Americký úřad posílá k mimořádné kontrole další typ Boeingu 737
Boeing 737-900 Alaska Airlines v barvách aliance oneworld. Foto: Alaska Airlines
Jde o bezpečnostní doporučení, letadla nemusejí být odstavena.
Jde o bezpečnostní doporučení, letadla nemusejí být odstavena.
No jo no zločinci z Boeingu.
No to trvalo to docela dlouho..
Ono se to řešilo už od začátku, že 737-900ER může mít stejný typ plugu, nicméně prý už všechny prošly vyššími stupni oprav, takže se na plug mezi tím někdo podíval v rámci pravidelné revize a nebylo tedy žádáno je uzemnit.
Každopádně doporučení mimořádné prohlídky zajištění záslepky od FAA není od věci. Čistě pro jistotu.
Našel jsem krásnou novou reklamu na služby Alaska airlines 🙂
https://www.youtube.com/watch?v=IZf0bNDWH4s
Hodně dobré, Alaska za to sice nemůže, ale padlo to na ní, měli to spíše postavit jako reklamu na B737 a pak by to bylo bez chyby.
super, dík!
Pokud tuším tak Smartwings na -900ER nepoužívá záslepky a má letadla v plné kapacitě s použitelnými nouzovými exity. To by se ho tedy prohlídky týkat neměly nebo je to jinak podmíněný?
Upřímně z toho vyjádření FAA to není zcela jasné, čekám na reakci dopravce.
V tom FAA prohlášení píše pouze o záslepkách, tedy „door plug“.
Cit: „recommending that operators of Boeing 737-900ER aircraft visually inspect mid-exit door plugs“
A v SAFO pak zmiňují konkrétně ty 4 šrouby / čepy s maticemi, které „door plug“ zajišťují.
https://www.faa.gov/sites/faa.gov/files/SAFO737900ER.pdf
(v článku už to vidím upřesněné, ale když už se tu rozvedla diskuse na toto téma, tak takto) 🙂
Nejaký důvod smazání komentáře? Nebo pouze bezdůvodná reakce uraženého autora?
Podle všeho mají opravdu SW u jejich devítistovek klasickej nouzovej východ, kdy v řadách 27 a 28 jsou jen sedadla v konfiguraci 2+2 a tedy tam záslepka není.
Jojo, nedávno jsem s ním letěl 🙂