Začnu tím, že s těma jmény je to tu na prd 🙂 Já jsem taky Roman ale jiný než ten v úvodu vlákna.
A k tématu. Alaska má A321 neo a A320-200. B737MAX porovnává s těmi A320-200.
Alaska ty 320 „zdedila“ pri fuzi s Virgin America a bylo celkem jasne, ze se jich casem zbavi, protoze jsou nekompatibilni se zbytkem jejich „proudove“ flotily (krome 737 provozuji jeste daseny – prostrednctvim dcerinky Horizon Air). Virgin America nekoupili kvuli letadlum, ale kvuli slotum atd.
A určitě získaly zajímavou slevu za to, že naopak nesjednotí svojí flotilu na A320neo a A321neo a nepustí Boeing k vodě. To by v Seattlu nepůsobilo dobře, ztratit tradičního zákazníka a ještě k tomu na domácí půdě.
Už dělají řádně údržbu? Dříve na to tahle aerolinka pěkně kašlala a stálo to i životy viz let 261
Jak Alaska spočítala, že je B737 řady MAX úspornější než „A320 family“? Nejsem si jistý, že to platí vždy pro všechny varianty a všude.
Nemají neo.
Alaska má 10 A321neo
Přesně tak. https://www.flightradar24.com/data/airlines/as-asa/fleet
Začnu tím, že s těma jmény je to tu na prd 🙂 Já jsem taky Roman ale jiný než ten v úvodu vlákna.
A k tématu. Alaska má A321 neo a A320-200. B737MAX porovnává s těmi A320-200.
A321 je přeci jen trošku větší jak MAX 9, takže k tomu porovnání je vhodná právě ta klasická A320-200
Máte pravdu, moje omluva za chybu. Tak to netuším, kde na to přišli:)
Alaska ty 320 „zdedila“ pri fuzi s Virgin America a bylo celkem jasne, ze se jich casem zbavi, protoze jsou nekompatibilni se zbytkem jejich „proudove“ flotily (krome 737 provozuji jeste daseny – prostrednctvim dcerinky Horizon Air). Virgin America nekoupili kvuli letadlum, ale kvuli slotum atd.
A určitě získaly zajímavou slevu za to, že naopak nesjednotí svojí flotilu na A320neo a A321neo a nepustí Boeing k vodě. To by v Seattlu nepůsobilo dobře, ztratit tradičního zákazníka a ještě k tomu na domácí půdě.
10 neo jsou jen náklady navíc, když chtějí mít zbytek Boeing.