Alstom představil podobu nových jednotek pro Irsko, většina bude bateriová

Jednotka X’trapolis pro Irské dráhy. Foto: AlstomJednotka X’trapolis pro Irské dráhy. Foto: Alstom

Rámcová smlouva počítá s dodáním až 750 vozů.

17 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Jarda

Když začne hořet, nebo dojde k nehode, tak jsem zvedav, jak to uhasí, to budou stavět vlečky do kazdyho rybnika a při požáru tam jednoduse vlak hodi aby se uhasil?

Zbyněk

proč by to mělo hořet?

Pedro72

Irové se fakt činí, je radost se tam vracet a vidět ty změny. DART si já pamatuji jen jako jednu linku kolem pobřeží z Malahide do Bray. A dnes kupují vlaky a chtějí jezdit do Droghedy nebo do Kildare (to je přes 50 km na západ). Kromě toho postavili tramvajové linky.
Ještě kolem roku 2000 měli tu jednu linku DARTu, což je v kontinentálním slovníku něco jako S-bahn, a autobusy. Ty desítky double-deckerů, co se proplétaly kolem O´Connell street, to bylo peklo. Dneska je to mnohem větší pohoda.

Pája

Fakt to nebude mít opěrky na ruce?

Pedro72

To je v S-bahnu rozhodující faktor?

Zlámalík

Až bude někdo brečet, že kvůli nutnému výběrku jsou vozidla každý pes jiná ves… Tady se udělalo výběrko na 5x tolik vozů, co koupili, tak asi mají na dlouhá léta vystaráno. 37 jednotek je skoro to samé, co kupoval JmK Ibalginy.

Kubrt

4x.

Jiří Kocurek

Z výzkumného ústavu šalinového v Šalingradu:
4x RT6 bez výběrka
4x K3R-N bez výběrka
4x VV60 LF bez výběrka
4x T3R.EV bez výběrka

29x EVO2 v soutěži

Alibaba

A kdo by to u nás měl toho tolik koupit, aby měl jistotu, že to množství uživí?

ČD4ever

Umí to max. 160 km/h nebo míň?

Vizualizace s islamistkou

Teda té islamistky na vizualizaci jsem se zhrozil

jal

Víc jsem se zhrozil z chybějících opěrek rukou u sedadel.

A někdo by jim měl říct, že BEMU jsou na nic, jako v debatě o panterech. : – )

Kubrt

V kontextu debaty o baterkových panterech pro MSK stojí za zmínku, že v Irsku budou tyto vlaky jezdit pod napětím 1500 V na trase 2*40 km (ovšem s nějakým dobitím na konečné). Proti tomu je našich 3000 V ještě luxusně vysokých 🙂

Jiří Kocurek

Monet, neříkal někdo v diskuzi o Bechyňce, že nové vlaky na 1500 nikdo nedělá? (Jo vím, tohle by bylo moc velké)

X 1

Většina výrobců je schopna vyrobit co si zákazník naporoučí.
Samozřejmě za patřičnou cenu.

trafopajka

to se kreténům stává běžně

Jiří Kocurek

Mno pamatuju babky v kostele se sátkem na hlavě. Nebyl černý. A chápu i účel, když byly mladé, chránily si účes. Ať už vši a nebo venku saze z komínů, protože se uhlím nejen topilo, na uhlí se také vařilo. Zvyk je železná košile.