Armáda investuje téměř půl miliardy do modernizace pardubického letiště
Letiště Pardubice. Zdroj: Facebook.com - Pardubice airport - letiště Pardubice
Spekuluje se o vytvoření zabezpečení pro letouny F-35.
Spekuluje se o vytvoření zabezpečení pro letouny F-35.
Škoda, že v posledním odstavci se zaměnují pojmy dislokace, relokace a předsunuté letiště (?).
Založní letiště pro F-35 přece bude v Líních, tam už se nemůžou dočkat…
Chtějí to nejdražší proti imaginárnímu budoucímu protivníkovi, ale zatím si nedovedou poradit ani se současným přívalem úplně neozbrojených.
Při ceně ostnatého drátu 468Kč/100m by ho za 416 mil. bylo skoro 89 tis. km. To by byla účinná a efektivní obrana.
Jste v kontaktu s Min Obrany a Min Vnitra? Tam to určitě uvítají, jinak se obávám, že nikdo z nich debaty na webu zdorpavy.cz nečte a je škoda, aby vaše moudrá rada přišla vniveč.
Promiňte, ale asi jste se spletl. Tady nejste v diskuzi hnutí SPD.
Dobrý den, toto je server o dopravě. Pokud chcete k dopravě používat ostnatý drát, poslužte si, ale informujte o tom přístě laskavě někoho jiného než čtenáře Zdopravy.cz. Děkujeme za váš zde trvale poslední příspěvek.
Vláda neumí vysvětlovat :/ možná ale je to tajné
1. F-35 už slouží v Evropě, letiště i u nás musí zvládnout nouzové přistání či hostování cizí letky
2. nová transportní letadla KC-390 Millenium -> je nesmysl aby mohli přistávat pouze na 1 letišti v ČR
add 1. krátké pobyty zvládne více letišť v ČR. Myslím, že se má jednat pouze o ten stav, kdy je výluka letiště v Čáslavi, a naše letadla se musí přesunout jinam. I Gripeny mají jako náhradní letiště Pardubice a u F35 to nebude jinak. Co se týká zahraničních návštěv, tak ty je možno bez problémů dotankovat v Náměšti a také třeba ve zmíněném Mošnově. add 2. U KC-390 by měla být dislokace v Pardubicích, protože vzlet plně naloženého stroje ze Kbel nebude asi možný. Jednu dobu se uvažovalo podobně i o přesunu A319 do Pardubic. To letiště je už tak… Číst vice »
Myslel jsem že ten převod nemovitostí LOMu ve Kbelích, na AČR, souvisí právě s plánovanou dislokací KC-390 do (současných) hangárů LOMu.
Zabezpečení… protidronový systém?
Možná lejzrová děla – kdo ví?
Další důvod, proč se člověk akorát směje nesmyslům o konci civilní části letiště .. nákladově je to ideální řešení
Můžu poprosit o nějaké detailnější vysvětlení, co konkrétně je na tomto uspořádání „nákladově ideální“?
Chápu, že vojenské letiště z principu nevydělává a je závislé na veřejných financích. Pak se zdá být fajn infrastrukturu využít i komerčně. Ovšem ve chvíli, kdy společnost EBA taky potřebuje veřejné peníze, tak nějak nechápu, v čem je to „nákladově ideální“.
Jenže provoz civilní části, a vyhazování za megalomanské plány civilního terminálu, nenese armáda.
Voláním po ukončení se v zásadě nemyslí zaříznutí letiště jako takového, ale ukončení civilního nesmyslu.
Do toho, na kolik je civilní letectví v Pardubicich nesmysl, možná brzy promluví Ryan, kteréj nemá problém podobný letiště po Evropě využívat. Do Prahy je to kousek.
To je pravda, Pardubice – centrum Prahy je vlakem asi hodina. Z PRG do centra asi taky, takže je to víceméně stejné. Pro turisty v pohodě.
Přesně tak.
Pardubické letiště je nejlepší široko daleko a to nejlepší pro nás z čtvrtmilionové aglomerace Pce-HK.
Ubožáci si můžou žvanit co chtěj.