cargo

Airbus našel kupce na svůj dálkový propadák. Utajený zákazník koupí čtyři A330-800

První let A330-800. Foto: AirbusPrvní let A330-800. Foto: Airbus

Společnost Airbus získala po dlouhé době nový kontrakt na nové letadlo Airbus A330-800. Podle pravidelné měsíční zprávy o počtu objednávek

Zpět na článek
16 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Nicky

Čas pro tohle letadlo teprve přijde.

FlyingJ

Bál bych se čas pro tohle letadlo je ten tam protože jeho konkurent je dreamliner, který už léta 9 let a posbíral o 1000+ objednávek víc.

Bart

Jenže Dreamliner je letadlo, které na světě už létá 9 let, a A330-800 je úplně nové letadlo. čas tohoto letadla teprve přijde. Jak už je v článku, A330-800 je náhrada za A330-200, jenže A330-200 není tak staré letadlo, takže to aerolinky nebudou hned vyřazovat. Takže čas tohoto letadla teprve přijde, až budou aerolinky vyřazovat A330-200.

Bludný Elektron

Otázka je, jaké byly reálně náklady na vývoj…může se jim to vyplatit i při malém počtu prodaných kusů…

Karel

Na vývoji se dá jistě hodně ušetřit, pokud se to nebere tak smrtelně vážně.

Adrian

Pokud to byl vtip, tak celkem blbý…

Y.K.

Nic katastrofálního to nebude, A330-800 a A330-900 jsou konstrukčně stejná letadla, liší se „jen“ délka trupu.

TGm

Ano, čas tohoto letadla přijde. Škoda, že ČSA nejsou schopny takové letadlo získat do své dálkové flotily, čítající jeden dosluhujici pronajatý kus.

Jen tak

A co by, milý TGm, ČSA dělaly s dálkovou flotilou?

K čemu by jim byla?

Richard P.

Treba v sobotu rano litat do Barcelony a v lete do turecke Antalye.. 🙂 jina dalkovka u CSA mne tedka nejde na mysl, mozna Island…. 🙂

TGm

Minulý týden jsem s nimi letěl, pesimistické JenTak, a snaží se maximálně držet úroveň servisu, nechtějí padnout na úroveň Smartwings. Pokud nebudou mít vlastní nová letadla a středně dlouhé lety budou obsluhovat B737 MAX půjčená od SW, tak na krátkých letech do sousedních států jim po vyřazení ATR zbyde jedna A319 a do dvou tří let budou zcela vaporizovány neb nemají s čím a kam létat.

Bart

ČSA budou mít nová letadla. Na jaře 2021 by měly mít první A220, ATR budou vyřazovány příští rok, takže asi budou na přechodnou dobu na některé krátké lety nasazovat A319 nebo 737-700 atd. (což už trochu dělají už ted‘) A také v roce 2025 budou mít A321XLR, takže se dá předpokládat, že nějaké nové dálkovky otevřou (např. do New Yorku atd.).

Jen tak

Tak znovu .. co by dělaly ČSA s dálkovkami, když nemají short a medium haul flotilu, kterou by ty dálkovky plnily?

již po několikáte si svými vlastními argumenty popřel předchozí tvrzení .. to už chce se fakt dost snažit 🙂

TGm

Porotci na Českých aeroliniích ocenili mimo jiné, že omlazuje svou flotilu letadel. „Očekávají nové letouny na dlouhé vzdálenosti, představují nové salonky, vybavení a mnoho dalšího,“ uvedli sudí. Předseda společnosti Capa Peter Harbison pak vyzdvihl, že si společnost snaží udržet svou pozici vůči rostoucí a stále tvrdší konkurenci a modernizuje co jí finanční síly stačí.

Jen tak

Tak znovu .. co by dělaly ČSA s dálkovkami, když nemají short a medium haul flotilu, kterou by ty dálkovky plnily?

Gajda

V A380 taky věřili