Američtí dopravci oznamují další nové linky do Evropy, Praha na seznamu opět chybí
A321LR pro JetBlue. Foto: JetBlue
United posouvají start sezónních letů už na polovinu února.
United posouvají start sezónních letů už na polovinu února.
Když dobrá propagace Česka v zahraničí chybí. A Praha stále kulhá a kulhat bude za Vídní, Barcelonou, Římem, Londýnem.
Je to smutnbé, protože z Prahy si cizinci nejvíc pamatují podezřelou výměnu peněz, předražené taxi a natažené ceny na Staromáku. Kamarád dělá pod NPÚ a řekl mi, že většina cizinců má pocit, že bez dálnic máme ušlapané cesty. Praha, Český Krumlov a plzeňské pivo to nezachrání.
Hodně smutné….
Tak dlouho v Praze chtěli bohaté turisty ze západu, až jim tam přestanou lítat úplně 🙂 Jo to bude v Praze ještě RYAN pečenej vařenej i s tím nákladem co v Praze “nikdo nehce” :-). Praha je prostě zapomenutá vesnice, kdo chtěl ten už ji viděl a jinak už nemá co nabídnout….
Jasně, Praha je zapomenutá vesnice do který se cpe kdejaká venkovská řepa za prací, za studiem a za bydlením. No a z celý ČR má turistický potenciál jen Praha? Ve který zapadlý díře bydlíte, že vám tam natáhli internet? 🙂
Bebíčko? :-))))
Ne, jen reakce na blábol dne. Klíčenku máte na vrátnici 😉
Praha má vrátnici? A kde? 🤣
Zkuste hádat, co znamenají ta jeho poslední tři písmena ve jméně („zOl“). Pak zjistíte jméno té vesnice.
Vadí mi vaše dehonestující kecy, Kde jste všude byl, že můžete tak hodnotit? Takových měst, jako Praha po světě moc není.
https://www.timeout.com/things-to-do/best-cities-in-the-world
https://www.atlasandboots.com/remote-work/best-cities-in-the-world-ranking/
Nejsem z Prahe ale Budějc. Klademe si otázku, jestli by k nám nelítal aspoň ten RYAN a přivézt si může cokoliv.
Tak to by v tom byl čert aby 12 hlav v dozorčí radě a představenstvo k tomu letiště Josefa Švejka nějaké řešení nevymyslelo….
Ale lítal a rád, jen by jim kraj musel zaplatit za propagaci. A bohužel jediná linka se smyslem je Stansted. A to já si přesto myslím, že když už se tam utopilo tolik peněz, že těch pár milionů by jim klidně dát mohli.
Neví někdo jestli to aspoň s nějakýma novýma dálkovkama vypadá pozitivně? Třeba Kanada nebo Čína?
S Čínou se asi za stávající politické situace moc počítat nedá, jakkoliv se pražské letiště o obnovení linek snaží.
V Praze není skoro na co přestoupit a linek, který by se naplnili někam dál je pomálu. Emirates do Dubaje fungují, teď nějak i ten Korean, ale co dál? Ono naplnit i tu 787, aby to ekonomicky vyšlo nebude jen tak. Lidi, co kladou důraz na cenu je taky tak nějak víc, a s přestupem v Mnichově, Frankfurtu, Vídni nebo Varšavě to lze jak do, tak z Prahy už na docela dost míst.
Možná amíci zjistili, že když dají za taxík do centra minimálně čtvrtinu ceny letenky, řekli si, že na tak drahé město nemají výplaty. : – )
Bejvávlo… 🙂
A pak někdo bude tvrdit ze je nedostatek letadel, jenom kecy, proste nechtějí do Prahy létat
Ne nechteji, neni poptavka, vetsina velkych dopravcu preferuje huby, ne regionalni letiste.
Je dobré vědět, co to je regionální letiště. Člověk to pak nepoužívá, kdy nemá.
Praha, Drazdany, Bratislava, Norimberk z tech nejblizsich.
Boeing 757-200 ani Airbus A321LR do Prahy nedoleti… A vetsi letadlo typu Boeing 767-300ER nebo Boeing 787-8/9 se podle vseho neuzivi… Do Prahy vidim celorocne az Airbus A321XLR. Jinak, o kolik jste vy osobne ochoten zaplatit za primy let do USA navic oproti letu s jednim prestupem?
Tak a321xlr by doletelo a myslim ze 767 – 300 nebo 787 – 8 by se 2x do tydne uzivily, do toho pomyslného newyorku by se to uzivilo i jako přestupní bod
A321XLR je jeste ve fazi vyvoje… Uz probihaji delsi dobu testovaci lety, ale prvni komercni let bude asi az zacatkem 2024. V soucasne dobe komercne leta pouze A321LR a toto letadlo do Prahy pri beznem obsazeni nedoleti…
Dálková linka do USA 2x týdně nedává moc smysl. A ano, vím, že CI také létá 2x týdně, ale to je trochu něco jiného.
To už jsem slyšel v osmdesátých letech;)
Prečo by „proste nechceli do Prahy lietať“? Ten nedostatok lietadiel je reálny, preto sa teraz uprednostňujú destinácie kde je potenciál väčší. Ak niekto vie účtovať napr. za let do Dubrovnika o 30 percent viac ako do Prahy a má sa rozhodnúť ako využiť nejaké voľné lietadlo, tak logicky si vyberie ten Dubrovnik. Keď tých lietadiel bude viac, môže dôjsť rad aj na Prahu.