Aerolinky hlásí za červenec velký nárůst počtu cestujících, Smartwings + 221 %

Boeing 737-800 společnosti Smartwings v Praze. Foto: Rosťa Kopecký / Flyrosta.comBoeing 737-800 společnosti Smartwings v Praze. Foto: Rosťa Kopecký / Flyrosta.com

Počet letů po Evropě se dostal na 68 % úrovně stejného období v roce 2019.

21 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Dorota

Když vidím vývoj a nárůst v okolních zemí tak aspoň aby jim to vydrželo aspoň do konce září.

Jose

Bohužel situace je dobrá jak kde, jak u koho. ČSA stále provozuje 2 letadla a léto pomalu končí, žádná vyhlídka na zlepšení situace není. Ba naopak. Jeden velký projekt je mrtvý nebo u ledu a jednomu ze dvou letadel končí limit na důležité části letadla-výměna je investice na kterou firma spíš nemá. Na zimu není ohlášený žádný kšeft který by zvýšil využití letadla a covid pořád řádí. Suma sumárum letní záchvěv naděje se rozplývá a mizí v podzimní mlze. Opět práce pro techniky nebude, leda někde v tramtárii pro TVS pokud vůbec něco bude, letušky a piloti zase půjdou na… Číst vice »

JUDr

Má pravdu předsedo!

cbv

bohuzel , uplna pravda….

RHood

„jednomu ze dvou letadel končí limit na důležité části letadla“. Při tak drahém výrobním prostředku jakým letadlo bezesporu je, vám nikdo nedal informaci z vašich nadřízených nebo vedení společnosti, co bude dál, jaké jsou varianty řešení ? Pokud ne, tak to vypadá, že ČSA budou již disponovat pouze jedním letadlem. Co k tomu dodat, asi nic. Budete muset akceptovat skutečnost, že ČSA se postupně transformuje do podoby prodejního kanálu s distribucí a prodejem produktu QS.

Tomas

proč by někdo nějakému řadovému zaměstnanci měl dávat tuto informaci? to není jeho věc, a vlastně mu do ní nic není.

RHood

V pořádku, jsou dva přístupy. První, kdy vedení společnosti nebo majitelé akceptují zaměstnance jako své partnery v cestě za úspěchem a nemají problém jim sdělovat a často pravidelně, výsledky společnosti, strategii, atd. a to v časech dobrých nebo zlých. A pak je ten druhý přístup, kdy vedení společnosti nebo majitelé si ze svými zaměstnanci pouze vytírají prdel, defacto je považují za přítěž.

Tomas

nikoli. to neni o to , ze si s nekym nekdo vytira pozadi.

zamestnancum se rozhodne nesdeluji “varianty reseni” a strategicke predstavy (krome tech, kteri na teseni participuji) . ale az finalni rozhodnuti o resenich a konkretni strategii a planech do budoucna

Pepa

Ukažte mi takovou firmu která ma vice nez 100 zaměstnanců.

RHood

Vy si myslíte, že zaměstnanci takových firem jako je Škoda Auto, ČEZ, Inogy, Linet, Sanofi, KB a je jich stovky dalších, velkých, středních, malých nedostávají informace o strategii, vizi. Tak pokud pracujete pro zaměstnavatele, který vám prostřednictvím vašeho nadřízeného nesděluje vůbec nic, tak je někde chyba. To je můj názor. Pozor, sdělovat neznamená, že každý může rozhodovat/ovlivňovat, to nikde nezaznělo. A pokud si myslíte, že nekomunikovat a nic nesdělovat zaměstnancům a podřízeným je správný směr, tak se zeptejte úspěšných manažerů, odborníků na interní a externí komunikaci, ti vám to rádi vysvětli. Ale v jednom máte pravdu, existují firmy, které pracují… Číst vice »

Pepa

Ano firmy většinou komunikují způsobem „budeme hledat nové obchodní možnosti“ a „otevírají se nové možnosti trhu v jižní Asii o které se budeme intenzivně zajimat“ (ukázka z firemního oběžníku jedné z velkých firem) což ale dělá dost podobně i Smartwings/ČSA. Já vím ze vy by jste si představoval ue informováni zaměstnanců bude vypadat jako „za měsíc bude končit to a to a naprava bude stat tolik antolik. Aby jsme na to měli tak vyhodime toho a toho a na zbytek si vezmeme pujcku tam a tam…)

RHood

Omyl, pane Pepa. Pokud jste si řádně přečetl, co je výše napsané od Jose. Jednomu ze dvou letadel končí ……. To je přesně situace, jako kdyby v Škoda Auto zavírali linku v Kvasinách. Myslíte si, že v takovémto případě nejsou zaměstnanci Škoda Auto (Kvasiny) informováni, co se děje, a co bude. Pokud jste o tom přesvědčen, tak jste hodně naivní, nebo nevíte a nemáte zkušenost s prací v normální společnosti.

Jenda

Tak obsazenost slušná, ale kolik z toho byly letenky za 259 Kč. Sám jich mám nakoupeno (nebo už jsem využil) docela dost. Teda Smartwings se to netýká, tam jsou to klasicky cestovky a lidi, co si vybírají loňské vouchery.

Y.K.

Což o to teď v sezóně zájezdů do konce září, ale jak krušná bude další zima?

Stony

To prece neni mozny. Vzdyt podle velkeho poctu odborniku v diskzich se to nemelo nikdy dostavit a kdyz uz, tak nejdriv v roce 2024 🙂

noerf

Taky je trh v Evropě na 68 % roku 2019. Jinak obsazenost letadel nad 75 % už nahrává pozitivním výsledkům leteckých společností.

Tomas

no, to zrovna moc nenahava.

Tomas

a my snad dosahli stavu pred covidem? jeste k nemu mame daleko

Dorota

Stony neusuzuj podle jednoho měsíce, za dva měsíce bude sezona v podstatě končit a jestli se ročně dostanou na nějakých 30% předcovidové doby, tak si budou tleskat. A bůh ví, zdali bude moci SW přesunout svojí flotilu 15 letadel do Kanady jako tomu bylo v letech minulých.

Mike

Tak moment, Wizz prepravil za cervenec 296 milionu cestujicich? Nechybi tam desetinna carka nekde? 😀

Jan Sůra

už ne, díky za upozornění