Aerolinky omezují na zimu lety. Můžeme ji odepsat, říká šéf Ryanairu
Nový Airbus A350-1000 v barvách British Airways. Foto: Samchui.com/Flyrosta.com
Šéf Ryanairu odhaduje velkou cenovou válku na evropském trhu.
Šéf Ryanairu odhaduje velkou cenovou válku na evropském trhu.
Kde jsou všichni ti optimisté, kteří si mysleli, že vše bude jako dřív. Bude to trvat hodně dlouho než se cestovní trh dostane na úroveň, aby se vůbec společnost udržela.
Taky se třeba už nikdy nedostane….
To vstoupí do dějin….
Milé děti, dnes budeme probírat letectví…
To se létalo velkými letadly úplně zbytečně na výlety, k moři, pracovně.
Pak se zjistilo, že se bez toho člověk obejde.
…..a pak se zjistilo, že člověk nepotřebuje kina, hospody, prodejny…. a tak od té doby se zakázalo slovo ŽÍT, a proto lidstvo přežívá do dnes… dík, nechci
Co je zase tohle za sračku? Vy to nepotřebujete. Třeba potřebujete jen ležet na gauči a pít pivo, je mi to vcelku jedno. Ale kde ve své nebetyčné aroganci berete tu drzost mluvit o tom, bez čeho se obejdou všichni ostatní na planetě?
Jde mu o práci. Jedině pak jeho postoje chápu. Nedokáže rozlišit potřebné a nepotřebné.
Zlevnění fajn, ale daleko víc by podle mě pomohla nabídka flexibilních letenek bez obřích příplatků. Ryan to takhle nabízel a nabízí jen u letenek do konce září. Klidně bych si teď od nich koupil třeba letenku na leden do Málagy, ale musel bych mít jistotu, že když mi chaotické cestovní restrikce znemožní letět, budu to moct přehodit na jinou destinaci nebo termín. Jenže zatímco základní letenka je za 1200 Kč RT, flexibilní je za 5700 Kč. Jako…nejsem šílenec.
Jenze nabidka flexibilnich letenek bez obrich priplatku / zadarmo neni dlouhodobe udrzitelna. S ohledem na cenu provozu a sluzeb v letecke doprave je nezbytny planovat vsechno dlouhodobe. Proto se letenky predem prodavali znatelne levneji nez na posledni chvili (mimo jine aspekty samozrejme), jedna se o to ze si dopravci nemohou dovolit vypravovat lety kam jim tejden v kuse bude chodit 10 lidi. Protoze by to prodelavalo neskutecne mnozstvi penez, to je kamen urazu tyhle logiky. Nikdo nebude domlouvat linky a provoz na mesice dopredu, kdyz nevi jaka po nich bude poptavka. Muze se to nejakou chvili „dotovat“ jako v tyhle… Číst vice »
Ocividne aerolinky nabizi flex tarif,protoze sveho kupce najdou. Ehm, lro.e ztratovych arrolinek typu Alitalia kde to nikoho nezajima
Ale však já neříkám, že to kupce nenajde. Ale říkám, že v současné situaci nikdo nekoupí non refundable letenku, a zároveň že tolik peněz za flexibilní letenku dá opravdu málokdo. Kdyby byla ta flexibilní třeba s 50% příplatkem, tak to rád koupím, ale víc než čtyřnásobek, to je fakt extrém.
A už jste si to reálně vyzkoušel? Já ano. Ryanair fígl je v tom, že při change flight je cena letenky vždy navýšena o cca 100% oproti přímému bookingu. Takže vždy zaplatíte více při change flight a doplatíte prakticky normální cenu. Nezaplatíte pouze poplatek za změnu.
Já za sebe mohu říct, že dokud budeme chodit po letišti, v letadle, po městě a na pláži (španělsko, francie) s rouškama, tak do letadla nevlezu. Pracovně naštěstí lítat nemusím.
Ve španělsku můžeš na pláž bez roušky ty fňukno.
milý Melichare, než někoho takto napadnu, tak si zjistím fakta na dané téma, tady o Španělsku a jednotlivých regionech v něm…..
a k čemu ta rouška na pláži je dobrá???
Jirko buď doma a vůbec nikam nechoď, jedině tak virus porazíme 🙂
Podobne. Kľudne by som letel hneď zajtra, ale kým su povinné rúška tak ani náhodou. Plánujeme na jeseň Škandináviu a vzhľadom na toto šialenstvo to bude autom.
Mají v tom článku malou chybku. Ryan minulý rok přepravil 150 milionů lidí, čili jestli letos udělají 50, tak to je třetina. O třetinu by bylo 100 milionů. Každopádně díky za článek. Dominik
Nemá někdo nějaké „zákulisní“ info, jestli skutečně bude od 25. října v provozu linka Praha – Krakow?
Buď doma, kam bys lítal, vždyť ten připitomělej koblihář říkal, že tady je dobře, kam bysme lítali. 😁
Měla by být, 2x týdně. Přeci jen z Krakowa spousta lidí poletí ještě dál a tam ten potenciál je, zejména s těma cenama co na ní panují. Ale je otázka co vymyslí jak naše, tak polská vláda, jestli to bude moct lítat
…a sám letěl na dovolenou…
Právě proto jsem to psal 😉
Ano bude od 25.10. roku 2030 🙂
A zas bude o čem psát, firma xxx zastavuje lety, firma xxx obnovuje, utlumuje, žádá záchranu, krachuje…
Prave ze nekrachuje. Az krachne dvacet aerolinek a mezi nimi aspon dve opravdu vrlke,uverim.
Neboj, dočkáš se… ono až skončí záchrané programy , kurzarbeity a podobné … tak se to začne sypat.
Tezko rict. Je rozdil mezi uplnym krachem a uzavrenim provozu a mezi ponizenim flotily a castecnym propoustenim.
Vy jste věčný kverulant, pořád proti všem…
A přitom…že letecká doprava je v pejru…to snad ani nejde zpochybňovat či diskutovat…