AirBaltic mají novou strategii, růst čekají nejdříve v roce 2022
Airbus A220-300 nasazuje aerolinka nově i na lety mezi Rigou a Prahou, z jedenácti letů týdně pokrývají tyto stroje většinu. Foto: Jan Sůra
Dozorčí rada lotyšského dopravce airBaltic schválila novou strategii pro jednu z nejrychleji rostoucích aerolinek v Evropě. Plán počítá s tím,
No krize. Bude nebude? To, co se zatim deje, je odlozena spotreba. Mohli jsme to videt ted, kdyz otevreli hobbymarkety, jak se tam lidi nahrnuli. Ted jde jenom o to chvili udruet cash flow a.mit.nejakou hotovost. Zvlastni je, ze je dost spolecnosti, co nejsou schopny tohle zvladnout 2 mesice. Jakmile zas bude mozne nejak bezpecne letat, tak lidi zas hupnou do letadel. Co by mely vsechny letecke spolecnosti na svete udelat je zacit zkoumat ten vir a jeho sireni v letadle.treba nakonec zjisti, ze v letadle je sussi vzduch a nesiri se tak daleko, takze bude treba mit smysl letat… Číst vice »
A vam prijde, ze autobus do Londyna je ekologictejsi nez letadlo? Nebo mam jet transsibem do Vladivostoku a pak lodi do Japonska? A Vy uz jste se vratil do drevene chaloupky?
Někdo si tu asi domyslel něco, co tam ani nebylo napsáno.
Bohužel se obávám, ze s tou ekologii to bude horší. V zájmu přežití aerolinek se spíš odloží zavádění nějakého příspěvku letecké dopravy k ochraně klimatu. Jinak ta neschopnost některých velkých firem přežít dvouměsíční výpadek tržeb mě také překvapuje.
11. září vzal jako příležitost Ryanair (a vyšlo mu to), teď AirBaltic. Důvody jsou jiné, velikost společností je jiná, ale tato věc je spojuje.
A jestli je spojí inten úspěch teprve uvidíme :-).
Taky souhlasím Airbaltic je super. Jak je vidět mají nějaký plán jak tuhle krizi přežít. Určitě lepší jak výkřiky od Ryanaira že nebude lítat s prázdnýma sedackama.
Ryanair má v tomhle úplnou pravdu – je to nesmysl.
Drzim palce. Moje oblibena aerolinka. Pro sluzebni cesty i dovolene ve Skandinavii a Pobalti pokud mozno volim prave je…