Air New Zealand má problém se svým nejdelším letem. Kvůli silnému větru musí redukovat počet míst.
Boeing 787-9 společnosti Air New Zealand. Foto: Auckland Airport
Větry jsou silnější, než dopravce plánoval. Část lidí muselo z USA na Nový Zéland s přestupem.
V New Yorku se jim po čase začnou štosovat Kiwi.
Kdyby měl Air New Zealand A350-900URL, tak asi tento problém neměl.
Nemá náhodou LR nádrž navíc na úkor počtu cestujících?
To má, ale asi by nebyl problém upravil LR pro 180 lidí. On by to asi zvládl doletem i A350-1000 a tam by se těch 180 a víc lidí určitě vešlo.
Inu, větru dešti neporučíš.
17h let v 3-3-3 dreamliner economy a sviezi? To budu servirovat pred pristatim koks?
Kdysi jsem letěl SIN-LHR v C class Qantasem. Při boardingu byl ale nějaký problém s overbookingem z předchozího letu a tak se vedoucí naší skupiny (zdravím Petra D.) obětoval a nechal se přesadit do economy. Ta troska, která místo něj vystoupila v Londýně, se nedá zapomenout. Až jsme se my ostaní, vyspalí a vysmátí, cítili trapně a provinile, i když to byla jeho volba. A to byl Qantas s tehdy novým a nejlepším produktem. Takže ať si každý létá jak chce, ale představa, že někdo poletí v economy ráno v šest přes Frankfurt do L.A., aby tam byl v jednu… Číst vice »
Tak to jste asi nikdy nepracoval pro jakoukoliv malou českou firmu. Tam se toto vůbec neřeší. Dostanete to rozkazem, a když se vám to nelíbí, můžete místo na obchodní jednání do L.A. letět na Úřad práce.
Když tam budeš v jednu tak ve čtyři možná projdeš ven z letiště…
Selektovat pasažéry podle hmotnosti 🙂
Anebo těžším pasažérům neumožňovat přepravu kufru.
Budou muset zhubnout aby se jim cestující nehromadili v New Yorku.