American Airlines oznámily další linky do Evropy. Praha musí dál čekat
První přílet American Airlines AA52 Filadelfia - Praha, foto: Zdopravy.cz/Josef Petrák
Podle Letiště Praha probíhají s dopravcem každodenní jednání.
Podle Letiště Praha probíhají s dopravcem každodenní jednání.
Existuje aktuálně vůbec nějaké přímé spojení z Prahy přes Atlantik?
co si to zkusit najit sam?
American poslaly jako jediní z velkých hráčů na US trhu všechny B763 do pouště a už s nimi nelítají vůbec, ani doma. Jelikož mají velkou objednávku na Dreamlinery a Boeing nestíhá z různých důvodů dodávat, tak odpověď je nasnadě. Prostě vybírají linky podle toho, kde čekají lepší profit nebo jím líp zapadá do plánu provozu.
Tak ať se vykašlou na amatéry z American a nejednají o destinacích v USA třeba s Deltou?
a co tak muzou vyjednat? letiste (jakekoli, nejen praha) ma v tomhle ohledu dost slabou vyjednavaci pozici (je to spis jen lobing). a moc si vyskakovat nemuze.
Škoda že tam není Josef Švejk International Airport České Budějovice… 🙂
Doslova trapne!
I Neapol je dulezitejsi nez Praha, to uz je spatny. I Amici se boji kvuli valce, je to proste bliz.
Neapol vždycky byla a bude pro obyvatele USA důležitější destinace, než Praha. Válka neválka.
V US žije mnoho lidi s Italskými kořeny
Ano, proto jsem napsal, co jsem napsal 😉
A věřím tomu, že zrovna v New Yorku, nebo Chicagu bude mít neapolská menšina sakra delší prsty, než česká.
Důležitost města se posuzuje podle nějaké letecké linky?
…a podle čeho?
To je stejne, jako s polskem. Stejne, jako je polaku v USA bambilion a tak maji spojeni s USA i “diry” jako rzeszow, tak italie je na tom dost podobne.
kdyby u nas pred casem byla srovnatelna emigrace do usa, tak treba mame linku do usa i z Brna a Ostravy
To je stejne, jako s polskem. Stejne, jako je polaku v USA bambilion a tak maji spojeni s USA i “diry” jako rzeszow, tak italie je na tom dost podobne.
kdyby u nas pred casem byla srovnatelna emigrace do usa, tak treba mame linku do usa i z Brna a Ostravy
To je každopádně ….Kromě obrovské italské diaspory v USA je v Neapoli mimo jiné i velitelství NATO a hlavně velitelství Šesté flotily.
https://www.aa.com/en-us/flights-to-poland
Krakov. A když jsme u toho letectví, tak před necelým rokem ruská raketa zasáhla poklidně jedoucí polský traktor s přívěsem s obilím. Dva mrtví, vtip nečekejte.
Spousta lidi netusi, proc zrovna Neapol je pro USA pomerne dulezitym mestem. Mnoho lidi nechape rozdil mezi potencialem linek mezi USA a Italii a CR a USA.
Nicmene cpat do toho strach z valky uz je trosicku sputnikovska taskarice, ne? ;o)
Jestli klapnou všechny linky , které jsou v řešení a ty linky od dopravců , se kterými je vedení LKPR v každodenním kontaktu , jak je psáno v článku, lidi nebudou vědět, kam dříve 😎😊
Co se denně handluje? Je to cena?
Omlouvám se, ale pokud se domníváte, že jste vtipný, tak moc ne… Kdybyste totiž měl možnost se zúčastnit jednání o zavedení letecké linky, zjistil byste, o jak náročný proces se jedná, co je za ním mravenčí a skutečně každodenní práce, abyste vyhověl všem požadavkům dopravce, navíc to je proces mnohdy trvající léta a to vše s nejistým výsledkem, protože těch faktorů, které výsledek jednání mohou úplně obrátit, je hodně. Ke spuštění linky dochází v nejlepším případě za rok, mnohdy i za delší období, až taková linka zapadne do plánu provozu letecké společnosti a do té doby se bohužel může přihodit… Číst vice »
Dobrý den. Má reakce není myšlena jako vtip , ale jako realita. Když se vezme v potaz linky do USA , řeší se Indie , Vietnam. Destinace , které stojí za návštěvu. V letectví pracuju natolik let , abych věděl, co se skrývá za zavedení nové linky. S pozdravem.
rekneme si za dva roky, kolik uzasnych novych dalkovek v praze bude.
nepracuju sice v letectvi, ale casto se zakaznikama jedname pul trictvrte roku pomalu neustale, a nakonec z toho nic neni. vyjde treba 10% toho, co uz vypadalo jako “ruka v rukave”. a toto nebude jiné
V Praze se stale furt jen neco resi, to je ten problem… bez urazky Vasi prace, ale proste neni poptavka, kdyby nejaka existovala davno by se litalo.
Opravdu je problém poptávka?
Osobně bych spíš viděl hlavní problém v nutné počáteční investici na rozlítání nové línky.
U té dálkové to klidně může být klidně i 1 miliarda Kč na první rok provozu nové linky.
A pak se nelze divit leteckým společnostem, že jednání probíhají dlouho.
Ano, ostatni nove destinace se i presto zavadeji, zrejme je tam vyssi poptavka, tim padem nizsi riziko.
Zdravím! Pak se omlouvám, že jsem to pochopil špatně. Problém jen vidím v tom, že nestačí, že se jedná o destinace, které stojí za návštěvu. Musí totiž zároveň jít o destinace, odkud budou mít zájem o návštěvu u nás….
OK, takze uz tu tricet let mame primy kazdodenni spoj do HAN / SGN atd. apod. a vse je v nejlepsim poradku. nebo … je realita o dost slozitejsi? ;o)
Budete se divit, ale realita složitější je. Základní problém, který si u nás nechceme přiznat, je v tom, že pro jakoukoliv dálkovou linku se musíme „doprošovat“ zahraničních dopravců, aby se taková linka zavedla. A pro ty v tom případě není jiný argument, než že linka bude vydělávat… nestačí, aby jen neprodělávala, musí mít záruku, že vydělávat víc, než je průměr, aby se jim vyplatilo alokovat na takovou linku letadlo a posádky. Ostatně, váš příklad HAN/SGN je ukázkový. Těsně před covidem byla před spuštěním linka Bamboo, ale po covidu se rozhodli, že budou raději létat do Frankfurtu… a ani velké vietnamské… Číst vice »
Tak poprosím o ty faktory. Stačí tak dvacet.
Lítat 😁🤸🤸♀️🤸♂️