Airbus musel odtajnit skutečné ceny letadel. Oproti ceníku jsou levnější o polovinu
A350-1000 pro Qatar Airways. Foto: Airbus
Zatímco oficiální katalogové ceny nových letadel jsou běžně přístupné, skutečné znají obvykle jen výrobci a jejich zákazníci, případně leasingové společnosti.
Proč zde není uvedeno A380, to už to letadlo rovnou stáhli i za katalogů?
Minulý týden řekli, že už se dál nebude prodávat ani nabízet. Proto není důvod ho zveřejňovat.
To je docela škoda. Letadla se přeci vyrábí na zakázku. Teoreticky by ho stále mohli (dejme tomu do roku 2020, než se rozpadne dodavatelský retězec) držet v katalogu. Je to sice malá šance, ale své zákazníky by si mohl najít.
Jojo, máte-li dost v prasátku, napište jim, že byste nějakých 20 kousků bral, oni si pak už dají tu práci vám cenu udělat…
Ono je ještě velký rozdíl, o jak velkou objednávku se jedná. U těch největších múže být sleva i přes 50%, ale u malých zakázek na pár kusú jsou slevy výrazně menší. Proto taky rúzné holdingy obědnávájí letadla pro jednotlivé aerolinky najednou.
Řekl bych spis leasingové společnosti objednají 100 letadel pro XX společnosti, tak jako arval u aut. Žádné holdingy.