Alstom má další velkou zakázku na TRAXX MS3. Railpool jich objednal 50

Lokomotiva TRAXX v barvách Railpool. Foto: AlstomLokomotiva TRAXX v barvách Railpool. Foto: Alstom

Během měsíce Alstom uzavřel smlouvy na 200 nových lokomotiv.

7 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
stopka

No jo. Zda se, že tim se vyresilio dilema Regiojetu, zda do RGJ Pool nakupovat dalsi Traxxy

El Barto

No jo. Zdá se, že si Axel vymyslel další nick. Přeji brzký ban a doporučuji si najít lepšího koníčka, než plevelit diskuze.

Tonda Sehnal

Nejen v ČR ale i od kolegů v DE slýchám nezvykle částo poměrně závažné stížnosti na tuto loko. Proč se jich tedy stále kupuje tolik? Za cenu 5,2 mio € to není úplně láce.
Kolegové popisují poměrně vážné závady, typu umření loko na vypínačce, odpojování pohonů za jízdy, značná nespolehlivost a zamrzání SW aj.
Je to jen tím, že u konkurence z Mnichova jsou dlouhé čekací pořadníky? 🤔

Pavel

Chcete říct že v dřívějších dobách vlaky neměly problémy ? Viz třeba Pendolino nebo City Elephant ?

Jiří Kocurek

Nebo Peršing pojmenovaný podle stejnojmenné rakety krátkého doletu. Byly nespolehlivé… po roce 1989 už ale výrobce mohl nakoupit „západní“ polovodiče, kvalitnějši.

PS: Řada 363 nebyla první loko na světě s polovodičovou regulací, v tomhle ohledu atlaslokomotiv kecá. https://en.wikipedia.org/wiki/SNCF_Class_CC_21000

Leipaer

Ty mašiny jsou zatím všechny v provozu se základním syrovým softvérem 1. Výrobce teď čeká na schválení druhé verze s poměrně dlouhým seznamem oprav a pracuje na dvou dalších nových verzích.

Gajda

Tak tady toho hodně smaže to, že je to půjčovna. Sám s tím jezdit nebude, tím, že už budou stát na kolejích a postačí jim folie na polep, tak kdo bude potřebovat hned, bere co je. K tomu to Alstom nevzdal a nenechal to jak to je a snaží se o vylepšování, který není na týden. To dohromady je asi důvod k nákupu dalších lokomotiv.