Airbus poprvé vzlétl se svým novým letadlem A321XLR, cestující má vozit od roku 2024
První let A321XLR. Foto: Lutz Borck / Airbus
První testovací letadlo vzlétlo z hamburského letiště Airbusu.
První testovací letadlo vzlétlo z hamburského letiště Airbusu.
Sem nevěděl že letadlo vozí
Ano pane profesore. Tak už to víte. Já s tím nemám problém. A jinak něco zajímavého k A321xlr?
Komfort nikdy takový jako v širokotrupém stroji nebude, teda určitě ne s 180-220 cestujícími na palubě. To je prostě marketingový BS.
Uz jste nekdy letel se 777 v konfiguraci 3-4-3 uprostred? Ja bohuzel ano… A321xlr otevre mnoho novych non-stop tras, ktere jsou dneska s 1 prestupem. Ja osobne preferuji non-stop, a to klidne v narrow body, pokud je cena prijatelna. V narrow body 757 jsem letel 9h direct, z toho 7h non-stop, a spatne na to nevzpominam, narozdil od te 777 uprostred…
Tak, je fakt že widebody má větší volnost vnitřnho uspořádání, třeba 3-3-3 nebo dokonce 2-4-2, kdežto u narrowbody máte prakticky jen 3-3 nebo 2-2, ale jinak neexistuje fyz. zákon proč by nemohl být i narrowbody pohodlný… hodně záleží na objednateli.
Cenu za prvni prispevek o tom, narow body nebude nikdy tak pohodlne jako widebody dostava…
Co treba spis resit roztec mezi sedackami, typ sedacek, pocet WC, ale ne jadro pudla je v chybejici druhe ulicce…
Mě vždycky fascinuje ta snivá idea komfortu v širokotrupém letadle. Nějak si na nic takového ze svých cest nevzpomínám. Sice ty kolosy mám rád, ale že by to bylo nějak komfortní (na First ani bussines nemám, přiznávám).
Celé je to prostě o tom, jak prostornou máte sedačku. Můžete letět na gauči v trubičce byzjetu a bude to prima komfortní a nebo economy třeba v 777 bez slim sedaček a budete vyřízenej.
Plus ještě, přecejen ten celkový počet dohromady v tom šírokém éru bude minimálně psychicky působit jako „velký dav“ to prostě v tom menším éru bude „menší kolektiv“ o něco příjemnější i při jinak stejné hustotě…
Já teda nevím, zažil jsem dost letů jak ve wide tak i narrow body a že bych pozoroval nějaký extra rozdíl. Stejně člověka zajímá kvalita sedadla, IFE, místo na nohy/sklopitelnost sedačky, palubní servis a popřípadě vzdálenost od kuchyňky (pokud se chcete vyspat). Ale nikdy mi nepřišlo že trojka u okna v narrow je úplná jiná jak ve wide. Pokud bude mít narrow body srovnatelné IFE, sedačky a servis tak absolutně nevidím problém proč bych nějakou kartší trasu neletěl přímo místo nuceného přestupu wide/narrow popřípadě narrow/wide/narrow.
Airbus A380 společnosti British Airways (BA292) ve výšce 30 000 stop mělo problém s valící se vodou po schodech.
https://www.youtube.com/watch?v=ZtMXWoXpkZg
Nějak jsem nepochopil, co jste chtěl říct.
To je přesně ono, prostě většina dá mínus, protože airbus vs boeing a co to tady dělá.
Já jen tuhle novinku našel, zaujala mě, co vše je možný v letadle zažít..a pokud to není jako článek, asi je to špatně, že?
Náhodou mě to video zaujalo. A asi bych na ně jinak nenarazil. Tohle v letadle prospikovane elektronikou v 30.000 FT nechcete zažít.
Článek je o A321XLR, tudíž váš komentář je zcela mimo mísu.
A kam jsem ho měl asi dát? Někam do rok starýho článku?
Nikam sem. Od tohoto jsou různá diskuzní fóra, zde je diskuze o konkrétním článku.
Nebo aspoň připsat nějaký úvod jako „Toto se netýká probíraného tématu, jenom to sem vkládám náhodně“ jinak působíte jako makeš…