Počítá se s tím, že by ČSA ještě někam létaly? Jako že by ta dvě OK letadla létala na nějakých OK linkách? Naivně jsem předpokládal, že pokud se bude leasovat druhé letadlo, tak přibyde aspoň druhá linka, ale teď si spíš myslím, že do Paříže budou i dál létat QS a ten OK-IOO si možná v den 100. narozenin udělá otočku z Prahy do Bratislavy, nebo tak něco. A jinak budou oba OK stroje někde v tramtáriích a v létě možná pomáhat s návozem koupáků do Hurghady.
Prostě každá měna dobrá, důležitý je, když už tu značku ČSA a prefix OK ještě máme, točit ty mašiny tam, kde to nese a ne předvádět se domácímu publiku :-)!!!!!!!!!
lii
1 rok
Tvrdík odešel před 20 lety. Neznám žádnou jinou firmu, kde by bylo možné se dvacet let vymlouvat ani ne na minulého šéfa, ale na někoho před 20 lety. Vždyť už je to trapné a pořád to všichni opakujou jak na kolovrátku.
Dlouhodobe strategie se bezne delaji i na 20 let dopredu. Pokud udelate riskantni strategii, podepisete objednavky a kontrakty za mraky penez s tim ze to budete odepisovat a ta strategie stoji za hovno tak pokud rovnou nezkrachujete tak Vas to klidne polozi tak ze si uz neskrtnete
Není na tom nic trapného, tehdy se nastavil směr co trval velmi dlouho, když se zavážete k nákupům (i nevhodných) letadel, rozprodáte kde co, tak to nějaký čas trvá, než to firmu dostane na dno. Akorát skončí bez majetku a to se přesně stalo. A hned co si je koupí Smartwings přijde covid a to je poslední rána, když nejde vydělávat ani minimum.
Částečně máte pravdu, co si budeme povídat, vedení po Tvrdíkovi se také moc nevyznamenalo, ale ty rány, které on tomu dal měly na další osud aerolinií zásadní vliv.
Je jistě výhodné, když dopravce pronajímá letadla jiným společnostem. Samozřejmě to nesmí být na úkor vlastních linek. Chystají ČSA něco v rámci oslav 100 let? Třeba den otevřených dveří, výstavu letadel apod.
Pokud by někoho zaujímalo, co dělá bývalá WAA… ještě lítá a na důchod ještě nevypadá 😉 https://youtu.be/xZLQQOY6xGk
Vypada lip nez u CSA, ale pokrok doby no…
Počítá se s tím, že by ČSA ještě někam létaly? Jako že by ta dvě OK letadla létala na nějakých OK linkách? Naivně jsem předpokládal, že pokud se bude leasovat druhé letadlo, tak přibyde aspoň druhá linka, ale teď si spíš myslím, že do Paříže budou i dál létat QS a ten OK-IOO si možná v den 100. narozenin udělá otočku z Prahy do Bratislavy, nebo tak něco. A jinak budou oba OK stroje někde v tramtáriích a v létě možná pomáhat s návozem koupáků do Hurghady.
Nedokážu pochopit, kdo i po covidu nadává na koupáky (předtím jsem to chápal), jedině zoufalec, který si neváží své práce…
To jsem taky nikdy nechápal, i na airways.cz, proč má nějaký ubozak vždycky potřebu navázet se do lidi, co cestují letecky k moři
To jste vůbec nepochopil jde o to jak a jakým způsobem. Po deseti letech práce na letišti bych vám mohl vyprávět
koupáci jsou divní lidé
Prostě každá měna dobrá, důležitý je, když už tu značku ČSA a prefix OK ještě máme, točit ty mašiny tam, kde to nese a ne předvádět se domácímu publiku :-)!!!!!!!!!
Tvrdík odešel před 20 lety. Neznám žádnou jinou firmu, kde by bylo možné se dvacet let vymlouvat ani ne na minulého šéfa, ale na někoho před 20 lety. Vždyť už je to trapné a pořád to všichni opakujou jak na kolovrátku.
Dlouhodobe strategie se bezne delaji i na 20 let dopredu. Pokud udelate riskantni strategii, podepisete objednavky a kontrakty za mraky penez s tim ze to budete odepisovat a ta strategie stoji za hovno tak pokud rovnou nezkrachujete tak Vas to klidne polozi tak ze si uz neskrtnete
Není na tom nic trapného, tehdy se nastavil směr co trval velmi dlouho, když se zavážete k nákupům (i nevhodných) letadel, rozprodáte kde co, tak to nějaký čas trvá, než to firmu dostane na dno. Akorát skončí bez majetku a to se přesně stalo. A hned co si je koupí Smartwings přijde covid a to je poslední rána, když nejde vydělávat ani minimum.
Částečně máte pravdu, co si budeme povídat, vedení po Tvrdíkovi se také moc nevyznamenalo, ale ty rány, které on tomu dal měly na další osud aerolinií zásadní vliv.
Před 20 lety byl ministrem obrany. Vím to přesně, protože jsem kvůli jeho nerozhodnosti musel jako poslední ročník na vojnu…
Když vám jedna manželka zničí život,také uteče 20 let,ale následky jsou celoživotní
Prezentace ostudy…
Šimáně a Vik dali ČSA definitivní ránu do zad.
Ránu do zad dala (nejen) ČSA především opoziční smlouva ODS-ČSSD.
Šimáně a Vik? Jasně.
A to přesně čím? Přinesli covid a tím nemožnost si vydělat na živobytí? ČSA dal první ránu politický vliv a poslední pandemie.
Ta další A320 není OK-100 ale OK-IOO
díky za upozornění, automatické opravy.
Je jistě výhodné, když dopravce pronajímá letadla jiným společnostem. Samozřejmě to nesmí být na úkor vlastních linek. Chystají ČSA něco v rámci oslav 100 let? Třeba den otevřených dveří, výstavu letadel apod.
Tady by se spíše hodila minuta ticha … A ještě můžeme vzpomenout na pana Tvrdíka kam to dovedl.
Mám obavy, že spíš chystají vlastní pohřeb – bohužel.
Mám se smát, nebo plakat?
Kdy bude ta dalsi 320? Zatim se o ni 4 mesice jen mluvi.
Tak alespoň to bude stát tolik peněz „olepit celou flotilu“ :))
To je opravdu smutné. 100 let a co se z nich za tu dobu stalo.
Já bych tu dobu upřesnil na: Od doby Jardy Tvrdíka….