Air France vyřadí do dvou let první A380, KLM skončí s jumby do roku 2021

A380 v barvách Air France. Foto: Air FranceA380 v barvách Air France. Foto: Air France

Letecká společnost Air France je dalším dopravcem, který oficiálně oznámil, že skončí brzy s provozem části letadel Airbus A380. Z

7 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Casper

Je vidět, ze tam, kde jsou silné odbory (AF), je provozní zisk výrazně menší (např. časté nesmyslné stávky kvůli malichernostem v podání letušek AF). Odbory = pomalá, leč jistá zkáza. RYR si pustil odbory loni k tělu a uvidíme za 5 let, kde budou… SWG (vyjma dnes již nicotného ČSA) odbory nemají a firma stabilně roste (ať je ropa drahá nebo levnější), kupují nové letadla a koupit si letenku (po Evropě) na QS může 95% ekonomicky aktivního obyvatelstva ČR. Je s podivem, že EU reguluje kde co, ale odborům křídla nepristrihne….

Placebo

Casper: A co třeba Škoda auto a odbory a zisk ? Píšete nesmysly a jen to co se Vám hodí. Celosvětově žádná přímá úměra mezi odbory a výši zisku není.

Jen tak

Ma prabdu. Odbory jsou v rade firem obrovsky pruser.

No, a skodovka a odborari… otazka je, jaky zisk by mela skodovka bez odboraru – jsem si jisty, ze vyrazne vyssi.

Martin Hanzal

Jistě, že by byl výrazně vyšší. A taky by tam dělalo výrazně víc cizinců z východu za výrazně nižší mzdu. Odbory nejsou výhra, ale své místo ve společnosti prostě mají. Myslím ty fungující – ne trapky typu OSŽ…

Casper

Článek a následný komentář se týkal odborů v letectví. Kde odbory nepůsobí nebo nejsou radikální (v letectví) je rozvoj i když jsou léta chudší. Tam, kde působí, dříve či později dovedou firmu do průšvihu, protože každý rok chteji víc a víc a co mají zminula berou jako standard… Když je růst, firma to většinou ustojí. Když přijde recese, přichází rozčarování. Najednou nikdo nemá nic a propouští se nebo firmy krachují. Odboráři (bossove), když přijde na lámání chleba, Vaši hypotéku nebo nákupy platit nebudou. Ale fungující firma Vam pošle každý měsíc to, co mate v pracovní smlouvě. Vše ostatní řeší trh… Číst vice »

Johnny998

Je tam i ukončení provozování ATR. Zdá se, že regionální lety s menší kapacitou skutečně ztrácejí podporu mezi aerolinkami.

Jen tak

nedelejte paniku 🙂 air france dokonce ani sama zadna atr nema. Jedna se o letadla hopu, ktera jich ma sest.

Nejde samozrejme o ustup z regionu, jen o nahradu malymi jety – airbus 220, pripadne embraer