Agentury: Ryanair je blízko nákupu dalších 737 MAX
Boeing 737 MAX 200 v barvách Ryanairu, ilustrační foto. Foto: Boeing
Nákup dalších strojů má být součástí kompenzací za zpoždění s dodávkami letadel.
Nákup dalších strojů má být součástí kompenzací za zpoždění s dodávkami letadel.
„Boeing v řadě případů pak po několika letech provozu prodal letadla takřka za stejnou cenu, jakou je nakoupil.“ neměl tady být Ryanair namísto Boeing?
Možná se létající low-costová veřejnost v Evropě rozdělí na dvě skupiny. První bude ochotná podstoupit let s Maxem a ti budou zákazníci Ryanairu, druhá to odmítne z principu riskovat a bude tedy preferovat Easy Jet, Wizzair a ostatní all-Airbus společnosti.
Nesmysl, drtivá většina lidí nemá páru s čím letí a i kdyby, tak letenky za 9,99 budou dostatečná motivace aby nad tím mávli rukou. Za nějakou dobu to už bude jenom matná vzpomínka i pro nás a letadlo bude vesele lítat dalších 20 let.
V tom případě si uděláme malou osvětu. Lidi, jak to bude mít vzadu na motorech takový „zuby“, tak do toho proboha nelezte 😀
Nastal čas na malou osvětu 🙂
Jak to bude mít vzadu na motorech takový ty „zuby“, tak do toho lidi proboha nelezte 😀
Bez modelu 737 si nedokážu představit letectví, je to svým způsobem taková jeho ikona, protože každý si pod tímto číslem představí letadlo. Je pochopitelné, že Ryan nebude přecházet na jiný typ, když celá jeho síť je založena na letounech řady 737. Nákup MAXů schvaluji a ze strany „FRndy“ tento krok považuji za velmi výhodný a strategický. Těším se, až někdy tím skvostem „svezu“.
Máte tam špatně ty uvozovky. Měly by být u „skvostem“.
Takových ikon už v letectví bylo a dneska po nich neštěkne pes 😀
Tolik těch ikon v letectví zase nebylo. Vedle Boeingu 737 snad jen Dakota DC-3, Caravelle, Boeing 707, Boeing 747. U nás pak Av-14/IL-14. Ostatní, byť často výborná letadla, lze sotva označit za ikony.
Concorde, sice jich bylo jen pár, ale zase nejikoničtější ikona. 🙂
Doufám že tentokrát chudáci co kupují jejich levné letenky zůstanou doma, zejména Britové co jinde dělají binec a EU města budou volnější i klidnější 🙂
Britové létají s Easy Jetem
Dřív se říkalo, že si pro pár krejcarů nechá koleno vrtat. Teď si někdo pro pár krejcarů sedne do padadla hladoletu.
Ale to je přece DOBŘE, že do toho kolenovrti vlezou 🙂
Myslete politicky – oni nastaví nízké ceny a seberou kolenovrty. Ostatní konkurence bude muset taky držet dobré ceny, pokud chce Ryanu konkurovat. Kór v době pokovidové, kdy ta letadla potřebují naplnit, polezou lidem do zadku, aby vůbec byli ochotni někam letět.
Čili dobré ceny budou i pro nás, kteří MAXem lítat nechceme, u jiných aerolinek. Všechny naštěstí MAXy nemají. Aspoň zatím. A za pár let už to bude jedno, to už se ukáže, jestli je MAX dobře opravený.
B737MAX je zřejmě neprověřenější letadlo na světě. Škoda jen, že tomu musely předcházet dvě havárie. Nákup ze strany Ryanairu přišel ve správnou dobu. Levnější už zřejmě maxy nikdy nebudou.
Tahle věta je nějaká divná: „Boeing v řadě případů pak po několika letech provozu prodal letadla takřka za stejnou cenu, jakou je nakoupil. Jiné aerolinky se totiž k tak nízké ceně nedostaly.“
Nemyslíte Ryanair?
Šmarjá, pardon, to patřilo do hlavního vlákna…
Ryan Air nezklamal. Tohle bych od nich čekal.
Dobrá práce! 🙂
Zároveň mi tento nadpis nedává moc smysl „Nákup dalších strojů má být součástí za zpoždění s dodávkami letadel.“ Prosím o opravu.
Nechci říkat, že jsem to říkal, ale… 😀 Jsem přesně čekal, že Ryan (tuším jako už jednou) využije situace a pořídí levně letadla na budoucí expanzi v době, kdy ostatní prodávají nebo ukončují leasingy.
Vždyť sám majitel / ředitel Ryanairu to oznamoval ještě v době, kdy nikdo zdaleka netušil, kdy Maxy budou moct lítat..