Aerolinky věří transatlantickému spojení, Delta a Virgin navýší počty letů o 15 %

Převzetí prvního A350-1000 pro Virgin Atlantic. Foto: Virgin AtlanticPřevzetí prvního A350-1000 pro Virgin Atlantic. Foto: Virgin Atlantic

Krátce po oznámení nových linek i navýšení počtu spojů mezi Evropou a USA od American Airlines či skupinou Lufthansa, přišly

10 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Tsukuba Symphony

Tak Lufthanse nic jinyho nezbejva, tem Zeleni brzo zakazou vnitrostatni lety a konkurence je proste nasleduje.

Tsukuba Symphony

Se zmenou destinaci bude pochopitelne postupne potreba obmenit i flotilu, ale kdyz ne zakaz, tak napriklad danove omezeni vnitrostatni prepravy je v Nemecku jen otazka casu.

Jakub W

ale tady nejste na konspiračním webu tak si ty bláboly o německu nechte jinam

Jen tak

sice blaboli, ale uplne mimo neni.

prvni pozadavky na tohle tema tam nedavno zaznely, a kombinace nemecko, zeleni a ekonackove …je dost prastena na to, aby se tim zacala seriozne zabyvat

MildaIV

Ekologické daně na letenky nejsou žádná konspirace, ale tvrdá realita. A to že se tím sníží konkurenceschopnost pro přestupy je více než zřejmé. Faktická nemožnost rozšiřovat v Evropě kapacitu letišť za posledních 30let vedla k rústu alternativních letišť. Např Istanbul nebo Dubaj z toho těží naprotoso prokazatelně.

Tsukuba Symphony

Co je konspiracniho na citaci verejnych pozadavku nemeckych levicovych politiku? Kdyz napisu, ze nemecky poslanec Bernd Riexinger navrhuje zrovnopravnit cestujici ve vlacich zrusenim prvni tridy tak jsem taky konspirator?

X 1

Prohlášení pana poslance, se týká jen příměstských vlaků.
Ovšem stejně jako jiná velkohubá prohlášení, je potřeba bráni je z rezervou.
Jistě se na toto téma ustaví nějaká komise a bude proveden průzkum.
V zásadě lze říci, že v ranní špičku bývá první třída prakticky prázdná, zatímco zbytek vlaku je přeplněn.
Tato situace však nastává když jede do práce Dělnická třída. V době návozu Inkoustů bývá první třída plná i v příměstských vlacích motorové trakce.

X 1

Co se týče letecké dopravy, tak víceméně lze s Vámi souhlasit.
Stigmatizace zejména vnitrostátní dopravy je opravdu slyšitelná. Zejména v lokalitách kde lze adekvátně využít železnici či autobahn.
Nikdo nebude rušit feederovou/návozovou linku z odlehlého Friedrichshafefenu do Frankfurtu. Ale linka z Norimberka do Mnichova je v současné době z ekologicko – morálního hlediska neakceptovatelná.

Nekdo

ale bude. davam tomu max. 10 let a minimalne v Nemecku zadne vnitrolety jiz nebudou. tihle sileni melounci to proste dokazou, a pak prijde doba, kdy mladez sdruzena v PS VB, teda pardon, PS gruenepartei, bude fotit lidi na letistich a lepit jejich fotky na fejbucky nebo jinde, aby byl ten #flygskam skutecne hmatelny. a pak prijde doba, kdy misto vyjezdni dolozky budete muset na mistnim sekretariatu zelenychsilencu zadat o povoleni k nakupu letenky… bohuzel se toho asi jeste doziju 🙁