Arriva ovládne autobusovou dopravu v Plzeňském kraji. Za 6 miliard na 10 let
Autobus v barvách dopravce Arriva. Foto: Arriva
Společnost Arriva Střední Čechy získala jednu z největších zakázek autobusových zakázek v historii. Od května příštího roku bude jezdit dalších
Tak mezi námi, mě se to vůbec nelíbí. Arriva mi přijde nedůvěrivá. Csad je podle meho názoru skvělý dopravce. Četla jsem spousty diskuzí a lidem u kterých Arriva funguje se to vůbec nelíbí, potize s jizdenkami zpoždění rusene spoje. Jsem mladá takže o tom nic moc nevím ale dle mého názoru by si lidé měli sami zvolit jakého chtějí dopravce. Stačilo by předložit co jaká dopravka nabízí a další podobné a ať lidé zvolí vždyť oni s ním dennodenně jezdí
“ Arriva a BusLine spolu jednají o tom, že by BusLine pro Arrivu část provozu v Plzeňském kraji zajistil“
no potěš koště, bůh nás ochraňuj před BusLine……
ještě, že ke všem mým relacím existuje vlaková alternativa, i Arriva je postrach, natož BusLine
PS: Arriva (zejména STČ) = stávky, rušené spoje pro nedostatek řidičů …..
v PLK žádná stávka nebyla, a největší krize řidičů bylo odřeknutí 3 spojů v okrajové části na okrajové lince
Taky Vám nechali ujet přípoj uprostřed lesů, nebo co Vám provedli??
spoj mi nenechali ujet, ale přijde mi ta firma nedůvěryhodná, neustále se s někým soudí, diktuje, co a jak má objednatel dělat….. takhle si důvěryhodného dopravce nepředstavuju.
korunu všemu BusLine nasadil tvrzením, že žaluje KU PLK ze má špatný tenedr, protože požaduje nepotřebné, hrajou si na bohy?? nikdy v PLK nejezdili, ale nejlíp na světě ví jaké linky a spoje má kraj požadovat……
přijde Vám takový přístup normální???? asi, jako když přijdete do obchodu k pokladně se salámem a rohlíkama a prodavačka Vás seřve, že jste úplně blbej, protože si máte koupit jogurt a ovesné vločky…
Skvělé. Na západě jedou. Nové vlaky a teď nové autobusy.
A kam jinam cpát nový busy, než do kraje s NEJHORŠÍM vozovým parkem v republice….
ale prosím Vás, v které části kraje žijete??
Kde je to podle Vás horší, než v Plzeňským??
A nejde o to , kde zrovna žijete, ale jestli máte přehled o tom, co říkáte…
V Karlovarském kraji to neni lepší…
přesně jak píše Jakub hora, v Karlovarském kraji to není lepší než v PLK, a tipla bych si, že některé části Ústeckého kraje na tom také nejsou lépe než PLK. Žádný strach, přehled mám, právě proto se ptám, zda nejste ovlivněn svým bydlištěm v nějaké „zapomenuté části“. Osobně mám největší zkušenosti z plzeňska (tj. Plzeň a okolí cca 30 km). Vím, že v minulosti to v některých částech PLK bylo tristní. Tam, kde se pohybuji, jsem nezaznamenala žádné výrazné problémy s kvalitou…..
jinak pokud máte lepší přehled než já, ráda se přiučím 😉
Karlovarský by na tom měl být o trošičku líp než Plzeň.
Na Ústí se vůbec (zatím) nechytáte(i když tam byl výpadek/nahrazení tzv. TDbusu, ale to je něco jinýho).
Ústí bylo jednu dobu na 1.místě v rep. a to i co do vybavenosti regio busů.
Jihočeský není zrovna nejlepší, ale i on by měl mít nižší stáří .
Takhle můžeme pokračovat, úplná špička je momnt. (teď nevím, jak je to přesně s Ostravou)) Olomoucký kraj.
Jinak ano, ČSAD Plzeň dokáže starý vraky držet v relativně dobrým stavu, až jsem občas zíral, ale o tom jsem psát nechtěl
Teď sedím v 15 letému autobusu a máme v depu i 18 ti leté stroje. Jsem řidič busu a tyto stroje řídím
V Jihoceskem to take neni dvakrat nejlepsi…
Doplnim: podivejte se co jezdi v Rakousku za vozy u spolecnosti PostBus a co v CR u spolecnosti CSAD autobusy Ceske Budejovice, pricemz vlastnikem CSAD autobusy Ceske Budejovice je prave rakousky PostBus, je to nebe a dudy… je stejna rovnice jako Arriva CR = Deutsche Bahn
Aniž bych měl v ruce čísla, tak nějak tuším že v Rakousku/Německu objednavatelé platí dopravcům více, než v ČR. Sice v ČR je určitě levnější práce řidiče, ale náklady na nákup autobusů, naftu, náhradní díly, servis jsou prakticky stejné.
Jenže např. v tom vychvalovaném JMK dostávali dopravci ještě určitě během 2017 míň na km, než ČSAD Plzeň….
Tržby jdou samoz. přes Kordis na KU v Brně, aby se nenechal někdo zmást….
A víte proč jsou jak Vy píšete nejstarší? Asi nevíte,že v PK měl být už jiný dopravce dávno,jenže páni radní PK neustále něco rušili a oddalovali to. Tudíž ČSAD nevědělo,co a jak bude. A tak se zeptám Vás,pokud nebudete vědět,co a jak bude dál,budete nakupovat nové busy? Budete investovat do něčeho,když nevíte,co bude dál? Zamyslete se a pak poděkujte radním PK za ty staré busy jak Vy píšete.
Raději pojedu starou Karosou (mmch ČSAD má relativně nové SORky) a pojedu, než abych čekal na fungl nový autobus, který stojí v garáži, jen proto, že nejsou řidiči.
Mmch zamlouvá se mi to, co mají na jižní Moravě – kouknu v mobilu do aplikace a vidím autobus na mapě, čili vím, jak dlouho budu čekat a co se děje…
přesně o to mi jde….
ad JMK, tam jsem žila deset let a mohu potvrdit, že jako kraj mají VHD nejlépe propracovanou v ČR a to po všech stránkách. Ze začátku mi sice trochu moc vlakofilní (z původně přímé linky dva přestupy, jen proto, aby lidi na kus cesty nacpali do vlaku), ale to už se zlepšilo zavedením pár linek. Co mě hodně překvapilo, kolik linek dnes v rámci IDSJMK (včetně tarifu) jezdí do zahraničí.
Stejnou aplikaci ma i Ustecky kraj…