestupu k jiné firmě musíte znovu na prohlídku podle vyhlášky 100/1993, Riskovat, že ji již napodruhé neprojdou ( protože jsou starší a tyhle sledované schopnosti se věkem přirozeně snižují) bude málokdo. Když navíc u soukromníka nemáte jistotu, že za pět let pro vás bude mít práci.
A benefity jaké platí státní dráha vám soukromník taky nedá.
Tím největším je totiž jistota, jistota toho, že u dráhy budete mít práci až do důchodu a to i tehdy pokud byste neprošel zdravotními testy, dráha vám nabídne jinou práci v rámci podniku
Asi z toho děláte moc velkou vědu. Strojvůdce jako 50 letý chlapák v montérkách vykukující z okénka sergeje a během prostojů provádějící údržbu stroje je už asi minulostí. Řídit moderní motorák pendlující na regionální dráze není až o tolik složitější než řídit například tramvaj.
Asi zbytečně řešíte PNJ neboli problémy někoho jiného…
Neskutečná halda předpisů, do toho technické znalosti,s tramvajakem to má společné snad jedině odolnost vůči stresu
Ok, tak dvě roviny – jedna je kvalifikační (kterou zmiňujete vy) a druhá praktická (tu jsem měl na mysli původně).
No bohužel ten praktický um se vytrácí, chápu s moderní elektronikou to jde hůře, než s relátky. Navíc kolikrát je ta elektronika tak hloupá, že bez připojení počítače, který by jí řekl, že závada je odstraněna to sama nepozná. Viz. případ toho díry, který si na 380 našel závadu a odstranil, ale neměl počítač tak to stejně nejeli a ještě byl pokárán z vrchu.
Napíšeš „Arriva“ a hned se spustí řeka slintů
Ivan Petrovič Pavlov by měl radost.
Gratuluji, svým zcela zbytečným a stupidním příspěvkem jste se právě dostal mezi ty, o nichž zde píšete.
Mýlíte se v čase: tam on už byl dávno …
Pánové, zrovna vás dva jsem měl na mysli, ale nechtěl jsem jmenovat.
Ferenc Futurista byl aspoň komik, ale vy jste podle toho, co presentujete, jen ubohý tragéd = upřímnou soustrast …
Že Tě baví furt opruzovat. Divím se, že v tom příspěvku nemáš uvozovky, jak jouda.
Nic nepronajímat. Držet se zákona o drahách. Umožnit danému dopravci přístup na veřejnou vlečku či celostátní dráhu a službám jež se na těchto místech provozují ,pokud to kapacity umožňují. Za cenu proti které nebude nic namítat DKÚ.Snad si ČD nebude pod sebou řezat větev.
Takže radši si nechat nevyužitý prostor, který je potřeba udržovat a davat do něj peníze, než ten prostor pronajmout a mít z toho peníze? To bych neřekl, že je s „péčí řádného hospodáře“…
Péče řádného hospodáře probíhá přesně tak jak teď předvádí ČD. Byly excesy, typu rozbořeného poměrně zánovního depa vozů v Táboře, aby tam mohl být (nyní) Albert, teď tedy opravují v těch 160 let starých norách. Asi Mrijovina, jak tam bývávalo zvykem. Ale nyní je lépe s vyšší přidanou hodnotou nabízet opravy, nežli pronájmy prázdných nor. V ČB mistři z Volar nemyjí soupravy – že je to drahé, je tam nová myčka. Pro srovnání – za kamion se obyčejně platí 1500-2000,- umytí, oni jsou ochotni platit za stroj dvojdílný, trojdílný max. 500,-. Tak řvou, aby jim to z ČD dotovali. Nebo… Číst vice »
Srovnávat to s kamionem je váš nápad, ale nemáte pravdu, kamion je levnější.
http://www.cztruck.cz/sites/default/files/download/cenik_mycka.pdf
Specifikem českých podmínek jsou řekněme ne zcela dotažené železniční balíčky, kdy je prakticky veškerá infrastruktura (vybudovaná z veřejných prostředků) v rukou jednoho dopravce…
Přesně tak. Až budete provozovat privátní depo, tak za 10 let zachytračím a budu chtít jej také používat – zdarma – bylo přece vybudované z veřejných peněz, které jste dostal během té dekády za obslužnost zdo. Devadesátá léta jako vyšitá. V balíčcích se nemluví o okrádání jednoho (národního) dopravce….
Ne, v balíčcích se mluví o tom, že stát má zajistit přístup k definovaným souborům služeb pro všechny dopravce.
Pokud stát provedl oddělení dopravce od infrastruktury tak idiotsky, jak vidíme, tak má možnost potřebné kapacity vybudovat znovu (což je neefektivní), nebo je pro změnu odkoupit od ČD jako všechno ostatní.
A proč by je sám od sebe odkupoval, když je sám může či dokonce potřebuje využívat, a ne jen někomu „za hubičky věnovat“? A o pronájmu momentálně nevyužívaných prostor a zařízení je přece v textu napsáno dost.
Objednatelé to chtěli bez klimatizace, tak tam klimatizace nebude.
doufám že objednali otvírací okna? Jinak lidi na Vláře pochcípají jak brojleři….
Pokud brojleři nechcípají mezi Prahou a Nitrou, tak na Vláře to bude taky OK. Navíc Valaši jsou odolnější než my chcípáčci z Prahy, tedy nebál bych se vlka nic.
Ve Vagonce jsem pri exkurzi viděl tu „modernizaci“ 845, bude hooodne low cost(jak si prala Arriva), v podstatě změny jen na pohled. A zustane to vysokopodlazni.
Takže přesně jako Honeckery, že kterých jsou fanoušci ČD tak nadšeni? 😁
Honeckery budou jezdit pouze ve špičce všedních dnů a nějaké turisťáky, kde se tlačení na cenu dá chápat mnohem více, než na vozidlech, které tvoří základ dopravy. Navíc i teploty jsou jiné, v místě kde jezdí Honeckery, se víno pěstuje docela špatně..
Kromě špičkových posil budou honeckery tvořit základ provozu na osobákovém rameni Kolín-Česká Třebová..
Budou? Už tvoří, ne?
Takže také bez klimatizace. Má vůbec arriva nějaké vozidlo s klimatizací, kromě zapůjčeného Desira z Německa, které dočasně jezdí v Praze na S49?
Nemáte pravdu. Ve voze je instalované zařízení pro snižování teploty. Které nezpůsobuje rýmy, angíny, chřipky, nachlazení.
Ne, ptal jsem se na zařízení pro ochlazování a filtraci vzduchu od prachu a pylů, které má standardně drtivá většina nových vozidel.
A mají to od Horsta Fuchse…
U ČD musí být klima. Pokud něco rekonstruují a nedají ji tam, chyba nastala. U soukromníka mají zařízení pro ochlazování.
jediný způsob jak cestující v létě ochladit je pořádně se rozjet a otevřít okénka. Jakmile to bude hnít 30 minut na přímém slunci na peróně a čekat až zahřmí, tak to bude spalovna….
Pokud se zařízení udržuje čistí a mění filtry.
Viz valašské shariky
Lednička?😀
845 budou mít klimatizaci, minimálně ve smlouvě na S49 slíbili, že ji přidají.
No, to tedy možná na té jedné jednotce (inv.č. 001), kterou ARRIVA vlaky slibovala zrekonstruovat a opatřit nátěrem (nebo možná polepem = nevím) v barevném systému PIDu: dodnes z toho nic není, jednotka občas jezdí a interiér rekonstrukci ani nepotřebuje.
.Od včerejška jezdí po Praze poprvé 845.201 se dvěma záchody, ale zda má i klimatizaci, to jsem nezkoumal …
Ovšem linka S49 nevede na Vláru, to by bylo dobré poznamenat
Ale střídá se na ní i to, co jezdí do Nitry.
Víte jaký je rozdíl mezi nejhorší rakouskou dvojkou a nejlepší českou jedničkou? Žádný. To se říkalo, byla to zavedená pravda, všichni tomu věřili. Ti nejhlasitější prohlásili dřívě opevovanou nejhorší rakouskou dvojku za nebezpečný šrot, v monentě, kdy ten vagon koupil Jančura. A to ze dne na den.
Stejně tak je to u nízké podlahy a klimatizace – když chybí v panťáku ř. 460 tak je to plus a bonus, nemá se co pokazit. Když ale chybí u soukromníka, tak je to špatně. dmnc
Pokud dopředu neplatí za provedené revize a prohlídky, tak se rakouská ojetina nebezpečným šrotem stává. Co vím, tak standartní forma fakturace u žluťasů platí za toaleťák. Funguje pouze proforma – zatím, u některých kolegů ve výši 100% za úkon. Když necáluje, v monentě jezdí s propadly.
A nějaké podklady/důkazy? Jeden člen OSŽ povídal?
OSŽ bude asi pěkná drbárna. Já když někdy ty týpky s neumytými vlasy a umolousaným oblečením vidím, tak se ani nedivím, že jsou to takoví magoři – s nulovou schopností odlišit zprávu od drbu.
Podklady či důkazy chtít je značně nefér. Jejich předložení je na hranici žaloby. Takže se musíte spokojit s agenturou JPP.
Ale zamyslete se, co by asi soukromník udělal, když nemá děngy.
Nezaplatí fakturu.
Co mu udělá protistrana? Až zaplatíš, tak jedem znova, ale navíc v prepaymentu.
Soukromník takhle obejde všechny možné dodavatele a obelže je.
No, a pak buď bude jezdit s propadlou, nebo jezdit nebude.
Tak se řídí cashově deficitní byznys.
Kdežto šíření pomluv bez důkazů na hranici žaloby není? 🙂
Je mi to jasný, všechno špatně, a navíc nevydrží do jara…