cargo

Airbus musel odtajnit skutečné ceny letadel. Oproti ceníku jsou levnější o polovinu

A350-1000 pro Qatar Airways. Foto: AirbusA350-1000 pro Qatar Airways. Foto: Airbus

Zatímco oficiální katalogové ceny nových letadel jsou běžně přístupné, skutečné znají obvykle jen výrobci a jejich zákazníci, případně leasingové společnosti.

Zpět na článek
6 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Tomáš

Proč zde není uvedeno A380, to už to letadlo rovnou stáhli i za katalogů?

Martin

To je docela škoda. Letadla se přeci vyrábí na zakázku. Teoreticky by ho stále mohli (dejme tomu do roku 2020, než se rozpadne dodavatelský retězec) držet v katalogu. Je to sice malá šance, ale své zákazníky by si mohl najít.

KLKL

Jojo, máte-li dost v prasátku, napište jim, že byste nějakých 20 kousků bral, oni si pak už dají tu práci vám cenu udělat…

MildaIV

Ono je ještě velký rozdíl, o jak velkou objednávku se jedná. U těch největších múže být sleva i přes 50%, ale u malých zakázek na pár kusú jsou slevy výrazně menší. Proto taky rúzné holdingy obědnávájí letadla pro jednotlivé aerolinky najednou.

Ondra

Řekl bych spis leasingové společnosti objednají 100 letadel pro XX společnosti, tak jako arval u aut. Žádné holdingy.