A380 po Singapore Airlines poprvé letí jako středomořský charter
A380 společnosti Hi Fly. Foto: Hi Fly
Společnost Hi Fly, která jako první začala provozovat deset let starý Airbus A380 po Singapore Airlines, má prvního nečekaného zákazníka.
Myslím si, že TS/Smartwings není vůbec drahou, ba předraženou leteckou společností, jak se tady vesměs píše. Řekl bych, že je to solidní aerolinka. Prakticky bez incidentů (kdo je nemá…) a cenově příznivá. Spíš je to v tom, že většina Čechů chce pořád něco zadarmo a pořád si na něco stěžuje. Divím se všem těm věčným uplakánkům, že už dávno nelítají s jinýma aerolinkama a bez cestovek…holt ale na to jaksi nemaj potřebný „koule“…..
Deset let to zkouším a vždycky jsme letěli na dovolenou s někým jiným podstatně levněji. Ryan, Vueling, FlyNiki, Swiss (sice krátký přestup v Curychu, ale dvakrát občerstvení v ceně). Nikdy jsem nepochopil, proč si říkají nízkonákladovka.
TS/Smartwings jsou nejhorsi leteckou spolecnosti v Evrope. To je bohuzel fakt. Sluzby na urovni Afriky, stara letadla, neskutecne malo mista na nohy a jeste k tomu velmi sverazny personal. Pro ceske dovolenkare to ocividne staci…diky jejich kvalite uz radeji neletam ani s CSA…neustala zpozdeni, zadne informace,…
Taky nerozumím tomu proč lidi létají s TS. Jsou to hladolety a namackana sedadla co nejvíc to jde.
Z Německa je to levnější a ještě člověk dostane zdarma jizdenku/letenku. :-)))
Dokud neotevrou Vodochody nebo nebude konkurent TS tak Ruzyně a TS bude tlačit ve všech směrech na pilu 🙁
Jak s tim, s cim lidi litaji, souvisi vodochody? Jak s tim souvisi TS?
A litani z nemecka taky ma svy nevyhody – musite se do toho nemecka a z nemecka dostat. A ono, krom toho, ze to neni zadarmo, to taky neni uplne casove nenarocne.
A argument, ze to jsou hladolety? A ktera evropska aerolinka neni? To ty dve a pul hodiny nevydrzis bez jidla?
Dulezite (pro cestovky) je, ze je nejlevnejsi a nejdostupnejsi. Kdyby mebyl, budou litat s jinym dopravcem.
Proč je zájezd z Vídně do té samé země v EU o 20% levnější?
Pač Češi jsou ticho a klidně za to zaplatí.
A nechají se natáhnout aerolinkou i cestovkou.
Až začnou Vodochody tak budou levnější než Ruzyně a tím klesne celková cena.
Ale českým Pepikum to nevadí.
Proč Brnaci létají z Vídně, levnější a lepší služby.
A je to zadarmo, Jančura ti dá k zájezdu bus jízdenku nebo německá CK jízdenku na jejich ICE.
Prazske letiste nepatri mezi nejak draha letiste – naopak, patri spise mezi ta levnejsi. „Drahost“ ruzyne je jen takova urban legend lidi, kteří za vsim vidi spiknuti. Duvod, proc nemecka cestovka (nebo jina) je levnejsi, je vcelku prozaicky – ona totiž u poskytovatelu dopravy i ubytovani dostava podstaten vyhodnejsi ceny – ono se na cene dost dramaticky projevi, když si zarezervujete třeba 2x vic kapacit (at uz leteckych, nebo ubytovacích), nez někdo jiny. netřeba v tom hledat nejake spiknutí. co si představujete natáhnout? to to ty cestovky mají davat zadáčo? proste to prodávají za cenu, za kterou to cesi koupí.… Číst vice »
apropo – brnaci nelitaji z vidne proto, ze by tam byly lepsi služby (jake asi?) … ale proste proto, ze to mai podstatne bliz a nemusi po D1. bejt brnak a vybirat si mezi Ruzyni a Vidni, tak taky ta viden vyhraje.
Ano, osobně vyzkoušeno. Zájezd od Neckermana přes student agency. Nástup do busu v Brně u Grandu a výstup před terminálem ve Výdni. Naprostá spokojenost, už je to ale dýl 🙁
kdyby to měl travel servis tak by cestovky nemuseli škrtat nabídku.
A co by s tim proboha travel servis delal?
kupoval jste si letos v červnu letecký zájezd? nebo pozoroval na netu jak nejsou z důvodu vyčerpání kapacity letadel?
A znovu… co by s tim letadlem travel servis delal?
Vite… on musi mit kde pristavat… a krom rhodosu, aten a solune uz moc letist v recku, kde pristane, neni.
A v turistickych lokacich uz vunec ne.
Nejdriv myslet, pak psat.
Ten problém má lepší řešení – jiný dopravce než TS/Smartwings. Větší konkurence, víc kapacity a lepší ceny. Ale to musí člověk spíš letět odjinud než z ČR.
Nikdo dalsimu dopravci nebrani vstoupit na trh a nabidnout sve sluzby cestovkam.