Air Canada věří úzkotrupým letadlům pro spojení přes Atlantik, kupuje dalších 6 A321XLR

A321XLR v barvách Air Canada. Foto: AirbusA321XLR v barvách Air Canada. Foto: Airbus

Airbus má na letadlo již přes pět set objednávek.

13 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
kanafasik

Když já nevím. Mně to narrow body furt evokuje IL62. Já osobně fakt preferuji Nad 5 hodn letu wide body. I když pravda svého času jsem letěl s Martin Air AMS-KTM 757.(via SHJ) A docela to šlo.. . Ovšem samozřejmě 747 nebo 787 pak byla na jiných cestách jiná káva.

František Hučava

No nevím, problém není ani tak v záchodcích a možná ani v binech, ale hlavně v té jedné uličce. Jakmile je tam servis (a to je na TATL letech často), tak se ani na ten záchod nedostanete. Já se teda tomuto typu letadel na dlouhé lety vyhýbám.

M.D.

Zajímavé, že v 757 je to úplně stejné s tou uličkou a normálně to funguje.

IvoK

Az na to, ze servis se casto podava v jeden okamzik v obou ulickach zaroven. Navic cena a cetnost letu dovedou zazehlit i pripadne nepohodli z pohledu cestujiciho.

David

Tak to jsem ještě neslyšel. A co když mě servis ve widebody a jedou oba zároveň? Navíc A321 již mají záchody i uprostřed u nouzaků. Takže tento argument je také paseé

Y.K.

Já jsem tedy vždy zažit „paralelní servis“ v obou uličkách najednou. V tomhle fakt rozdíl není.

JKnotek

Uz nemusia len verit, ked vidia ze to niektorym funguje uz z LR(Transat, Lingus, SAS, TAP ), portugalci dokonca do Brazilie. XLR to len zlepsi, pretoze sa stanu dosiahnutelna aj stredna EU. Za mna must have Aero v kazdej linke, ktora mysli right sizing a efektivitu cross atlantic letov vazne.

Apex

Tento typ má zjevně našlápnuto na to, co si dříve slibovali od 787-8, tj. propojení destinací s nižší poptávkou bez nutnosti přestupovat v nějakém hubu. A v konfiguraci kolem 200 cestujících by let mohl být srovnatelný s widebody, alespoň z hlediska prostoru pro cestující. Problém asi bude v úložném prostoru pro příruční zavazadla, zejména když bude let plný…

Air Traveller

remcalu, co budou do omrzeni opakovat, ze proste v narrow body se dalky litat nedaj, se stejne objevi mraky.

a kdyz pak prijde diskuse na tema “proc”, tak vzdCky skonci u toho, ze je tam malo zachodku 🙈

Ivan

Přesně tak.
„stará dobrá“ 757-200 také létala dálkovky a nepřipadal jsem si v ní hůře než ve widebody. Jistě, widebody je příjemnější, ale vždy záleží stejně jen na jedné věci, a to velikost sedačky a jejich rozestup (+servis). A321 s roztečí v economy 32p bude vždy lepší než widebody 30p.

Air Traveller

757 ta je ještě zlatá .. Mám za sebou jednu 9h dálkovku v TK 737-900 a jednu 7,5h dálkovku v TK 737-800, a oboje dvoje bylo úplně stejný dobytčák, jako jakýkoli wide body přes velkou louži 🙂

(pro rejpaly – ne, opravdu netvrdím, že ta 737-900 opravdu letěla 9 hodin … těch 9 hodin zahrnuje refuel stop, v průběhu kterého se sedělo v letadle)

Nekdo

ono když se spojí propojování destinací s nižší poptávkou s odlivem cestujících z přestupních letů a zároveň faktem, že v Kanadě vlastně nejsou žádné mega-huby jako JFK nebo LHR, tak to je celkem jasná a logická volba.

ČD4ever

Toronto.