Američtí dopravci oznamují další nové linky do Evropy, Praha na seznamu opět chybí

A321LR pro JetBlue. Foto: JetBlueA321LR pro JetBlue. Foto: JetBlue

United posouvají start sezónních letů už na polovinu února.

27 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Joseph

Když dobrá propagace Česka v zahraničí chybí. A Praha stále kulhá a kulhat bude za Vídní, Barcelonou, Římem, Londýnem.
Je to smutnbé, protože z Prahy si cizinci nejvíc pamatují podezřelou výměnu peněz, předražené taxi a natažené ceny na Staromáku. Kamarád dělá pod NPÚ a řekl mi, že většina cizinců má pocit, že bez dálnic máme ušlapané cesty. Praha, Český Krumlov a plzeňské pivo to nezachrání.

Filip

Hodně smutné….

PeDazOl

Tak dlouho v Praze chtěli bohaté turisty ze západu, až jim tam přestanou lítat úplně 🙂 Jo to bude v Praze ještě RYAN pečenej vařenej i s tím nákladem co v Praze “nikdo nehce” :-). Praha je prostě zapomenutá vesnice, kdo chtěl ten už ji viděl a jinak už nemá co nabídnout….

Balíkář

Jasně, Praha je zapomenutá vesnice do který se cpe kdejaká venkovská řepa za prací, za studiem a za bydlením. No a z celý ČR má turistický potenciál jen Praha? Ve který zapadlý díře bydlíte, že vám tam natáhli internet? 🙂

PeDazOl

Bebíčko? :-))))

Balíkář

Ne, jen reakce na blábol dne. Klíčenku máte na vrátnici 😉

PeDazOl

Praha má vrátnici? A kde? 🤣

mlokXCM

Zkuste hádat, co znamenají ta jeho poslední tři písmena ve jméně („zOl“). Pak zjistíte jméno té vesnice.

Miroslav

Vadí mi vaše dehonestující kecy, Kde jste všude byl, že můžete tak hodnotit? Takových měst, jako Praha po světě moc není.

https://www.timeout.com/things-to-do/best-cities-in-the-world

https://www.atlasandboots.com/remote-work/best-cities-in-the-world-ranking/

Chorche

Nejsem z Prahe ale Budějc. Klademe si otázku, jestli by k nám nelítal aspoň ten RYAN a přivézt si může cokoliv.

PeDazOl

Tak to by v tom byl čert aby 12 hlav v dozorčí radě a představenstvo k tomu letiště Josefa Švejka nějaké řešení nevymyslelo….

Gajda

Ale lítal a rád, jen by jim kraj musel zaplatit za propagaci. A bohužel jediná linka se smyslem je Stansted. A to já si přesto myslím, že když už se tam utopilo tolik peněz, že těch pár milionů by jim klidně dát mohli.

David

Neví někdo jestli to aspoň s nějakýma novýma dálkovkama vypadá pozitivně? Třeba Kanada nebo Čína?

Apex

S Čínou se asi za stávající politické situace moc počítat nedá, jakkoliv se pražské letiště o obnovení linek snaží.

Gajda

V Praze není skoro na co přestoupit a linek, který by se naplnili někam dál je pomálu. Emirates do Dubaje fungují, teď nějak i ten Korean, ale co dál? Ono naplnit i tu 787, aby to ekonomicky vyšlo nebude jen tak. Lidi, co kladou důraz na cenu je taky tak nějak víc, a s přestupem v Mnichově, Frankfurtu, Vídni nebo Varšavě to lze jak do, tak z Prahy už na docela dost míst.

jal

Možná amíci zjistili, že když dají za taxík do centra minimálně čtvrtinu ceny letenky, řekli si, že na tak drahé město nemají výplaty. : – )

Kokodak8

Bejvávlo… 🙂

Lukas

A pak někdo bude tvrdit ze je nedostatek letadel, jenom kecy, proste nechtějí do Prahy létat

David

Ne nechteji, neni poptavka, vetsina velkych dopravcu preferuje huby, ne regionalni letiste.

mlokXCM

Je dobré vědět, co to je regionální letiště. Člověk to pak nepoužívá, kdy nemá.

David

Praha, Drazdany, Bratislava, Norimberk z tech nejblizsich.

Václav

Boeing 757-200 ani Airbus A321LR do Prahy nedoleti… A vetsi letadlo typu Boeing 767-300ER nebo Boeing 787-8/9 se podle vseho neuzivi… Do Prahy vidim celorocne az Airbus A321XLR. Jinak, o kolik jste vy osobne ochoten zaplatit za primy let do USA navic oproti letu s jednim prestupem?

Lukas

Tak a321xlr by doletelo a myslim ze 767 – 300 nebo 787 – 8 by se 2x do tydne uzivily, do toho pomyslného newyorku by se to uzivilo i jako přestupní bod

Václav

A321XLR je jeste ve fazi vyvoje… Uz probihaji delsi dobu testovaci lety, ale prvni komercni let bude asi az zacatkem 2024. V soucasne dobe komercne leta pouze A321LR a toto letadlo do Prahy pri beznem obsazeni nedoleti…

Apex

Dálková linka do USA 2x týdně nedává moc smysl. A ano, vím, že CI také létá 2x týdně, ale to je trochu něco jiného.

Otakar Fink

To už jsem slyšel v osmdesátých letech;)

Samo

Prečo by „proste nechceli do Prahy lietať“? Ten nedostatok lietadiel je reálny, preto sa teraz uprednostňujú destinácie kde je potenciál väčší. Ak niekto vie účtovať napr. za let do Dubrovnika o 30 percent viac ako do Prahy a má sa rozhodnúť ako využiť nejaké voľné lietadlo, tak logicky si vyberie ten Dubrovnik. Keď tých lietadiel bude viac, môže dôjsť rad aj na Prahu.