Air Transat věří úzkotrupým letadlům přes Atlantik, pořídí další čtyři A321XLR

Finální lak prvního A321XLR. Foto: AirbusFinální lak prvního A321XLR. Foto: Airbus

Nová letadla doplní na letech do Evropy flotilu A321neoLR.

Zpět na článek
7 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Pájin

Pardon, neoLR mě trochu rozhodil. Zaspal jsem ceoLR? Jenom se ptám, jestli mi něco neuniklo. Tentokrát nerejpu 🙂

mrondycz

Pokud to mám v hlavě utříděno správně tak existuje A321ceo a A321neo. A321neo je osazeno buď motory CFM LEAP nebo PW 1130G-JM. A321ceo pak klsaickými CFM56 nebo IAE….
Neo LR nebo XLR mají/budou pravděpodobně mít rovnou opět buď motory CFM LEAP nebo PW řady 1000G, tedy opět „neo“.
U představení svých A321 neo LR skutečně dopravci toto označení uvádí, u XLR jsem ho ještě nezachytil…. Buď už je to moc složité označení nebo už se již tyto moderní motory berou jako standard.
Jen můj názor, jestli někdo ví víc nebo přesněji, rád se něco přiučím 🙂

Erik

Pokud jako cestujici budu mit na vyber, jestli tuto cestu uzko/siroko trupy, tak jednoznacne siroko.

MildaIV

B 757 byla přes atlantik poměrně dost oblíbená. Menší letadlo, znamená méně lidí a tedy i méně hluku. Menší šance na uřvané děti atd.

Air Traveller

uz jenom chybi konstatovani, ze jentam malo zachodku 😀

Npor.Pavel Vodsloň

Ano je tam málo záchodů. A ta konfigurace až 220 pax musí být doopravdy úžasná.

Gajda

I u Air Transat, u které mají A330 konfiguraci 3-3-3 místo klasické 2-4-2 a tak v každé řadě sedí člověk navíc? Tam bude A321 lepší volba