Americký úřad posílá k mimořádné kontrole další typ Boeingu 737

Boeing 737-900 Alaska Airlines v barvách aliance oneworld. Foto: Alaska AirlinesBoeing 737-900 Alaska Airlines v barvách aliance oneworld. Foto: Alaska Airlines

Jde o bezpečnostní doporučení, letadla nemusejí být odstavena.

12 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Dino

No jo no zločinci z Boeingu.

TS73

No to trvalo to docela dlouho..

Y.K.

Ono se to řešilo už od začátku, že 737-900ER může mít stejný typ plugu, nicméně prý už všechny prošly vyššími stupni oprav, takže se na plug mezi tím někdo podíval v rámci pravidelné revize a nebylo tedy žádáno je uzemnit.

Každopádně doporučení mimořádné prohlídky zajištění záslepky od FAA není od věci. Čistě pro jistotu.

Adrian

Našel jsem krásnou novou reklamu na služby Alaska airlines 🙂
https://www.youtube.com/watch?v=IZf0bNDWH4s

Ivo

Hodně dobré, Alaska za to sice nemůže, ale padlo to na ní, měli to spíše postavit jako reklamu na B737 a pak by to bylo bez chyby.

SYN

super, dík!

X3Lord

Pokud tuším tak Smartwings na -900ER nepoužívá záslepky a má letadla v plné kapacitě s použitelnými nouzovými exity. To by se ho tedy prohlídky týkat neměly nebo je to jinak podmíněný?

Y.K.

V tom FAA prohlášení píše pouze o záslepkách, tedy „door plug“.

Cit: „recommending that operators of Boeing 737-900ER aircraft visually inspect mid-exit door plugs“

A v SAFO pak zmiňují konkrétně ty 4 šrouby / čepy s maticemi, které „door plug“ zajišťují.
https://www.faa.gov/sites/faa.gov/files/SAFO737900ER.pdf

(v článku už to vidím upřesněné, ale když už se tu rozvedla diskuse na toto téma, tak takto) 🙂

Jakub

Nejaký důvod smazání komentáře? Nebo pouze bezdůvodná reakce uraženého autora?

Gajda

Podle všeho mají opravdu SW u jejich devítistovek klasickej nouzovej východ, kdy v řadách 27 a 28 jsou jen sedadla v konfiguraci 2+2 a tedy tam záslepka není.

libcha

Jojo, nedávno jsem s ním letěl 🙂