airBaltic převzal dvacátý A220, v Praze se ukázal poprvé i v nátěru s litevskou vlajkou

Airbus A220-300 společnosti airBaltic v barvách litevské vlajky v Praze. Foto: Letiště PrahaAirbus A220-300 společnosti airBaltic v barvách litevské vlajky v Praze. Foto: Letiště Praha

Letecká společnost airBaltic převzala v těchto dnech už dvacátý Airbus A220-300 a dostala se tak počtem těchto letadel na původně

8 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Vitapb

Praha – Gdaňsk prosííííím

Yellowhammer

Ta A220 se mi tak líbí, že s nimi asi poletím jen tak 😀

Nekdo

muzu vrele doporucit a podepsat vse, co pise VaBa pod nami. po dvou sluzebnich cestach s nimi (duben 2018 a brezen 2019) jsem byl natolik navysost spokojen, ze jsem je letos pouzil i pro dovolenou s malym synem. taky byl nadsen a uzili jsme si i velmi dlouhy (asi 23 hod.) prestup v Rize, prakticky zadarmo jsme se podivali na dalsi zajimave misto.

VaBa

Super společnost, super personál, super poměr cena / kvalita. Několikrát jsem s nimi letěl a byl jsem spokojený.

Ales

Spolecnost, ktera to ma v hlave a obchodnim planu srovnane a vi co dela. Ma jasny plan a snazi se ho plnit a ne jako nas byvaly narodni dopravce.

Nekdo

presne tak. navic maji i jasne zadani od Lotyskeho statu a nemusi produkovat zadny zisk, ani sanovat problemy statniho rozpoctu, staci kdyz jedou na cernou nulu (kdysi o tom celkem hezky mluvil jejich obchodni reditel, mimochodem ze Slovenska…)

Apex

Ano, v Lotyšsku pochopili, že když už chtějí mít státem vlastněné aerolinky, tak je lepší svěřit provoz odborníkům a moc do toho nekecat. Na druhou stranu není ale možné pominout, že je stát už 2x zachraňoval….

Nekdo

to je v poradku. jenze u nas stat CSA nezachranoval, naopak tam nasadil ruzne TVRDikovE opatreni a v lepsich letech z nich naopak tahal dividendy. Lotyssko alespon vi, ze kdyz je nechaji zit a nechaji to ridit odborniky, tak sice z toho nebudou prime zisky, ale pritahne to dalsi business, mozna i turisty a zlepsi konektivitu. coz jsou z pohledu financi externality, ale pro stat to je celkem urcite vyhodne…
a mimochodem, za stejnych okolnosti bychom snad i my byli ochotni tolerovat kdyby stat aerolinky zachranoval…