Bude hodne zalezet na cene. Do NY se da letet okolo 10k uplne v pohode, a to na Newark ci JFK. Pokud to vzhledem k letu v mene pohodlnych letadlech(narrow body) a hlavne letu na letiste 100km od NY nebude o par tisic mene, je to podle me bez sance. Proc by tohle nekdo absolvoval a jeste platil beztak nehorazne castky za cestu di mesta…
Souhlasim s druhou polovinou. To, ze je letadlo narrow body vubec nesouvisi s pohodlym. To zalezi na aerolince jakou konfiguraci sedacek zvoli. Letel jsem s 320 do DOH a na nepohodly jsem si nemohl stezovat.
Nicmene tady se jedna o lowcost, takze predpokladam, ze se budou snazit namackat do letadla co nejvice lidi. Kazdopadne znovu opakuji, ze nepohodly nesouvisi s tim, jestli je letadlo narrow body nebo wide body. To je jak kdybyste odsoudil Gulfstream, protoze je to maly ledadlo s par sedackama…
To je jasny, ja se nejasne vyjadril 🙂 proste low cost, tzn nepohodlne sedacky a sardinkarna :)… Ale obecne jsem ja osobne sardinkozni wide body zatim nezazil, tak i mozna proto jsem to takto napsal, nicmene vim, ze to bylo ne uplne presny 😀
Podle rezervačního systému je aktuálně nejlevnější cena na červen do „New Yorku“
(zpáteční) těsně pod 10 tisíc, 9640 přesně… Vzhledem k tomu, že na jednoho cestujícího vychází palivo na 3400 na jednu cestu (oba úseky u 320neo), tj. 6800 celkem jen palivo, tak na pokrytí všech ostatních nákladů moc nezbývá. Jasně, bavíme se o nějakých zaváděcích cenách, ale i tak by mě zajímal jejich business plán, na základě kterého získali investora. Nepřeji jim nic špatného, ale takhle to dlouho fungovat nebude…
Uz jsem psal, ze jsem se nevyjadril presne :). Ta nepohodlnost byla myslena na low cost jako takovy, coz proste Play zrejme bude.
Jenda
2 let
S Luftahsou je to Jumbem do Washingtonu za 500 € zpáteční. Letět místo toho narrow-body a trávit 15 hodin v kůlně na Islandu…nevím, ale to by snad museli zaplatit oni mně. Létal jsem podobně šílené kombinace ještě jako student, ale to musela být letenka do 500 Kč, ne eur.
David
2 let
Připomíná mi to Norwegian, Play a stále dokola ty stejné chyby.
Petr Pan
2 let
Stejny manazment a stejne chyby. Propojit kontinenty je jedna vec a 15hodin mezipristani druha. Kdepak soudruzi z Islandu delaji chybu ?
Tak nesmíte to posuzovat jen z pohledu toho, jaká je čekací doba při letu z PRG. Nemyslím, že by PRG považovali za trh, který bude generovat zásadní objemy cestujících na letech do USA, a proto i letový řád tomu asi odpovídá.
lety z PRG celkem určitě NEJSOU hlavní feeder linek do USA, ani jinde. náš trh je daleko citlivější na cenu než třeba německý. a za druhé, pro někoho, kdo létá občas může být naopak takhle dlouhý stop-over vítán, protože vlastně v rámci hlavní velké dovolené získá ještě kratičký výlet někam jinam – ráno přiletím, dojedu do města, zkouknu co tam mají a večer pokračuji. naposled (2017) jsem takhle například úplně schválně kupoval nějakou letenku z 18 hodin layover v Taipei. ale samozřejmě jak pro služební cestu, tak i pro business to fungovat nebude…
Rozteč je sice důležitá, ale není to úplně to hlavní. Play má v současné době konfiguraci 174/180 na 320 a 194 na 321, zde však plánuje zvýšit na 214. Hodně ale bude záležet na typu sedaček, které používají. Pokud by měli sedačky se slim designem (Recaro SL3710 nebo CL3710), tak i v těchto konfiguracích je např. prostor na nohy srovnatelný se standardem ekonomické třídy u většiny společností používajících wide body.
Bude hodne zalezet na cene. Do NY se da letet okolo 10k uplne v pohode, a to na Newark ci JFK. Pokud to vzhledem k letu v mene pohodlnych letadlech(narrow body) a hlavne letu na letiste 100km od NY nebude o par tisic mene, je to podle me bez sance. Proc by tohle nekdo absolvoval a jeste platil beztak nehorazne castky za cestu di mesta…
Souhlasim s druhou polovinou. To, ze je letadlo narrow body vubec nesouvisi s pohodlym. To zalezi na aerolince jakou konfiguraci sedacek zvoli. Letel jsem s 320 do DOH a na nepohodly jsem si nemohl stezovat.
Nicmene tady se jedna o lowcost, takze predpokladam, ze se budou snazit namackat do letadla co nejvice lidi. Kazdopadne znovu opakuji, ze nepohodly nesouvisi s tim, jestli je letadlo narrow body nebo wide body. To je jak kdybyste odsoudil Gulfstream, protoze je to maly ledadlo s par sedackama…
Právě, byť Play dost fandím, s narrow-body Qatar se to fakt srovnávat nedá.
To je jasny, ja se nejasne vyjadril 🙂 proste low cost, tzn nepohodlne sedacky a sardinkarna :)… Ale obecne jsem ja osobne sardinkozni wide body zatim nezazil, tak i mozna proto jsem to takto napsal, nicmene vim, ze to bylo ne uplne presny 😀
Ok, tak s tim uz take souhlasim 🙂
Podle rezervačního systému je aktuálně nejlevnější cena na červen do „New Yorku“
(zpáteční) těsně pod 10 tisíc, 9640 přesně… Vzhledem k tomu, že na jednoho cestujícího vychází palivo na 3400 na jednu cestu (oba úseky u 320neo), tj. 6800 celkem jen palivo, tak na pokrytí všech ostatních nákladů moc nezbývá. Jasně, bavíme se o nějakých zaváděcích cenách, ale i tak by mě zajímal jejich business plán, na základě kterého získali investora. Nepřeji jim nic špatného, ale takhle to dlouho fungovat nebude…
v cem spociva ta “mensi pohodlnost” narrow body letadla? a prosim jiny duvod, nez ze tam je malo zachodu.
Uz jsem psal, ze jsem se nevyjadril presne :). Ta nepohodlnost byla myslena na low cost jako takovy, coz proste Play zrejme bude.
S Luftahsou je to Jumbem do Washingtonu za 500 € zpáteční. Letět místo toho narrow-body a trávit 15 hodin v kůlně na Islandu…nevím, ale to by snad museli zaplatit oni mně. Létal jsem podobně šílené kombinace ještě jako student, ale to musela být letenka do 500 Kč, ne eur.
Připomíná mi to Norwegian, Play a stále dokola ty stejné chyby.
Stejny manazment a stejne chyby. Propojit kontinenty je jedna vec a 15hodin mezipristani druha. Kdepak soudruzi z Islandu delaji chybu ?
Tak nesmíte to posuzovat jen z pohledu toho, jaká je čekací doba při letu z PRG. Nemyslím, že by PRG považovali za trh, který bude generovat zásadní objemy cestujících na letech do USA, a proto i letový řád tomu asi odpovídá.
lety z PRG celkem určitě NEJSOU hlavní feeder linek do USA, ani jinde. náš trh je daleko citlivější na cenu než třeba německý. a za druhé, pro někoho, kdo létá občas může být naopak takhle dlouhý stop-over vítán, protože vlastně v rámci hlavní velké dovolené získá ještě kratičký výlet někam jinam – ráno přiletím, dojedu do města, zkouknu co tam mají a večer pokračuji. naposled (2017) jsem takhle například úplně schválně kupoval nějakou letenku z 18 hodin layover v Taipei. ale samozřejmě jak pro služební cestu, tak i pro business to fungovat nebude…
Já takhle přestupy taky využívám. Letěl jsem tak třeba s EK PRG-DXB-HKG-BKK nebo naposledy s KL přes AMS.
Ale při představě, že celou noc letím, pak se jdu podívat do města a pak zase letím v A321 s rozteční Ryanu .. no nevím. To asi ne.
Rozteč je sice důležitá, ale není to úplně to hlavní. Play má v současné době konfiguraci 174/180 na 320 a 194 na 321, zde však plánuje zvýšit na 214. Hodně ale bude záležet na typu sedaček, které používají. Pokud by měli sedačky se slim designem (Recaro SL3710 nebo CL3710), tak i v těchto konfiguracích je např. prostor na nohy srovnatelný se standardem ekonomické třídy u většiny společností používajících wide body.
Já mám 197, pro mě je i standard economy trochu na hraně 🙂 ale slim sedačky vždycky ocením, ideální jsou bez kapsy.
Tak vida, už jsme tři, co by si takhle klidne stihli výlet do Reykjavíku….
Tak to je málo i na jedno letadlo, co pak pravidelné frekvence. 🙂
Co tady melete? Tři lidi jsou na Islandu dav!
🐱👤