Air France mění dálkovou flotilu. Koupí dalších deset A350, nahradí jimi A380
Airbus A350-900 společnosti Air France. Foto: Airbus
Letecká skupina Air France-KLM koupí od Airbusu dalších deset letadel A350-900. Celkem jich má tak objednáno už 38. Letadla budou
A tak, milé děti, končí další francouzský megalomanský projekt v dýmu a plamenech :-)). Doufám, že jejich komunistický projekt „sjednocené Evropy“ ho bude brzy následovat.
AirFrance má tu nevýhodu, že každý rok jim až stovky milionů euro odsají ze zisku stávky jejích zaměstnanců.
Na druhou stranu mají KLM, aby jim vydělávalo a francouzské netáhla mohly dvakrát do měsíce stávkovat.
JJ, ten jejich středověký cechovní systém s 50 různými důchodovými schématy se dost podobá Řecku :-).
Jo budoucnost je momentalne v mensich uspornych letadlech letajicich primo do vice destinaci ve vice casech. Pripadny nedostatek pilotu by se dal vyresit uvedenim autonomne rizenych letadel s jednim zaloznim pilotem na palube a moznosti dalkoveho pilotovani. Kazdopadne by se musela vyresit velka bezpecnostni rizika…
Jj, delat pilota a pilotovat neco jako A350-1000 vzdalene jako dron. A nejlepe jeste k tomu nesedet jenom na „centrale“, ale obcas to delat z domu- homeoffice, to je dreamjob… 😉
😂😂😂Pak je otázka jestli v tom budete chtít být jako pasažér 🤣🤣
Ta představa, že sedím v letadle, které pilotuje někdo z obýváku a kolem něj běhají děti s limonádou…
Rikam. Na palube by byl jeden pilot namisto dvou… Za 2. pilota by poslouzila moznost vzdaleneho rizeni…
Ad1) Ano, k tomu co píšete může dojít a asi i k tomu dojde, byť mi osobně se to líbit nebude.
Ad2) Můj příspěvek byl hlavně na představu o dronu od Richarda P.
Nedojde k tomu. A to ještě hodně dlouho.
Navíc ten vzdálený pilot nemusí být k letadlu připojený celou dobu a múže se měnit. Pro vzlet/přistání se múže připojit pilot, který se specializuje na dané letiště.
Pilot na zemi je nicméně zatracený morální problém. Jako úplná nouzová věc by to mohlo existovat (třeba kdyby zkolabovali oba piloti), ale základ vyhýbání se rizikovému chování je, aby v tom piloti byli s vámi (tedy zásadními rozhodnutími ovlivňovali i svůj život).
a co na to QS? 😀
Nevím, že by na to QS trpěl nějak systematicky, ale kapitáno-ředitel už je zjevně riskantnější kombinace s jednou teplou židlí na zemi. 🙂
No v SW uz pisou pilorum vypovedi😀
A tak by to mohlo byt v aute, ve fabrice, ve vlaku. Vsichni budem sedet doma, protoze staci jeden operator a budem pobirat davky, takze to vlastne vyjde stejne :))))
Například to, že vzdálenému pilotovi rupne v bedně. Jeho to nezabije.
Odstup Satane, do takového letadla bych nikdy nevlezl.