Když začne hořet, nebo dojde k nehode, tak jsem zvedav, jak to uhasí, to budou stavět vlečky do kazdyho rybnika a při požáru tam jednoduse vlak hodi aby se uhasil?
Irové se fakt činí, je radost se tam vracet a vidět ty změny. DART si já pamatuji jen jako jednu linku kolem pobřeží z Malahide do Bray. A dnes kupují vlaky a chtějí jezdit do Droghedy nebo do Kildare (to je přes 50 km na západ). Kromě toho postavili tramvajové linky.
Ještě kolem roku 2000 měli tu jednu linku DARTu, což je v kontinentálním slovníku něco jako S-bahn, a autobusy. Ty desítky double-deckerů, co se proplétaly kolem O´Connell street, to bylo peklo. Dneska je to mnohem větší pohoda.
Až bude někdo brečet, že kvůli nutnému výběrku jsou vozidla každý pes jiná ves… Tady se udělalo výběrko na 5x tolik vozů, co koupili, tak asi mají na dlouhá léta vystaráno. 37 jednotek je skoro to samé, co kupoval JmK Ibalginy.
V kontextu debaty o baterkových panterech pro MSK stojí za zmínku, že v Irsku budou tyto vlaky jezdit pod napětím 1500 V na trase 2*40 km (ovšem s nějakým dobitím na konečné). Proti tomu je našich 3000 V ještě luxusně vysokých 🙂
Mno pamatuju babky v kostele se sátkem na hlavě. Nebyl černý. A chápu i účel, když byly mladé, chránily si účes. Ať už vši a nebo venku saze z komínů, protože se uhlím nejen topilo, na uhlí se také vařilo. Zvyk je železná košile.
Když začne hořet, nebo dojde k nehode, tak jsem zvedav, jak to uhasí, to budou stavět vlečky do kazdyho rybnika a při požáru tam jednoduse vlak hodi aby se uhasil?
proč by to mělo hořet?
Irové se fakt činí, je radost se tam vracet a vidět ty změny. DART si já pamatuji jen jako jednu linku kolem pobřeží z Malahide do Bray. A dnes kupují vlaky a chtějí jezdit do Droghedy nebo do Kildare (to je přes 50 km na západ). Kromě toho postavili tramvajové linky.
Ještě kolem roku 2000 měli tu jednu linku DARTu, což je v kontinentálním slovníku něco jako S-bahn, a autobusy. Ty desítky double-deckerů, co se proplétaly kolem O´Connell street, to bylo peklo. Dneska je to mnohem větší pohoda.
Fakt to nebude mít opěrky na ruce?
To je v S-bahnu rozhodující faktor?
Až bude někdo brečet, že kvůli nutnému výběrku jsou vozidla každý pes jiná ves… Tady se udělalo výběrko na 5x tolik vozů, co koupili, tak asi mají na dlouhá léta vystaráno. 37 jednotek je skoro to samé, co kupoval JmK Ibalginy.
4x.
Z výzkumného ústavu šalinového v Šalingradu:
4x RT6 bez výběrka
4x K3R-N bez výběrka
4x VV60 LF bez výběrka
4x T3R.EV bez výběrka
…
29x EVO2 v soutěži
A kdo by to u nás měl toho tolik koupit, aby měl jistotu, že to množství uživí?
Umí to max. 160 km/h nebo míň?
Teda té islamistky na vizualizaci jsem se zhrozil
Víc jsem se zhrozil z chybějících opěrek rukou u sedadel.
A někdo by jim měl říct, že BEMU jsou na nic, jako v debatě o panterech. : – )
V kontextu debaty o baterkových panterech pro MSK stojí za zmínku, že v Irsku budou tyto vlaky jezdit pod napětím 1500 V na trase 2*40 km (ovšem s nějakým dobitím na konečné). Proti tomu je našich 3000 V ještě luxusně vysokých 🙂
Monet, neříkal někdo v diskuzi o Bechyňce, že nové vlaky na 1500 nikdo nedělá? (Jo vím, tohle by bylo moc velké)
Většina výrobců je schopna vyrobit co si zákazník naporoučí.
Samozřejmě za patřičnou cenu.
to se kreténům stává běžně
Mno pamatuju babky v kostele se sátkem na hlavě. Nebyl černý. A chápu i účel, když byly mladé, chránily si účes. Ať už vši a nebo venku saze z komínů, protože se uhlím nejen topilo, na uhlí se také vařilo. Zvyk je železná košile.