Aerolinky hlásí za červenec velký nárůst počtu cestujících, Smartwings + 221 %
Boeing 737-800 společnosti Smartwings v Praze. Foto: Rosťa Kopecký / Flyrosta.com
Počet letů po Evropě se dostal na 68 % úrovně stejného období v roce 2019.
Když vidím vývoj a nárůst v okolních zemí tak aspoň aby jim to vydrželo aspoň do konce září.
Bohužel situace je dobrá jak kde, jak u koho. ČSA stále provozuje 2 letadla a léto pomalu končí, žádná vyhlídka na zlepšení situace není. Ba naopak. Jeden velký projekt je mrtvý nebo u ledu a jednomu ze dvou letadel končí limit na důležité části letadla-výměna je investice na kterou firma spíš nemá. Na zimu není ohlášený žádný kšeft který by zvýšil využití letadla a covid pořád řádí. Suma sumárum letní záchvěv naděje se rozplývá a mizí v podzimní mlze. Opět práce pro techniky nebude, leda někde v tramtárii pro TVS pokud vůbec něco bude, letušky a piloti zase půjdou na… Číst vice »
Má pravdu předsedo!
bohuzel , uplna pravda….
„jednomu ze dvou letadel končí limit na důležité části letadla“. Při tak drahém výrobním prostředku jakým letadlo bezesporu je, vám nikdo nedal informaci z vašich nadřízených nebo vedení společnosti, co bude dál, jaké jsou varianty řešení ? Pokud ne, tak to vypadá, že ČSA budou již disponovat pouze jedním letadlem. Co k tomu dodat, asi nic. Budete muset akceptovat skutečnost, že ČSA se postupně transformuje do podoby prodejního kanálu s distribucí a prodejem produktu QS.
proč by někdo nějakému řadovému zaměstnanci měl dávat tuto informaci? to není jeho věc, a vlastně mu do ní nic není.
V pořádku, jsou dva přístupy. První, kdy vedení společnosti nebo majitelé akceptují zaměstnance jako své partnery v cestě za úspěchem a nemají problém jim sdělovat a často pravidelně, výsledky společnosti, strategii, atd. a to v časech dobrých nebo zlých. A pak je ten druhý přístup, kdy vedení společnosti nebo majitelé si ze svými zaměstnanci pouze vytírají prdel, defacto je považují za přítěž.
nikoli. to neni o to , ze si s nekym nekdo vytira pozadi.
zamestnancum se rozhodne nesdeluji “varianty reseni” a strategicke predstavy (krome tech, kteri na teseni participuji) . ale az finalni rozhodnuti o resenich a konkretni strategii a planech do budoucna
Ukažte mi takovou firmu která ma vice nez 100 zaměstnanců.
Vy si myslíte, že zaměstnanci takových firem jako je Škoda Auto, ČEZ, Inogy, Linet, Sanofi, KB a je jich stovky dalších, velkých, středních, malých nedostávají informace o strategii, vizi. Tak pokud pracujete pro zaměstnavatele, který vám prostřednictvím vašeho nadřízeného nesděluje vůbec nic, tak je někde chyba. To je můj názor. Pozor, sdělovat neznamená, že každý může rozhodovat/ovlivňovat, to nikde nezaznělo. A pokud si myslíte, že nekomunikovat a nic nesdělovat zaměstnancům a podřízeným je správný směr, tak se zeptejte úspěšných manažerů, odborníků na interní a externí komunikaci, ti vám to rádi vysvětli. Ale v jednom máte pravdu, existují firmy, které pracují… Číst vice »
Ano firmy většinou komunikují způsobem „budeme hledat nové obchodní možnosti“ a „otevírají se nové možnosti trhu v jižní Asii o které se budeme intenzivně zajimat“ (ukázka z firemního oběžníku jedné z velkých firem) což ale dělá dost podobně i Smartwings/ČSA. Já vím ze vy by jste si představoval ue informováni zaměstnanců bude vypadat jako „za měsíc bude končit to a to a naprava bude stat tolik antolik. Aby jsme na to měli tak vyhodime toho a toho a na zbytek si vezmeme pujcku tam a tam…)
Omyl, pane Pepa. Pokud jste si řádně přečetl, co je výše napsané od Jose. Jednomu ze dvou letadel končí ……. To je přesně situace, jako kdyby v Škoda Auto zavírali linku v Kvasinách. Myslíte si, že v takovémto případě nejsou zaměstnanci Škoda Auto (Kvasiny) informováni, co se děje, a co bude. Pokud jste o tom přesvědčen, tak jste hodně naivní, nebo nevíte a nemáte zkušenost s prací v normální společnosti.
Tak obsazenost slušná, ale kolik z toho byly letenky za 259 Kč. Sám jich mám nakoupeno (nebo už jsem využil) docela dost. Teda Smartwings se to netýká, tam jsou to klasicky cestovky a lidi, co si vybírají loňské vouchery.
Což o to teď v sezóně zájezdů do konce září, ale jak krušná bude další zima?
To prece neni mozny. Vzdyt podle velkeho poctu odborniku v diskzich se to nemelo nikdy dostavit a kdyz uz, tak nejdriv v roce 2024 🙂
Taky je trh v Evropě na 68 % roku 2019. Jinak obsazenost letadel nad 75 % už nahrává pozitivním výsledkům leteckých společností.
no, to zrovna moc nenahava.
a my snad dosahli stavu pred covidem? jeste k nemu mame daleko
Stony neusuzuj podle jednoho měsíce, za dva měsíce bude sezona v podstatě končit a jestli se ročně dostanou na nějakých 30% předcovidové doby, tak si budou tleskat. A bůh ví, zdali bude moci SW přesunout svojí flotilu 15 letadel do Kanady jako tomu bylo v letech minulých.
Tak moment, Wizz prepravil za cervenec 296 milionu cestujicich? Nechybi tam desetinna carka nekde? 😀
už ne, díky za upozornění