American Airlines budou létat do Prahy částečně i v zimě
Airbus A330-200 společnosti American Airlines. Foto: Letiště Praha
Po mnoha letech bude mít Praha příští zimu alespoň částečně přímé spojení s USA. Letecká společnost American Airlines dnes oznámila,
Zajímalo by mě, jestli to nějak pocítí Delta (a SkyTeam vůbec). Myslím, že už rozhodně měli linku na JFK povýšit na celoroční. Pořád spoléhají na to, že z Prahy si všichni přestoupí v nějakém domě hrůzy jako je CDG, AMS nebo FRA, ale konkurence roste a objevují se pohodlnější alternativy…
no… Ams rozhodne dum hruzy neni, fra taky ne. a u cdg by se o tom take dalo pochybovat. prestupy v ramci skyteamu (kdyz nebudu pocitat csa) , cili z 2f na 2e, nijak jrozne nejsou 😉
za mne AMS je jedno z nejlepších letišť v Evropě, jak do pohodlí tak i designu. FRA je starší, ale taky žádná hrůza. CDG pokud nemusíš na 2ABCD a využíváš 2E a 2F, tak velká pohoda. Ostrovní terminály K,L a M jsou krasný, pohodlný a čistý. ALe pořád platí, že když přes Paříž, tak lepší jen s malým příručním, velké se tam dost zpožďují, minimálně na přestupu OK/AF či AF/jiný dopravce nebo OK/jiný dopravce. Je tam problém s handlingovým partnerem
Dum hruzy je predevsim to JFK. Takze pokud letim v USA nekam dal, tak radeji prestoupim nekde v Evrope (nebo v Kanade a pak je to do USA domestic), nez na JFK. Ale neodvazuji se odhadovat, kolik je v zime P2P poptavka na PRG-JFK (nebo New York celkove).
To je ale hovadina, takže do Philadelphie se člověk dostane i v zimě přímo, ale do New Yorku, kam v létě létají dvě přímé linky, musí přestupovat!
Ono to ale dnes uz nikoho nezajima. Do New Yorku mame denne dva prime spojeni celorocne z Vidne a nastesti uz mnoho let neni duvod se slozite dopravovat na Viklef Hejvl Internesnl…
Další ignorant s Viklefem. Člověk by řekl, že už je to omrzí a ono ne.
Jo a on se určitě někdo z Prahy potáhne do Vídně, aby odtamtud letěl na služební cestu. To jste uhodl. Ne každý totiž bydlí v Brně nebo v podobné dědině, jako vy, víte?
Takový paradox. Z PRG do VIE ani náhodou, ale když se OSR,BRQ rozhodne něco podniknout, protože home carriers QS a CSA na ně sere, tak tady všichni vypisujete, že do PRG je to jenom asi 4 hod. vlakem. To do VIE rovněž.
QS a ČSA na nikoho nesere, jsou to firmy, které zajímá business, nelétají na vodu a nebudou provozovat firmu zadarmo. Pokud to není business vhodný tak, aby vydělal peníze, proč by měli létat někam, kde budou ve ztrátě. Vy by jste taky nedotoval půlku lidí ze svých peněz, nebo se pletu? Obecně platí, že morávaci využívají VIE, popř KTW když to lze, Čechy letiště v PRG. DOhadovat se, které letiště je lepší nemá smysl. Aspoň za mě se orientuji na letiště, které mám nejblíže, a rozdíl stovku nebo dvě fakt neřeším. Čsas strávený na letiště ve VIE či MUC mě… Číst vice »
Kéž bychom dnes měli prezidenta, který by dosahoval Havlovi alespoň po kolena. Vzpomínáme!
😀
Mě se vždy líbí, jak lidi jako ty vždy mají potřebu dát najevo, jak jim je Ruzyně někde. Je logické, že pokud to má někdo blíže do Vídně, tak pojede raději tam. Ale asi musí být opravdu velký hlupák, aby to považoval za nějaké obecně pravidlo, které by snad mělo platit pro všechny.
brno je super mesto. brnaci jsou super lidi.
a blbecku, kteri brnalum kazi povest, nastesti moc neni.
Možná jste si neráčil všimnout, že v tom baráku na nábřeží poblíž Strossmayeráku už nesídlí centrální plánovací komise. To bych viděl jako jediný důvod Vašeho příspěvku. Každá firma má jaksi právo se rozhodnout sama. AA mají ve Filadelfii hub a právě ony se rozhodly létat až do Tří králů (tedy ne celou zimu). Delta, která z Prahy létá na JFK se tak prostě nerozhodla a bude létat jen v létě. Můžete vysvětlit, co je na tom k nepochopení a za hovadinu? Mně také vadí, že United a Delta létají Prahu jen v létě a ne třeba již v květnu, ale… Číst vice »
Pardon, Delta létá už od poloviny května. United bohužel až od 4.června.
EDIT: Delta už od 1.května.
A budou lítat tou A330 i během zimy?
Ano, budou létat do PHL s A330-200, je to i uvedené v článku.
No oni budou létat v květnu 2020 do Prahy s 767 a 330 bude až od června. Tak jsem tak nějak logicky usoudila, že 330 bude jen do října, a pak v zimě při nižší poptávce to třeba zase převezme 767.
Jen pro zajímavost, AA mají objednáno A321XLR. Až je bude mít, dokázal bych si představit, že linka může létat celoročně a v době nízké poptávky právě s XLR.
A321XLR je zatím ve vývoji a dodání prvních kusů tak za 4 roky. Během té doby se může stát tisíc věcí, třeba může začít lítat ČSA do USA, nebo může přijít megakrize co zařízne všechny současné linky DL/UA/AA do Prahy.