Airbus dodal A350-900 s nejvíce sedačkami. Letoun pro 432 cestujících pořídil nový španělský dopravce
A350-900 v barvách World2Fly. Foto: Airbus
V letadle jsou pouze sedačky ekonomické třídy.
V letadle jsou pouze sedačky ekonomické třídy.
Letadlo vypadá parádně, ale ten sardinkoidní interiér musí připomínat posluchárnu PVS při tolik „oblíbených“ hodinách PŠM za časů socialistického vojančení – tedy spíše jančení v někdejší ČSLA. Raději dávám přednost méně kapacitním letadlům, a to i kvůli rychlejšímu odbavení cestujících při odletu i příletu. Jsou samozřejmě letiště, kde odbavování velkoletadel zvládají bravurně, jako např. Dubai, Bangkok, Istanbul, Frankfurt…Ale na mnoha jiných letištích to je o nervy: toho času, než se 400 a více cestujících dostane do/z letadla, čekání na zavazadla je nekonečné, fronty před pasovými a celními kontrolami dosahují závratných délek, váš vzácný čas přitom ubíhá. To se pak zážitek… Číst vice »
Ještěže jsou Španělé tak prťaví…
Asi to není konfigurace k chlubeni. Měřím 193 cm a cesta tím bude víc tortura, než požitek, ale letadlo je to nádherný.
30“ ve W2f oproti 31“ co mají v A350 např. BA.. Ten rozdíl nepoznáš. Je to prostě jen full Y, proto tolik sedadel
Troufám si tvrdit, že 2,5 cm poznám. Já krátké lety v Ryanu zvládnu úplně v pohodě. Ale let do Karibiku bude tímhle letadlem fakt ultimativni test.
No, ale ty starší letadla s těma sedačkama co v nich mají u RYR taky nic moc. Zato ty nový jsou s 31″ už v pohodě, taky nejsem malej a nemám kolena v sedačce předemnou, ale pořád je to 31″. Tady mají 30″ a sedačky bůhví jaký
To bude sardinkárna à la Smartwings…..
Bohužel jsem nikde nezjistil rozestup sedadel, neví někdo? Tipuji 31″
Bohužel jen 30″
Tak tomu na letu do Karibiku říkám velkej masochismus
30 oproti 31 co mají velcí dopravci nerozeznáš..
Auu. Když měříte přes 190 cm je pro vás velmi bolestivé takto natěsnán třeba i z Prahy na Maltu. Natož do Karibiku. Občas musím se svými 193 cm připlatit za let se společností, co má i v economy pro mne přijatelný prostor.
Tak Španělé a obyvatelé Latinské Ameriky jsou obecně menší, než obyvatelé Střední a Severní Evropy. Jelikož tato společnost otevírá linku mezi Madridem a Střední Amerikou, je jasné, že rozstup sedaček jim na této úrovni zase až tak nevadí. Navíc jde o low cost aerolinie, takže se tak nějak počítá, že komfort nebude to, čím chtějí zaujmout. Kdo má 190 a víc, tak už určitě vi, že ho v letadle nebude jako první zajímat jestli si může v letadle koupit kafe, ale jestli se tam vůbec vejde.
Nebo si připlatit/vybrat místo u nouzového východu. Někdy to vychází překvapivě výhodně.
Au, díky za odpověď. To se jim nepovedlo…