Arriva navýší počty spojů mezi Prahou a Teplicemi

Autobusy Scania Irizar i6 v korporátním nátěru Arriva Express. Foto: ArrivaAutobusy Scania Irizar i6 v korporátním nátěru Arriva Express. Foto: Arriva

Dopravce posiluje spojení ve všední dny i o víkendu.

Odebírat
Upozornit na
guest
11 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
troglj

Arrivou jsem jel párkrát, ale je to hrozný sardinkovač. Na sedačce jsem nebyl schopen si ani pořádně otevřít notebook a celou cestu jsme se masírovali se sousedem na sedačce (a to nejsem žádný obr, 178 cm). A jako bonus v ranní špičce 15-20 minut zpoždění.
Já zůstanu u vlaku.

rzc

Zato v Litomericich rychlou linku nechceme, my radsi pojedeme 413kou pres vsechny rite sveta. Ne kecam, jezdime ted autama…

M19

Jak moc jste ji chtěli svědčí její zrušení.

Jiří Kocurek

Tam byl maličko jiný problém:
„… společnost BusLine. Ta na jaře prudce zdražila a přinutila město Litoměřice… “
https://zdopravy.cz/konec-predrazeneho-cestovani-z-litomeric-do-prahy-autobusove-spojeni-miri-pod-objednavku-kraju-163631/

M19

Zdražila proč? Protože nikdo moc nejezdil.

moza14

Tak se podívejte na počty obyvatel. Arriva Expres sváží obyvatele z teplické aglomerace (Teplice, Novosedlice, Dubí, Krupka, Duchcov, Hrob + pár dalších satelitů), kterážto aglomerace má kolem 80–90 tisíc obyvatel. Litoměřice mají s Terezínem cca 25 tisíc obyvatel a nic většího v okolí není. A to vám komerční linku fakt neutáhne. A aby závazkový autobus vezl hodinu 10 lidí, to taky moc nemá ekonomický význam.

udavač

Polabím vede vcelku rychlá železnice, navíc spolehlivější než D8 a v Praze s dojezdem až do centra, ale Teplice už jsou ve vztahu ku Praze „zárohák“ a tam je za normálních podmínek použití dálnice už asi rychlejší a hlavně cenově příznivější, protože po kratší trase. Pokud DÚK zajistí pro Litoměřice kvalitní vazby „místní“ autobusové dopravy v Bohušovicích n/O. s pražskými rychlíky, pak zbývá už jen vyřešit úroveň souprav těch rychlíků a přímá komerční autobusová linka v té relaci by stejně jen skomírala.

Jiří Kocurek

„Polabím vede vcelku rychlá železnice“

Ale z kapacitních důvodů nejsou přímé R do Prahy, jednokolejka. Stavění rychlíku v Lovosicích a pak po 7 km v Bohušovicích není zrovna rychlíkové. Taky to vůbec neřeší obsluhu obcí mezi Bohušvocicemi a Straškovem, které nejsou v SJŘ, ale přesto existují.

Jiří Kocurek

A než mě někdo napadne, že Pravobřežka je dvoujkolejná, tak raději dodám, že jednokolejkou mám na mysli Všetaty-Neratovice-Rajská Zahrada.

udavač

Naučte se lépe číst (a myslet): neuvažuji žádné přímé rychlíky Praha – Litoměřice, ale kloudnou MHD v tom v podstatě souměstí Litoměřice – Terezín – Bohušovice n/O. s řádnými vazbami na rychlíky v Bohušovicích n/O., protože pro Litoměřice je to časově výhodnější než závlek vlakem přes Lovosice (možná mimo sídliště na Cihelne, to nevím). Obsluhu území jižně od Bohušovic n/O. (na opačné straně „levobřežky“) zajišťují běžně autobusové linky DÚK (i to ale lze asi vylepšit), Budyně n/O. ovšem spáduje dopravně spíše do Roudnice n/L. než do Bohušovic n/Ohří. A ještě k rychlosti železnice („levobřežky“): je to především otázka toho, zda… Číst vice »

Svojšín

Podle vyjádření kraje má linka obsazenost zcela nad očekávání…