American Airlines řeší problém s regionálními lety. Jejich dodavatel uzemnil většinu letadel

Bombardier CRJ 900 v barvách American Eagle. Foto: PSA AirlinesBombardier CRJ 900 v barvách American Eagle. Foto: PSA Airlines

Odstavení se týká možné závady na podvozku letadel Bombardier CRJ:

7 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
GPGP

Tak záleží na dopravci, viděl jsem např. pneumatiku u Ryanair a lezli z toho ty dráty na zpevnění, to by u Emirates nebo Qatar nebylo možné 🙂

Tomas

a pak jste se probudil 🙂

Czechpilot

Tak timto komentarem jste trumfnul 99% tritlu ma tomto webu. Gratuluju. 😂😂😂

leviathan

U předimenzovaných mechanických dílů se koroze nepovažuje za bezpečnostní riziko, pokud se ale šetří a díly jsou poddimenzované, může být koroze velký problém. Zdá se, že FAA je informována…

Jirka

obecně záleží o jaký druh koroze se jedná. U lokálních typů koroze, jako např. bodové, nebo u korozního praskání bych byl opatrný

Y.K.

Na letadlech žádné díly nejsou předimenzované a rozhodně se na nich nešetří. Nicméně to není ani buldozer, musí to být schopné letu (omezení hmotností), takže třeba oceli se používá tak málo, jak je to vůbec únosné. V letectví se vše dimenzuje naprosto přesně na určitý rozsah zatížení a cyklů včetně hraničních odchylek, po dosažení to vymění. Koroze je problém, protože toto dimenzování hodně ovlivňuje. Ke všemu, koroze dokáže narušit i předimenzované dily, narušení povrchu koncentruje napětí, to iniciuje trhlinu co se s cykly prohlodá jakýmkoliv množstvím materiálu.

Jiří Kocurek

Tak to je jednoduché soudruzi! Do hliníkového plechu použijeme silnější pozinkované hřebíky, prostě je předimenzujeme. A koroze bude fuč.