Air France vyřadí do dvou let první A380, KLM skončí s jumby do roku 2021
A380 v barvách Air France. Foto: Air France
Letecká společnost Air France je dalším dopravcem, který oficiálně oznámil, že skončí brzy s provozem části letadel Airbus A380. Z
Je vidět, ze tam, kde jsou silné odbory (AF), je provozní zisk výrazně menší (např. časté nesmyslné stávky kvůli malichernostem v podání letušek AF). Odbory = pomalá, leč jistá zkáza. RYR si pustil odbory loni k tělu a uvidíme za 5 let, kde budou… SWG (vyjma dnes již nicotného ČSA) odbory nemají a firma stabilně roste (ať je ropa drahá nebo levnější), kupují nové letadla a koupit si letenku (po Evropě) na QS může 95% ekonomicky aktivního obyvatelstva ČR. Je s podivem, že EU reguluje kde co, ale odborům křídla nepristrihne….
Casper: A co třeba Škoda auto a odbory a zisk ? Píšete nesmysly a jen to co se Vám hodí. Celosvětově žádná přímá úměra mezi odbory a výši zisku není.
Ma prabdu. Odbory jsou v rade firem obrovsky pruser.
No, a skodovka a odborari… otazka je, jaky zisk by mela skodovka bez odboraru – jsem si jisty, ze vyrazne vyssi.
Jistě, že by byl výrazně vyšší. A taky by tam dělalo výrazně víc cizinců z východu za výrazně nižší mzdu. Odbory nejsou výhra, ale své místo ve společnosti prostě mají. Myslím ty fungující – ne trapky typu OSŽ…
Článek a následný komentář se týkal odborů v letectví. Kde odbory nepůsobí nebo nejsou radikální (v letectví) je rozvoj i když jsou léta chudší. Tam, kde působí, dříve či později dovedou firmu do průšvihu, protože každý rok chteji víc a víc a co mají zminula berou jako standard… Když je růst, firma to většinou ustojí. Když přijde recese, přichází rozčarování. Najednou nikdo nemá nic a propouští se nebo firmy krachují. Odboráři (bossove), když přijde na lámání chleba, Vaši hypotéku nebo nákupy platit nebudou. Ale fungující firma Vam pošle každý měsíc to, co mate v pracovní smlouvě. Vše ostatní řeší trh… Číst vice »
Je tam i ukončení provozování ATR. Zdá se, že regionální lety s menší kapacitou skutečně ztrácejí podporu mezi aerolinkami.
nedelejte paniku 🙂 air france dokonce ani sama zadna atr nema. Jedna se o letadla hopu, ktera jich ma sest.
Nejde samozrejme o ustup z regionu, jen o nahradu malymi jety – airbus 220, pripadne embraer