Arriva přidává další spoje mezi Teplice a Prahu, z Litvínova mění trasu na Hradčanskou

Autobusy Scania Irizar i6 v korporátním nátěru Arriva Express. Foto: ArrivaAutobusy Scania Irizar i6 v korporátním nátěru Arriva Express. Foto: Arriva

Podle dopravce je změna trasy na žádost cestujících.

14 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Třicátáprvní Béé

Tak paráda, prodloužení jízdní doby z Litvínova do Prahy jen kvůli tomu, že si vybrečeli výstup na Hradčanský. Přitom jsou minimálně dva dopravci, který tak jezdí. Tak díky, začnu zas jezdit vlakem, který mam zadarmo👍

Vtvt

Můžu se zeptat, jaký má smysl platit firmě ČD přímou provozní dotaci 203 Kč/vlakový kilometr za spojení Praha-Ústí nad Labem-Teplice -… (R15) ? Je zajímavé, že tatáž firma jezdí Praha-Ústí n.L.-Děčín-(…) za dotaci 8 Kč/vlkm (Ex5).

Chápu, že tento vlak R15 z Ústí n.L. pokračuje až do Chebu, ale ta kapacita 5 vagonů je přestřelená, když obdobný vlak (Spěšný U51) jezdí se 3 vagony.

Vždyť to je skoro „ekonomický zločin“ co spáchali Faltýnek/Havlíček/Schillerová/Kolovratník. Kurvy jedny.

Vtvt

Vy jste neviděl Dědictví aneb …, ze kterého cituji?

Vždyť jde o podobnou situaci „Machry děláte, ale hajzly máte na chodbě…. Kurvy jedny šikmooké“.

Zmínění duševní giganti jsou podobně směšní, tak jako pokrytecké „bílé límečky“, které film satirou parodoval. V bohatých letech nic nenaspořili, naopak zadlužili. Takže teď v hubených letech dopadnem velmi tvrdě… budem „držkou rýt v zemi“.

Josef Trögl

Jak píšete, ten vlak má mnoho dalších, síťových funkci. Jak mi třeba ten autobus pomůže na cestě z Teplic do Liberce (pojedu za týden).

vtvt

Nerozumím co chcete sdělit. Vždyť cestovní doba Teplice-Ústí n.L. velmi předotovaným dálkovým vlakem R15 je takřka stejná jako krajským osobním či spěšným vlakem s průměrnou dotací 121 Kč/vlkm

A jde-li Vám o cestování z Teplic směr Chomutov, tak krajský spěšný vlak linky U51 je takřka stejně rychlý jako předotovaný vlak linky R15 s předdimenzovanou kapacitou.

Jinými slovy – na současné podobě linky R15 je špatně naprosto všechno vzhledem k té obrovské částce, kterou čerpá od daňových poplatníků

Poudy

Loni slibovali spojení Praha-Brno, tak z toho asi sešlo, škoda:)

Josef Petrák

Dopravní úřad kraj Vysočina letos v závazných stanoviscích tvrdohlavě zamítá povolit přepravu Praha-Brno s tím, že je prý poptávka vyčerpána. Tak možná to bude souviset. A nebo to vyřešil odchod žlutého z teplické linky.

Jarda

kdyby raději zavedli takový vlak 😉

M19

Jaký?

Jelen

Z Litvínova je vlak do Prahy těžko proveditelný, vzhledem k tomu, že na Litvínovské nádraží se po rekonstrukci už nic dalšího nevejde. Toto spojení je realizovatelné s jedním přestupem v Ústí nebo Teplicích. A z Teplic jezdí přímé vlaky do Prahy už několik desetiletí.

Jiří Kocurek

Že by vlak z Litvinova jel do Louky, tam úvraťoval a jel přes „město“, které by se mělo jmenovat „zahrádky“, do Mostu?
A dál pak po jednokolejkách pro návoz uhlí do Prahy?

Jenže František ten vlak sám nezaplní!

Jelen

Achjo, zase další, kdo si nepřečetl můj komentář, ale hned jak u něj vidí moje „jméno“, tak reaguje nějakým nesmyslem? Psal jsem o nádraží v Litvínově, ne o trasování takového vlaku. Tam prostě máte jen jednu hranu, dokonce bez možnosti objíždění soupravy, takže odtud těžko nějaké další spoje jezdit mohou. A kdyby to přeci jen šlo, tak by trasování takového vlaku zcela určitě bylo přes Teplice a ÚnL (klidně tunelem pod Větruší, v Ústí by stačilo zastavit na západě, ať se nezdržuje úvratí na hlavním). Teorii o vlaku přes jednokolejky z Mostu tu píšete jen a pouze vy a nikdo… Číst vice »

Shotoushek

Vlak pro 50 lidí, který bude pojede dvakrát tak dlouho a bude stát x krát tolik? Takový vlak?

Jelen

50 lidí na vlak je snad málo?? Kde prosím vás žijete?